Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
jeg har før røget de der tørrede blomster man får i en lille pose, som giver en dejlig, frisk og behagelig aroma i rummet.. hehe.. var ikk ret gammel, så jeg tog en håndfuld, knuste dem, og blandede en smule dårlig pot i, og så røg jeg ellers min lækre mix på bong.. det smagte ikke specielt godt, og mine lunger havde det virkelig ikke ret godt bag efter.. men til gengæld gav det en dejlig duft på mit værelse.. :lol:
men nu er jeg kommet over den periode, hvor man skal prøve at ryge alt hva der er tørt nok.. lige fra visne blade på mors stuebirk til indtørret ko-efterladenskaber hehe.. jeg har specielt røget meget te i mine yngre dage.. til jeg fandt ud af at det ikke var skide godt for hjertet af en eller anden grund.. men der er da tørrede ting nok at gå igang med at prøve, hvis man ikke bryder sig om tobak!.. :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Ice_cold_Alex skrev:
indtørret ko-efterladenskaber

"Pass That Shit" :D

Indianertobak, damiana, skjolddrager og Earth Impact evt. anden mixer står på "To Do" listen ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd
Farmand skrev:
Der findes faktisk en hel del alternativer der ikke giver en rus men udelukket er en "mixer". Feks forskellige urter som Skullcap,Damiana, Lions Tail osv kan bruges til formålet

Der findes dog også forskellige færdig lavede mix, helt tobaks og nikotin frie, lavet til formålet.

Jeg bruger selv Earth Impact:

Unskyld jeg trækker op i sådan en gammel tråd, men..

hvor køber du egentlig det der? kan ik rigtig finde nogle steder på nettet så regner heller ik med det er noget man lige går ned i den lokale kiosk og få fat på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tørrede blade fra din plante(r).

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
...............

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]