Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 06:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: E-skuffelse
Insane psychedelia user!

Det var så igår jeg skulle havde oplevet 3-4 timer intens lykke ekstase for første gang, men nej.. Sådan skulle det ikke gå!

Jeg havde gået og glædet mig en uge til at jeg skulle få ædt den pille. Igår kom dagen så. Jeg var en lille smule træt da aften kom, jeg havde været en del aktiv om dagen. Kl. 2100 dropper jeg så 500mg C-vitamin til at mindske skaden på hjernen.

Kl. 2200 dropper jeg så den første halvdel af pillen. Efter 20-30min begynder jeg at kunne mærker et eller andet, men ikke noget specielt, så jeg dropper den sidste halvdel af pillen. Kl. 2300 kan jeg mærke noget, en blød fornemmelse i kroppen, jeg regnede med at Ecstasy nu ville virke og om 2-3 min. vil jeg være i "happy happy land". Følelsen bliver ved i ca. 15min hvor den nærmest forsvinder igen.

Fra kl. 2300 var jeg på diskotek, der var totalt gang i den, massere mennesker og RET varmt indefor. Jeg går rundt fra kl. 2300 til ca. 23.30 med en underlig følelse i kroppen, ála svampetrip. Det skulle ikke havde været svært at være glad den aften, alle omkring mig var vildt glade og festede vildt. Jeg vil ikke sige jeg blev deprimeret, men lidt sørgmodig til side.

Jeg gider ikke feste, vil aller helst hjem. Jeg tør ikke rigtig drikke alkohol fordi jeg jo ikke ved hvad pillen indeholdte og så sveder jeg en del. (det gjorde alle andre også, så et var ikke fordi jeg var påvirket)

Kl. 0030 beslutter jeg at jeg vil hjem. Jeg ventede en time, der gik på at se på mit ur og vade rastløs rundt. Jeg sad også lige 5min og slappede af inde på et pizzaria, der følte jeg det som om jeg havde taget svampe eller DXM, og som var på vej til at coming up. Jeg er først hjemme kl. 0150. Jeg kan ikke rigtig mærke noget mere. Jeg har ingen problemer med at falde i søvn.

Pillen var en hvid ferrari, af billedet her;

Billede

Jeg kan ikke rigtig selv finde ud af hvad der var i pillen, måske en lille smule DXM. Der var ihvert fald ikke nok af substansen. Jeg var påvirket, men af absolut ikke særlig kraftig, jeg kunne bare mærke et eller andet i kroppen.

På alle pilleteste siderne som dancesafe.org står der at alle de ferrari piller de har testet har indeholdt MDMA. Er der andre der har prøvet denne pille? Måske var jeg bare uheldig af pillen ikke indeholdte noget eller måske er jeg recistens (?) over for MDMA???

Hvad er jeres bud?

Mvh.

Daffy

[ 25 Maj 2002: Besked ændret af: Raffy Ruck ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
En af de første jeg prøvede af disse piller virkede ret godt, men overhovedet ikke nær de trekantede ..

Jeg tror måske du bare har været lidt for træt, måske har C vitaminen ødelagt det lidt ? måske ikke tændt nok på fest, dunno. Du har ihvertfald været uheldig ...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nu vi snakker om skumle oplevelser på kix, så havde jeg en sidste lørdag. Købte 2 "Krone", dobbelt-droppede da jeg havde fået at vide at de ikke var særligt vilde, så de skulle i hvert fald virke ordentlig når de virkede. Ca. 30 min efter jeg havde droppet, sad jeg i en bil og "snakkede" (hehe) så da jeg steg ud, var jeg ramt, bam lige da min fod ramte jorden slog det på en gang, ikke så vildt men rimlig ok, så tænkte jeg "hey fedt, der var ikke noget come-on men det slog sq da lige af en gang", gik glad op til festen igen og satte mig. BAM 5-10 min efter forsvandt virningen lige så hurtig som den var kommet, jeg var skuffet men kunne dog mærke en smule i hovedet, så lidt blæst var jeg da (nok fordi jeg havde droppet (snakket hehe) det mærke i bilen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men det er sq første gang jeg har prøvet at 1 kix (2 godt nok men hvad) peakede lige på et nano sekund og faldt ned igen ca 10-15 min efter lige så hurtig. Der var lige som om at kix'ene var dårlig men så fyrede alt hvad de havde i sig af på 10 min. istedet for over flere timer. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Nederen daffy...... meeeeeega nederen, du har sq været uheldig, og jeg aner ikke hvad der er gået galt...... Måske en dårlig pille... Man kan jo være uheldig.......
Du må jo prøve igen så, og glæd dig til den BEDSTE rus i verden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Hey Daffy
....nu er jeg godt nok ikke den store kemiker, men i de år jeg har guffet E -har jeg altid vidst, at c-vitamin ødelægger trippet og får dig til at "come down" med det samme. Dvs. at når du skal lamme dig, så hold dig langt væk fra appelsinjuice, appelsiner og citroner.....altså alt hvad der indeholder c-vitamin.

Men prøv igen - og rigtig god fornøjelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Raffy: Skift supplier, det er det eneste fornuftige jeg kan sige.

Jeg synes forøvrigt det virker lidt fladpandet når folk råder til at man ikke skal forsøge at reducere skader på hjernen. Nu har jeg ikke forstand på kemi, men medmindre det er strengt nødvendigt skal man altid prøve at sikre sig imod skadevirkninger fra stofferne!

-Psyko

Insane psychedelia user!

som jeg så tit før har sagt så renser c vitamin din krop for giftstoffer.....

Dedikeret medlem

LOL! Det kan man da kalde for Harm-reduction!

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tja Daffy, prøv igen. Det tog en tre-fire gange før jeg fik den fulde MDMA oplevelse, men så var den der fandeme osse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Og ja - man skal ikke indtage C-vitamin inden et E trip - gerne efter hvis man har lyst. :-) Jeg synes ihvertfald at det får mit trip ned hvis jeg bruger det imens eller før jeg tripper.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Nu antyder du at du har taget svampe og dxm før, sikkert også andet.
Jeg har oplevet et par gange at folk der har taget, specielt dxm før er mere resistente over for MDMA, det kan måske osse ha noget at gøre med din kedelige oplevelse!!!!

Insane psychedelia user!

Jeg har kun taget DXM 3 gange, 150mg, 420mg og 600mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Raffy Ruck, jeg havde den samme oplevelse med "B" (tror jeg de hedder, det er ihvertfald logoet), hvor jeg først åd en ½, og så ½ en ½time bagefter, og derskete intet. I fredags åd jeg så en ½ igen, ventede en ½time, og droppede en hel... *BOOM* det virkede perfekt.
jeg vil selvfølgelig ikk anbefale dig at gå ud og æde løs, men kan kun fortælle om mine egne erfaringer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]