Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urin Prøve
Junior medlem

Hey Smokers

En af mine kammerater er for nyligt blevet opdaget i at ryge af sine forældre, og skal til urinprøve her om 6 uger. Mit spørgsmål er så hvor lang tid THC kan spores i urinen, jeg mindes at have læst 2 uger. kan det passe? Ellers ville gode tips til at få renset urinen være en stor hjælp

Best Regards
Fred_Funk

Site Webmaster
Brugeravatar

Fred_Funk skrev:
Hey Smokers

En af mine kammerater er for nyligt blevet opdaget i at ryge af sine forældre, og skal til urinprøve her om 6 uger. Mit spørgsmål er så hvor lang tid THC kan spores i urinen, jeg mindes at have læst 2 uger. kan det passe? Ellers ville gode tips til at få renset urinen være en stor hjælp

Best Regards
Fred_Funk

Det er afhængigt af hvor meget han ellers ryger.

Men hvis det først er om 6 uger han skal testes, så sker der ikke noget så længe han ikke ryger, mindst 30 dage før.
Citat:
Detection Period in Urine:
Single Use : 1-6 days
Weekly Use : 3-9 days
Daily Use : 7-30 days

Personligt, ville jeg bare fortsætte med at ryge, og så blive bustet, og så grine af mine forældre bagefter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Haha
Citat:
Personligt, ville jeg bare fortsætte med at ryge, og så blive bustet, og så grine af mine forældre bagefter.

:yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Her kan du læse om meget kort om de mest base ting
http://www.mindblow.dk/sider/hash-1.html

Titel:
Dedikeret medlem

Han skal bare suge til, og så få en ven til at pisse i et kondom. Kender en der flere gange har brugt det kneb, når han kom hjem fra udgang. Har også hørt at en lille smut salt i prøven vil ødelægge resultatet. Han skal undgå at aflevere morgen-urinen for den skulle (efter hvad jeg har hørt) ødelægger prøven.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
Tjek eventuelt denne tråd der står også noget om at snyde en urinprøve
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... rinpr%F8ve

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
Fred_Funk skrev:
Hey Smokers

Best Regards
Fred_Funk

som jeg har forstået det er det hans forældre der har arrangeret mødet med urin-kemikeren fordi de har taget ham i at ryge fed? hvorfor i al verden ville de gøre det hvis de allerede ved han ryger? :?

i hvert fald - det er sgu rart at ha et forhold til sine to gamle hvor man kan ryge en fed i ny og næ og fortælle hinanden historier fra henholdsvis de gamle 70'ere og nu til dags :lol:

- i øvrigt er mindblow.dk noget værre lort, no offence

Titel:
Junior medlem

Att Ganja-Man

Hans forældre vil sikre at han ikke ryger igen, derfor har de aftalt et møde med urin-kemikeren :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jamen hvordan stopper det ham fra at ryge igen?
Syr ham der urinteknikeren munden sammen på ham?

Da jeg var i den alder, altså under 18 og mine forældre opdagede jeg røg fede, der blev de sure og sagde det skulle jeg ikke, jeg gjorde det så bare alligevel, det er vel ikke dem der skal bestemme over en?

Desuden, hvad vil de gøre? Slå ham? Det er ulovligt, man må ikke slå sine børn i Danmark, så er det bare at melde svinet.

Han skal bare skide på hvad hans forældre siger, hvis han vil ryge hash, så ryger han vel hash, det kan de ikke rigtig stoppe ham i.

Hvis han ikke vil skide sine forældre et stykke, hvilket jeg sagtens kan forstå, så er det vel bare at stoppe med at ryge i de 6 uger, tage prøven og binde hans gamle en lille løgn på ærmet, han skal bare sige han bare lige skulle prøve det, men det var slet ikke ham, sådan noget skidt.

Men det rigtige at gøre, vil være at sige sandheden og tage et standpunkt.

Hvor gammel er han?

Titel:
Junior medlem

@ Schizophreniak
Well Schizo nu har du jo også tydeligvist nogle flinke forældre, en af mine venner har stort set fået helvede, efter at hans forældre opdagede han røg smøger til fester, og trust me, hans forældre har nået at lave hans liv så meget mere nederen. Hans liv pt:

Han tager i skole, og efter skolen skal han direkte hjem (Hvis han ikke gør det, kommer de og henter ham). Når han så er kommet hjem skal han lave lektier hele dagen, og når der ikke er flere lektier tilbage, så har de selvfølgelig købt nogle bøger.

Han må ikke være sammen med venner, og han må ikke gå til fester. Hans liv er skole, også lektierne. Lige pt har han intet socialt, og udover det så er de også skuffede over alt han gør. Eks. De syntes han får dårlige karaktere, og han har et gennemsnit på 9.0 (?).

Hvis jeg var i sådan et dilemma, bare med hash, så ville jeg sku vælge livet over hashen, også stoppe med at ryge, for så at få tillid igen, og derefter kunne få et normalt liv.

edit: og ham her fyren er 16

Titel:
Junior medlem

Han er 18, men bor stadig hjemme. Grunden til hans forældre vil teste ham om 6 uger, er for at få ham til at stoppe med det og evt sørge for han ikke ryger i de 6 uger der. Jeg har ikke bedt om at få en moralsk debat op at køre, men eventuelle tips til at snyde en urin prøve :D Han har nemlig ikke tænkt sig at stoppe med at ryge, og hans forældre vil reagere på den syge måde hvis de finder ud af at han forsætter med at ryge

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Fred_Funk skrev:
Han er 18, men bor stadig hjemme. Grunden til hans forældre vil teste ham om 6 uger, er for at få ham til at stoppe med det og evt sørge for han ikke ryger i de 6 uger der. Jeg har ikke bedt om at få en moralsk debat op at køre, men eventuelle tips til at snyde en urin prøve :D Han har nemlig ikke tænkt sig at stoppe med at ryge, og hans forældre vil reagere på den syge måde hvis de finder ud af at han forsætter med at ryge

Da jeg gik på efterskole snød 3 gutter urin testen, ved at putte sulfo på fingrene og lade pisset ramme fingrene før koppen... Ved ikke om det virker, men de gik alle fri ihvertfald.. Tror det kommer an på testens kvalitet/budget...

Titel:
Han skal bare begynde at tage heroin, så bekymre hans forældre sig ikke om hash længer! :whogives:

Måske han bare skulde følge huset regler indtil han er gammel nok til at klare sig selv, så er han også herre over eget liv og burde kunne ryge alle de fede han ønsker.

Personligt så går jeg altid ud eller trækker mig væk på en eller anden måde, når jeg nu engang imellem er hjemme hos de gamle. Da de ikke påskønder at der ryges hos dem, deres hus = deres regler, det burde da være simpel logik!

Få en clean makker til at pisse i en beholder og gem den i lommen ellers kan man købe alle mulige gadget's på nettet, kunstig urin og gummi pikke med tappe ventil m.m. til at fake urin prøver.

MVH
Piercer :twisted:

PS. det med heroin er kun en joke!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]