Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 18:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: XTC Comedown
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
De første 2 gange jeg tog kikz har mine comedowns været perfekte.
Jeg blev bare lidt træt og svimmel.
Alle de andre gange jeg har taget kikz har mine comedowns været et helvede. Søvnløshed, kvalme, smagen af sodavand der ændre sig til metal smag. Det minder meget om en kraftig infuinza.

Mit spørgsmål lyder, hvordan kan man formindske sit comedown.
Jeg har prøvet indtage det i E-the og har taget C-vitamin, men intet synes at virke.

Alle gode råd er noget værd, bare fyr løs.

- Tak på forhånd

Titel:
Flueknepper kongen

Grunden til nogle får en gevaldig nedtur, er først og fremmest udmattelse, og udtømning af et signalstof i hjernen, der hedder Serotonin (5-HT), der bl.a. regulerer humør, appetit osv.

Mange herinde bruger et stof, som hedder 5-HTP, som bliver omdannet til serotonin i hjernen. Det kan mindste nedturen en hel del, især hvis man også tager det inden, man guffer ecstasy.

Hvordan du får fat i 5-HTP er dit eget problem, da vi ikke tillader forhandlerlinks herinde, men prøv da at søg på Google! :)

Et andet godt råd er at lade være med at redosere for meget, og holde doserne på et sobert plan! Det er langt vigtigere end 5-HTP.

Håber det var svar nok

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Jeg holder helt klart på den med reduseringen.. Hvis du redusere aftenen/natten lang, så bliver comedownet mere nedturs agtigt. That's for sure!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Levose skrev:
Grunden til nogle får en gevaldig nedtur, er først og fremmest udmattelse, og udtømning af et signalstof i hjernen, der hedder Serotonin (5-HT), der bl.a. regulerer humør, appetit osv.

Mange herinde bruger et stof, som hedder 5-HTP, som bliver omdannet til serotonin i hjernen. Det kan mindste nedturen en hel del, især hvis man også tager det inden, man guffer ecstasy.

Hvordan du får fat i 5-HTP er dit eget problem, da vi ikke tillader forhandlerlinks herinde, men prøv da at søg på Google! :)

Et andet godt råd er at lade være med at redosere for meget, og holde doserne på et sobert plan! Det er langt vigtigere end 5-HTP.

Håber det var svar nok

et bundt bananer og en liter mælk tager osse en del imo... guffer som regel 3-5 bananer og en liter mælk.. det tager det værste.... men jeg vil osse mene at desto mere forelsket du er i rusen desto værre nedtur... jeg kan sagtens undvære e i lang tid og sådan så min nedtur plejer kun at være grum hvis jeg redoserer.. men så er det kun fysisk... :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Bedste råd er: hold så lange pauser du kan imellem og istedet for at redocere, så tag en god omgang til at starte med og når det begynder at klinge af, så ryg en joint. For mig giver det lige det sidste spark og comedown er mere behagelig da man glider mere og mere over i at være skæv for tilsidst at falde i søvn. Det med søvnen er rimelig vigtigt imo. Bare nogle få timer gør underværker.

5-htp og en omgang vitaminer før og efter du tager E er også rart. (ødelægger ikke trippet, men tager meget af nedturen) Og lad være med at blande med amf... gør det hele meget værre... :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]