Kan da også bidrage lidt.... For omkring en 4-5 år siden, havde jeg også gang i liljerne, som bla. andet skulle være brugt rundt omkirng i Afrika, hvor man har sat tænderne i (ikke spist) friske løg, fra specifikke "arter". Der er mange slags påskeliljer, husk på det... Stoffet, som jeg husker det, skulle være Niacin, som jeg erindrer som en slags nervegift...
Ok, det jeg gjorde var at jeg spenderede en dag, omkring påske tid, på at samle så mange "slør" som overhovedet muligt; det kan let blive til mange på en time.... For at forøge chancen, for at opnå et resultat, havde jeg omgivet mig med stor-rygene/ stof interreserede venner, ca. en 5 stykker, en bong, en bang og en masse papir...
Virkningen, som vi også fandt, var minimal, men den var afgjordt til stede... Selve aftenen hvor vi røg planterne, var der en del skepsis om hvordan det virkede, og om det virkede - Det vi fik beskrevet var; et let buzz, tendenser til "griner" og en meget mild psykedelisk effekt. Dagen efter vågnede jeg og en ven lidt tidligere, end de andre, og på trods af den ellers ret fæle smag, rullede vi os en lille lilje... Det var mest tænkt som en hyggelig lille rituel ting - da det virkede som en komplet latterlig dosis, sammenlignet med de 8-10 banger og et hav af joints vi havde kvalt dagen før, næsten uden effekt - Men virkningen var nærmest øjeblikkelig, vi kunne mærke effekterne fra dagen før, nu lidt klarere, og med en meget mere tydelig overgang, mellem påvirket, og ikke påvirket. Når det så er sagt, så var virkningen MEGET minimal, og selvom forsøget var en "succes" har jeg aldrig gentaget det.
Jeps.... og husk på løgene er GIFTIGE !
|