Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hvad syntes i om programmet? Syntes normalt operation x er ret godt, og underholdene (især det med Rudi :D ), men efter jeg så det i torsdags synes jeg sku de overreagerer iforhold til Therma Power, nu har jeg aldrig selv prøvet therma power, men derimod et produkt med ca 2x så meget efedrin i.
Dem har jeg sagtens kunne æde to stk af + 400mg koffein (Det dobbelte af hvad der er i therma power) Dvs 4gange så meget efedrin og dobbelt så meget koffein, det har jeg ikke haft problemer med, og så hører man fra en "tidligere bruger" i programmet der fortæller at hun følte hun skulle dø efter hun havde spist den første pille, og en der fortalte hun kun levede for therma power (ved det kan skabe afhængighed, men da ikke i sådan en grad?).

Set fra min side er det voldsom overdrivelse for at få "skurkene" til at virke som folk der kun tænker på penge og skider på folks helbred. Men selvfølgelig var det jo ulovligt deres smugler arbejde, så operation x's opklaring der var jo god nok, syntes bare kun man hører om de negative siger i sådan noget programmer. Og produktet + mange andre efedrin/ephedra holdige produkter er jo lovlige i stortset alle andre lande?

http://programmer.tv2.dk/article.php/id-6543774.html

Jeres mening om programmet? Både denne udsendelse og de forrige.
Og jeres holdning til efedrin/ephedrin holdige produkter?

Senest rettet af Xtreme 15 apr 2007 12:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Samtlige Operation X udsendelser er lort. Mindst.

Sensations journalistik :(

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Syntes de var meget spændende, indtil jeg så denne udsendelse om noget jeg vidste noget om, og kunne godt se det var noget bullcrap meget af det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Programmet var på sin vis udemærket. Det er selvfølgelig sensationsjournalistik som tidligere nævnt, men igen, de undersøger jo blot noget der i bund og grund er ulovligt, som du jo også er inde på Extreme.
Jeg har også før fulgt med i Operation X med en vis interresse, for det er da meget sjovt at se dem opklare sager, og overraske "skurkene" som de gør, men denne gang var det med blandede følelser.
Jeg er selv meget glad for ephedra, og bruger det tit i forbindelse med træning og brugte det også i en periode på arbejde. Det er jo som alle andre stoffer noget der skal tages med respekt for dets virkning/bivirkninger, og jeg synes derfor ikke meget om produkter som Thermapower o.l der indbyder folk til at købe det med spraglede farver, da dem der køber det som oftest ikke har den ringeste anelse af hvad de putter i munden, og hvad en eventuel overdosis vil føre med sig (som de interviews i programmet viste).

Titel:
Dedikeret medlem

det der KÆÆÆMPE illegale marked, er slet ik så KÆÆÆMPE, som de gerne vil have det til at se ud.

Titel:
In our memories

og så afslørede de tricket med at smugle ubemærket ind i DK. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Diggelkadauer var ligeså grim at se på som altid..

Men at thermapower-kapslerne ikke kan fåes i dk længere er jeg personligt pisse ligeglad med, havde alligevel ikke tænkt mig at tage det.. :D

"Jeg troede enligt at thermapower var lovligt?" :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hyben skrev:
Programmet var på sin vis udemærket. Det er selvfølgelig sensationsjournalistik som tidligere nævnt, men igen, de undersøger jo blot noget der i bund og grund er ulovligt, som du jo også er inde på Extreme.
Jeg har også før fulgt med i Operation X med en vis interresse, for det er da meget sjovt at se dem opklare sager, og overraske "skurkene" som de gør, men denne gang var det med blandede følelser.
Jeg er selv meget glad for ephedra, og bruger det tit i forbindelse med træning og brugte det også i en periode på arbejde. Det er jo som alle andre stoffer noget der skal tages med respekt for dets virkning/bivirkninger, og jeg synes derfor ikke meget om produkter som Thermapower o.l der indbyder folk til at købe det med spraglede farver, da dem der køber det som oftest ikke har den ringeste anelse af hvad de putter i munden, og hvad en eventuel overdosis vil føre med sig (som de interviews i programmet viste).

Ja, altså therma power er jo ikke ufarligt, og kan også godt forstå det er ulovligt da der er en tendens til at alt der er lovligt er harmløst.
Men de får jo nærmest pillen til at fremstå som en kombination af to dræberstoffer der er værre end hinanden.
Og at efedrin holdige produkter er det rene selvmord at røre ved.
Og nej, bryder mig sku heller ikke om de farver der er på bøtterne "Glimmer og glitter + lidt mere glimmer" der får dem til at fremstå som en vidunder pille der flår fedtet af dig på to dage uden nogen form for bivirkninger.

