FlÆmMinG skrev:
Dr. Levose-Mis skrev:
FlÆmMinG skrev:
Dextrose skrev:
Ja... 2,4,5-substitutionen ser ud til at virke på alle nye strukturer, måske lige med benzyl-piperazin som undtagelse, så der kan laves homologer af de fleste substanser i PiHKAL.
Umiddelbart vil jeg mene at jeg kender til 100-200 potentielle nye substanser, som jeg ikke har læst at nogen mennesker har afprøvet.
Hvis du tror at verden er ved at løbe tør for interessante molekyler, så tro om igen.
På samme måde som Meth er kraftigere end normal amfetamin, kan man eks. ikke gøre det samme ved MDMA som man gør ved Meth-amfetaminen? Og derved få en mere potent MDMA med et længere peak??
MDMA's kemiske navn er 3,4-methylendioxy-N-
methylamfetamin..
Ja, det vidste jeg entelig godt. Tænkte mig ikke lige ordenligt om der. Men rent teoretisk vil det så ikke være muligt at lave eks andre stimulanser og evt 2c-x'er til et "meth2 og derved forlænge rusen og peaket?
2-methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl)propan-1-one
PÅ Methylone hvad hvis man så fjernede 2-methylamino-1- ?
Så har man da noget der næsten vil ligne MDMA?
Du vrøvler!
Hvis du fjerner amino-gruppen, vil du slet ikke have noget aktivt stof tilbage. Den eneste forskel på MDMA og Methylon er oxo-gruppen, det dobbeltbundne oxygen der sidder beta for aminet på alkyl-kæden.
Methylon kaldes også for bk-MDMA (beta-keto).
Alle substanser i P-/TiHKAL er aminer. Amino-gruppen er nødvendig for at stoffet har syre/base-egenskaber, dvs. kan være på freebase-form eller danne hydrochlorid / sulfat / etc. -salte...
Og nej, du kan ikke bare gå ud fra at en methyl-gruppe på aminet vil gøre et stof mere potent, f.eks. er n-Methyl-DOB mindre potent end DOB.
Og jo længere en alkyl-kæde på aminet, jo mere upotent bliver det i visse tilfælde, som f.eks. med MDE eller MDPR, MDBU som næsten ingen aktivitet har alene.
Sasha Shulgin skrev:
Straight chain homologues on the nitrogen atom of MDA longer than two carbons are probably not active.