Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fobier er noget sjovt noget... Jeg er heller ikke meget for edderkopper; men jeg har en lidt mere besynderlig fobi... chorofobi - altså jeg er bange for at danse... Forstået på den måde at ikke 10 vilde bi-sexuelle gymnasiepiger kunne trække mig ud på dansegulvet - jeg kan ikke engang forklare hvorfor, eller hvad der skulle ske ved det... Jeg ved bare at jeg ikke skal derud - og kan endda mærke jeg egentlig har lyst, nok mest pga det fællesskab der er derude :roll:

Så jeg falder lidt uden for de der stereotyper, der klapper kiks og tramper løs hele natten - ikke engang en god blæser giver mig de lyster... bevares jeg føler da musikken mere intenst og alt det der; men det er ikke sådan at der pludselig går Elvis i mit understel fordi der er MDMA i maven :lol:

Men hele den kreative side er ramt sgu.. alle former for sang, dans, tegning osv er ikke lige mig... heldigvis er det kun dansen der sommetider efterspørges :?

Titel:
Dedikeret medlem

Drejø , jeg er sku heller ikke så meget for at danse. Når jeg kan se mig selv helt uden for takten stå og sveje med arme og ben. Det ligner mest en epileptiker der har fået sit livs flip. Det eneste der kan få mig op og danse er en sød lille tøsepige, eller kiks :wink:

Men når jeg er på kiks derimod, så lukker jeg bare øjene og blinker i takt med musikken, mens min krop reagerer helt instinktivt på bassen og jeg er i det øjeblik helt alene i verden. Min egen lille tramperverden <3

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
Men når jeg er på kiks derimod, så lukker jeg bare øjene og blinker i takt med musikken, mens min krop reagerer helt instinktivt på bassen og jeg er i det øjeblik helt alene i verden. Min egen lille tramperverden <3

Jeg reagerer da også meget tydeligt på musikken når jeg er på kiks; men det viser sig ikke som den helt store Amagerbio_trampe_ tur... Jeg "svæver" mere rundt til/i musikken... trisser lidt rundt i min egen verden og bevæger mig ganske lidt... eller sidder i sofaen og nikker i takt til musikken..

Griner hver gang en eller anden ekspert udtaler sig om ecstasy og man kan se det på folk der står og danser hele natten 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
En af mine venner har en fobi overfor uldne trøjer :shock:

Kh S

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]