Titel:
Medlem

Må nok sige at jeg også sad med ret blandede følelser da jeg så det. Har altid haft et godt forhold til Therma Power. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Ja, altså therma power er jo ikke ufarligt, og kan også godt forstå det er ulovligt da der er en tendens til at alt der er lovligt er harmløst.
Men de får jo nærmest pillen til at fremstå som en kombination af to dræberstoffer der er værre end hinanden.
Og at efedrin holdige produkter er det rene selvmord at røre ved.
Og nej, bryder mig sku heller ikke om de farver der er på bøtterne "Glimmer og glitter + lidt mere glimmer" der får dem til at fremstå som en vidunder pille der flår fedtet af dig på to dage uden nogen form for bivirkninger.

Jeg er helt enig, de holdninger der blev fremført til efedrin satte det netop i et lys som et nyt lettilgængeligt dræberstof, folk lokkes til i form af diverse vidundermidler, uden nogen dokumenteret effekt. Det er en skam, for efedrin har jo netop en dokumenteret effekt, selvfølgelig kan du ikke æde det og forvente at fedtet bliver flået af dig :) der skulle simpelthen værre større informering om stoffets virkning, både fra myndigheders side (specielt på baggrund af en ulovligørelse), men også fra sælgers side.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Jeg er helt enig, de holdninger der blev fremført til efedrin satte det netop i et lys som et nyt lettilgængeligt dræberstof, folk lokkes til i form af diverse vidundermidler, uden nogen dokumenteret effekt. Det er en skam, for efedrin har jo netop en dokumenteret effekt, selvfølgelig kan du ikke æde det og forvente at fedtet bliver flået af dig :) der skulle simpelthen værre større informering om stoffets virkning, både fra myndigheders side (specielt på baggrund af en ulovligørelse), men også fra sælgers side.

Information om de ting man benytter sig af skal man have, fx, man kan jo heller ikke køre bil uden at vide noget om det..
Men syntes virkelig de skulle sætte sig noget mere ind i hvad det egentlig er de gør ulovligt, de aner jo intet om det, bare at det har en "stimulerende effekt" eller noget i den retning.

Titel:
Dedikeret medlem

well jeg vil sku gerne se beviser på det KÆÆÆMPE marked for slankepiller findes herhjemme, jeg mener det er jo ik lgiefrem basviola på 42 der bestiller therma power, det er folk der træner og folk som "os", med det mener jeg folk der ved der er efedrin og vil have et NEMT kick, og så koster therma power well ik alverden og derfor kan nogle bruge det som billig narko, men tror nu mest det er folk som træner der bruger det.

Titel:
Dedikeret medlem

kan godt se stavningen er gal men jeg orker ik at fikse det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Information ville jo være vejen frem, med utroligt mange af de substancer vi beskæftiger os med her på siden. problemet er jo netop at der er alt for stor gang i at ulovligøre alt der ikke bliver forstået, eller har en negativ virkning. Men det sker sku desværre nok ikke, og det er jo bare ærgeligt.

Og Sicris, det er faktisk også 42 årige basivola :lol: der er ude og købe det her produkt, det var ivertfald sådanne der blev interviewet i programmet. De køber Therma Power i den tro at det er et vidundermiddel der vil lade dem tabe vægt uden de store problemer. De kender altså ikke det store til stoffets virkning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hyben skrev:
Og Sicris, det er faktisk også 42 årige basivola :lol: der er ude og købe det her produkt, det var ivertfald sådanne der blev interviewet i programmet. De køber Therma Power i den tro at det er et vidundermiddel der vil lade dem tabe vægt uden de store problemer. De kender altså ikke det store til stoffets virkning.

Det virker på den måde at det opsporer fedtet i kroppen og teleporterer det til små negerbørn i afrika, på den måde hjælper det ikke kun 42'årige basviola med at tabe sig, men hjælper også de små sultne negerbørn.. :lol: :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
Og Sicris, det er faktisk også 42 årige basivola Laughing der er ude og købe det her produkt, det var ivertfald sådanne der blev interviewet i programmet. De køber Therma Power i den tro at det er et vidundermiddel der vil lade dem tabe vægt uden de store problemer. De kender altså ikke det store til stoffets virkning.

tror desværre det er anderledes.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
SiCriS skrev:
Citat:
Og Sicris, det er faktisk også 42 årige basivola Laughing der er ude og købe det her produkt, det var ivertfald sådanne der blev interviewet i programmet. De køber Therma Power i den tro at det er et vidundermiddel der vil lade dem tabe vægt uden de store problemer. De kender altså ikke det store til stoffets virkning.

Det var voksne tykke damer der var med i det program.

Første hit på google på slankepiller=sublimsport. Firma der også blev nævnt i udsendelsen. De solgte thermapower.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SiCriS skrev:
Citat:

det var dog noget underligt noget at sige

Titel:
Dedikeret medlem

Hyben skrev:
SiCriS skrev:
Citat:

det var dog noget underligt noget at sige

:yeah:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Har ikke nogen synderlig holdning til programmet da jeg kun har set det en enkelt gang.

Epfedrinholdige prodtuker er jeg egentligt ikke så glad for. Og er føler egentligt at jeg er lidt ligeglad om det er lovligt eller ej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]