Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 09:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske ikke den vilde historie, men det er stoffer omtalt i medierne - historien er da for griner og det er weekend, så her er den :lol:

Citat:
Med sol og sommer stiger safterne, og når lysten kommer over én, må man jo gøre noget ved det.

Nogenlunde sådan tænkte et yngre par ifølge avisen Sjællandske onsdag, så de smed tøjet og begyndte at dyrke sex på en mark ved Brøndagervej mellem Næstved og Karrebæksminde. Det så en kvindelig cyklist, hvorefter hun forarget ringede til ordensmagten, som straks sendte et par betjente ud til de elskende, en 28-årig mand fra Næstved og en et år ældre kvinde fra København.

Kvinden fik tilsyneladende et godt øje til den mandlige betjent og syntes lige, hun ville fortælle ham, at hun altid har haft lyst til at dyrke sex med en betjent på bagsædet af en patruljevogn
—Politikommissær John Andersen

"De fandt dem liggende i en 69'er splitterragende nøgne", nærmest smågriner politikommissær John Andersen, politiet i Næstved.

Ved synet af de to ordenshåndhævere, en mand og en kvinde i øvrigt, skyndte manden sig at iføre sig sine klæder, mens hans kvindelige partner ikke havde travlt med at få tøj på.

"Kvinden fik tilsyneladende et godt øje til den mandlige betjent og syntes lige, hun ville fortælle ham, at hun altid har haft lyst til at dyrke sex med en betjent på bagsædet af en patruljevogn". Det ønske kunne han selvfølgelig ikke opfylde, fortæller politikommissæren.

Omsider fik kvinden i Eva-kostumet dog sit tøj på. Og da de uniformerede lavede et tjek i politiregistret på de to friluftsmennesker, viste det sig, at den 28-årige mand var eftersøgt. Han blev nemlig optaget af et overvågningskamera, da han på en DK-tank i Næstved fyldte benzin på en stjålet personbil midt i januar. Og da han blev kropsvisiteret, viste det sig desuden, at han havde fire et halvt gram hash på sig.

Sjællandske skriver, at den 28-årige nu er sigtet for tyveri og for overtrædelse af loven om euforiserende stoffer, mens både han og hun slipper for konsekvenser af deres open air-hyrdetime.

kilde

Ups :offtopic: ... opdager lige min post er i stid med reglerne... kan jeg fjerne den igen på en eller anden måde eller slipper jeg med en advarsel nu det er weekend?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Hvordan går den imod reglerne?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Faldt over den her i forordet:

Citat:
Der skal være nogle punkter til dette forum som brugere kan drage nytte af, da vi forsøger at holde en høj standard herinde. Det ser ud til at der hersker tvivl blandt brugere om hvad dette forum rent faktisk står for - dette har betydet, at alt hvad der har med rusmidler at gøre (direkte eller indirekte), og som er i medierne på en eller anden måde, er blevet postet i dette forum, fordi folk åbenbart tror det er tilladt. Dette er ikke tilfældet, og derfor opretter jeg denne tråd som hjælp

Så jeg beklager endnu en gang; men synes sgu den var for griner og så er det jo lige i nærheden så man kan ikke lade være med at tænke på om man kender dem :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Der har jeg også misforstået regel sættet bigtime..
Troede det var det "stoffer i medierne" foraet var til..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]