Hyben skrev:
Programmet var på sin vis udemærket. Det er selvfølgelig sensationsjournalistik som tidligere nævnt, men igen, de undersøger jo blot noget der i bund og grund er ulovligt, som du jo også er inde på Extreme.
Jeg har også før fulgt med i Operation X med en vis interresse, for det er da meget sjovt at se dem opklare sager, og overraske "skurkene" som de gør, men denne gang var det med blandede følelser.
Jeg er selv meget glad for ephedra, og bruger det tit i forbindelse med træning og brugte det også i en periode på arbejde. Det er jo som alle andre stoffer noget der skal tages med respekt for dets virkning/bivirkninger, og jeg synes derfor ikke meget om produkter som Thermapower o.l der indbyder folk til at købe det med spraglede farver, da dem der køber det som oftest ikke har den ringeste anelse af hvad de putter i munden, og hvad en eventuel overdosis vil føre med sig (som de interviews i programmet viste).
Ja, altså therma power er jo ikke ufarligt, og kan også godt forstå det er ulovligt da der er en tendens til at alt der er lovligt er harmløst.
Men de får jo nærmest pillen til at fremstå som en kombination af to dræberstoffer der er værre end hinanden.
Og at efedrin holdige produkter er det rene selvmord at røre ved.
Og nej, bryder mig sku heller ikke om de farver der er på bøtterne "Glimmer og glitter + lidt mere glimmer" der får dem til at fremstå som en vidunder pille der flår fedtet af dig på to dage uden nogen form for bivirkninger.