Jeg har taget dxm et par gange og fundet ud af at man nogle gange bliver nødt til at brække sig ca. 1 time efter at have indtaget stoffet. Jeg tog en pakke i forgårs og oplevede en temmelig mærkbar kvalme, og jeg måtte tømme min mave i wc'et. Trippet var fint i starten med fine CEV's, men virkiningen aftog hurtigt, dvs 4 timer efter indtagelsestidspunktet var jeg mere eller mindre ædru. Tror i at der virkelig går noget til spilde når man brækker sig, eller har man optaget det der skulle optages på det tidspunkt? Det skal siges at virkningen som regel begynder at indtræffe for alvor lige efter man har kastet op.
Jeg tager bare pillerne på en gang, i øvrigt, ku forestille mig at man ikke ville få det lige så dårligt hvis man delt pakken op i 2 a 10 og spiste dem med ca en halv- hel times mellemtum, men der har været lidt delte meninger om hvorvidt det har en lige så stærk virkning, nogen sir det virkere kraftigere andre at det ikke er lige så effektivt. Nogen der kan tale af erfaring eller kemisk viden?
Glemte i øvrigt også tjumseren i forgårs hvilket selvfølgelig var en stor skam.