Cortex.dk skrev:
Har 100 m2 dejlig stort loftrum, har købt et´ nedlagt landbrug for 1 år siden.
Så synes det var på tide at udnytte lidt af pladsen.
Kunne godt tænke mig at dyrke en god ryger. har prøvet et par gange før, men aldrig i så stort et omfang.
derfor ville det være rart med en god tanke eller 2 fra andre der selv pusler lidt med det, hé, Tanken er et gennenmføre 1 høst, bare lave et kæmpe "Sea of green" men ved ikk hvilkén Sort jeg ska tag...???? og jeg ska MEGET hurtigt i gang. For i og med det er på et loft, er det nu hvor varmen er der jeg ska sgu snart være klar.,. så
Jeg synes helt klart, du skal dyrke dit eget, men men men ...
Et loftrum bliver nemt alt for varmt om sommeren, for du skal jo også have vækstlamper derinde.
Det er sommer: så dyrk for hulen da noget fantastisk dansk pot.
Når du til vinter går i gang, så start i det små. Det er dumt at lave et KÆMPE grow af flere grunde. For det første så koster det kassen at have en masse vækstlamper kørende. For det andet så begår begyndere ofte fejl, og du står til at tabe mange flere penge hvis et stort grow går i hegnet. For det tredje, så kan hamp blive for gammelt, og du vil næsten helt sikkert være mere tilfreds med et mindre grow, der bare kører derudaf 1-2-3 gange om året: så kan du også få prøvet forskellige strains.
Du har ikke travlt, så brug hellere sommeren på at forberede dit projekt.