Hej Chucky! (Tænkte du på morderdukken, da du fandt på dit brugernavn? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) Første gang jeg prøvede LSD var det i starten min plan at tage et helt mærke, men så snakkede jeg med en bekendt, som havde prøvet et kvart mærke (i hvert fald efter hendes eget udsagn, men hun er så heller ikke verdens klogeste), og hun havde trippet i 12 timer og været helt vildt bange under hele trippet. Så jeg startede med et halvt mærke. Den første times tid kunne jeg intet mærke, men efterhånden kom der lidt gang i det, dog ikke det helt vilde. Efter tre timer besluttede jeg mig så til at tage det sidste for at få det maksimale ud af trippet, og så kunne jeg virkelig også mærke det. Jeg har aldrig trippet så kraftigt før, men det var virkelig et behageligt trip, og det har mine senere syretrips også været, selv om jeg har droppet meget mere. Så jeg ville anbefale at starte med et halvt mærke, og så kan du jo altid tage det sidste, hvis du synes, du har brug for det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
I må alle sammen have en rigtig god sommer!
MVH, Mælkebøtten
|