Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 09:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: E versus MDMA
Medlem

Geografisk sted: Kbh området
Godt nok har kun prøvet E ca 5 gange, og for at summere op, så synes jeg egentlig ikke det er et gå-i-byen-stof, men nærmere noget man burde tage til en hyggeligt chill-out afterparty. Jeg har haft de rette rammer, for jeg har været på Tuben og Holmen og alle gangene har der været været en fed dj igang, men jeg har f.... bare følt mig for blæst til at viirkelig rykke, som jeg elsker det- lidt surt, ik´!
Dem jeg kender som tager det jævnligt, har faktisk givet mig ret ??? Lidt sjovt- for de guffer det jo nu alligevel i sig, hvis chancen byder sig og det ville jeg måske også selv...for det føles jo ret nice [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Pudsigt at tænke over.
Men der ER nu meget mere gang i mig, hvis jeg bare drikker- og hovedsageligt er jeg i byen for at rykke til bassen !
Jeg skal i VEGA d 8., hvor jeg for første gang skal prøve MDMA. Har fået at vide, at man ikke føler sig blæst på samme måde som på E, men mere frisk. True ? Kort og godt så er jeg ude efter et DANSEvenligt stof som holder mig IGANG og ikke tilbage, så tænkte bare om I er nogen derude, som har nogle erfaringer og tanker I har lyst til at dele ?

KH cRaZsAiNt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
E=Ecstasy=MDMA=3,4-methylendioxy-methamphetamine.

Correct me if I´m wrong [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: BPM IV
Ja, det burde jo ikke betyde noget om man indtager rent MDMA i pulver form eller færdigt fremstillet piller. Men da der som regel er en masse andre stoffer i pillerne, foretrækker jeg selv helt klart den rene vare...

Det er sgu' ikke særligt sjovt at være så blæst at man ikke rigtig kan fyre den ordentligt af!

Insane psychedelia user!

Hmm kan det mon være at personen hentyder til piller med E og (ren) mdma (pulver) ?

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

GIV OS RESPONS [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

De gange jeg har prøvet MDMA pulver havde jeg mest lyst til at sidde og snakke og nyde velværen i koppen. Men jeg tror at det er forskelligt om man har lyst til at danse eller bare chille på MDMA pulver. Når du ikke har taget så mange E så vil jeg passe på da jeg de gange jeg har prøvet det, er jeg blevet mega fucked på kun 0,1 til 0.2 gram. Jeg ville ikke tag det på en club her i Danmark fordi alle ville kun se jeg var super fucked og nogle ville tag afstand fra det men jeg har også svært ved at skjule min velvære og kropsbevægelser når jeg er fucked. En klar fordel med pulver er at man får mindre "tømmermænd" efter min mening og så kan jeg også nemmer spise dagen efter, jeg ved ikke om det kun er mig eller om andre også har det på den måde.

Dank
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 28 Maj 2002: Besked ændret af: Dank ]

[ 28 Maj 2002: Besked ændret af: Dank ]

Medlem

Yep, jeg mener E i pilleform til en 50'er og så REN MDMA til en pris med et xtra 0 på.

Troede ellers de fleste var med på at med E menes piller og MDMA pulver ! sjovt...

Insane psychedelia user!

hvorfor skulle vi være det?

Det ville være ligesom at sige, hvad synes du er fedest, LSD eller syre?

På boardet er vi altså af den holdning at det stof der bærer betegnelsen Ecstasy er MDMA.... at der så bliver proppet en masse andet i pillerne, tjah, det er urene ecstasy piller, jeg mener de burde jo gerne kun indeholde MDMA.

Medlem

Selvfølgelig skal der være MDMA i rigtige E men de piller/E jeg har prøvet den sidste tid ikke har været så stærke. Så selvom man tester for MDMA i E synes jeg at der er en forskel til hvor fucked man bliver og især hvor meget velvære man får på MDMA pulver i forhold til E. Men det er måske mig der ikke har prøvet de bedste piller man kan få, da jeg ikke har taget E så ofte i den sidste tid.

Dank
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 29 Maj 2002: Besked ændret af: Dank ]

Medlem

Det er sq da ikke det samme som at sige LSD og syre !!! Jeg ved godt, hvor du vil hen- at MDMA ér den ægte E, dét er jeg altså ligesom klar over- suk..-smil, men nu snakker jeg i dagligdags tale. Og vi ved da ligesom alle, at E (pillerne) IKKE kun indeholder MDMA og vi ved at MDMA er den ægte, rene vare.
Kvalitetsmæssigt (indholdsmæssigt) og prismæssigt ligger E piller og MDMA jo i hver sin ende- næsten ligesom amf og cola.
Som ex. kan jeg da nævne, at dem jeg kender som har taget MDMA, har sagt de har taget MDMA. De har ikke bare sagt E.
Pillerne er jo fattigmandsudgaven af den ægte, rene vare, som man jo med rimelig sikkerhed ved hvad er.
Selv er jeg som sagt ikke stødt på, at folk som har taget MDMA (og netop har fået lov til at betale for den [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] hæ hæ ) IKKE vil misforstås...og altså derfor uungåeligt VIL nævne bogstaverne MDMA, hvis ikke umiddelbart til at starte med, så efterfølgende.
Hygge og en lidt solskin ¤ [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Sig mig er det fordi jeg glemte at tilføje ordet PILLER til E, at ordkløveriet er startet ???
Sætningen skulle måske for klarhedens skyld have heddet: E (PILLER) versus E (ren MDMA)
Nå, men håber alle nu er med på, hvad jeg mener [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Cao cao

Medlem

P.S.Hvis I opdager nogle mærkelige fejl i sætningerne, er det fordi jeg er blevet lidt syg og er bare ikke helt på toppen og klar i bolden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Hoster om natten, sååehh har heller ikke sovet vildt fedt de sidste 3 nætter.. Hva´ faen bare jeg når at blive frisk til weekenden [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Insane psychedelia user!

En anden gang, skriv så bare ecstasy piller eller pulver!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Bær over med mig - jeg er ikke altid den skarpeste kniv i skuffen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men nu kender jeg da fagtermen: E vs. MDMA [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
Fuck for et ordkløveri, alle ved sq da hvad manden mente............

Anywayz jeg syns ABSOLUT ikke man bliver mere danseagtig af REN MDMA-PULVER, tværtimod er der amf i en del piller hvilket gør dem mere "fest"-agtige end den rene være hvor man bare sidder og er heeeeeelt dejligt blæst.... mmmmmmmmmm me superfan af ren MDMA

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Undskyld men hvordan fanden kan man være sikker på at fordi det er et skide pulver, så må det jo være ren MDMA. Har MDMA en eller anden speciel egenskab, så al forsøg med at blande den med andet, vil starte en spontan brand i laboratoriet??

Medlem

@C.C. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

TAAAK Platon [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] !!! Jeg var altså også begyndt at undre mig....

PIGEN cRaZsAiNt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
*GG* ups så pige da....... men der er jo ik så mange af jer herinde.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jensus! Det er altså mig der er superpedanten her på boardet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Der kan sgudda ligeså godt være noget andet i pulveret, da det er nemmere at snyde med end en pille, hvor det jo kun er det første led der kan komme noget andet end MDMA i den. Desuden er der da masser af E Piller der indeholder MDMA og intet andet. Synes at denne diskussion går lidt over gevind. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]