Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 23:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Hvilken syntes du bedst om?
2C-B 24%  24%  [ 25 ]
2C-I 6%  6%  [ 6 ]
2C-E 7%  7%  [ 7 ]
2C-C 1%  1%  [ 1 ]
Har ikke prøvet alle fire 2C'ere 62%  62%  [ 64 ]
Afgivne stemmer : 103
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Minimal skrev:

Jeg tænkte præcis det samme. 2C-C virker alligevel ikke til at være vigtig nok. Ellers må man vel bare lige skrive en kommentar omkring det.

Nu kan jeg ikke huske, hvor mange svarmuligheder man kan lave, men hvis det er muligt evt.:

"Har prøvet 2C-B og 2C-I og synes bedst om 2C-B"
"Har prøvet 2C-B og 2C-I og synes bedst om 2C-I"
"Har prøvet 2C-B og 2C-E og synes bedst om 2C-B"
"Har prøvet 2C-B og 2C-E og synes bedst om 2C-E"
"Har prøvet 2C-E og 2C-I og synes bedst om 2C-E"
"Har prøvet 2C-E og 2C-I og synes bedst om 2C-I"
"Har prøvet alle tre og synes bedst om 2C-B"
"Har prøvet alle tre og synes bedst om 2C-E"
"Har prøvet alle tre og synes bedst om 2C-I"

Hvis man så kun har prøvet ét af dem, må man vel bare skrive det som en besked. Men så bevæger vi os fandeme også ud på en seriøs afstemning. :P

god ide, men hvis afstemningen kan blive ordentlig, er det vel også en fed afstemning? jeg er hvertfald meget i tvivl om hvad folk generelt har bedst erfaringer med

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dikki skrev:
Jeg kan ikke li' det ord... "Seriøs" :twisted:

Ej, seriøøst?

Lithium skrev:
god ide, men hvis afstemningen kan blive ordentlig, er det vel også en fed afstemning? jeg er hvertfald meget i tvivl om hvad folk generelt har bedst erfaringer med

Det må troll vel så selv rode med, om den skal laves mere seriøs. Men hvis man virkelig skal gå op i det, hehe...

Mit indtryk er, at 2C-B er klart i toppen, og det var det også inden dette emne dukkede op. Inde på siden drugs-forum.co.uk er det dog meget interessant, at 2C-E topper gevaldigt derinde. De kalder 2C-B og 2C-I for 2C-E's børn...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Vil man ku blande 2-CB med amf + evt MDMA/Kiks?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hans Nissen skrev:

Huh, hvem sagde OT?:wink:

Jeg har svært ved at se grunden til at blande 2C-B med amfetamin, men nu er amfetamin hellere ikke lige mit stof. Amfetamin + MDMA er en dårlig kombo som du bør holde dig fra.

MDMA som primære og 2C-B som sekundære er derimod en kombo jeg har læst meget godt om. 2C-E skulle vidst være lige så godt i denne kombo som 2C-B. Det de fleste ser ud til at gøre er at tage en given dosis MDMA for derefter at indtage en lille - medium dosis 2C-B på comingdown fra MDMA´en. Har dog ikke selv erfaring med denne kombo kun MDMA alene

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Farmand skrev:
Hans Nissen skrev:

Huh, hvem sagde OT?:wink:

Jeg har svært ved at se grunden til at blande 2C-B med amfetamin, men nu er amfetamin hellere ikke lige mit stof. Amfetamin + MDMA er en dårlig kombo som du bør holde dig fra.

MDMA som primære og 2C-B som sekundære er derimod en kombo jeg har læst meget godt om. 2C-E skulle vidst være lige så godt i denne kombo som 2C-B. Det de fleste ser ud til at gøre er at tage en given dosis MDMA for derefter at indtage en lille - medium dosis 2C-B på comingdown fra MDMA´en. Har dog ikke selv erfaring med denne kombo kun MDMA alene

Tænkte bare hvis man har været i byen, indtaget amf.. og evt MDMA, så ku man på comedown tilsætte lidt 2C-B, men det lyder så ik til at være særlig smart.. Endda ikke når MDMA og amf heller ikke er.. (Selvom den blir brugt af og til :roll: den combo)
Så det nok smart bare at lade de forskellige stoffer blive indtaget HVER for sig, med lange pauser imellem!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Generelt tror jeg ikke at det er en særlig god ide at indtage noget psykedelisk på comedown fra MDMA eller amfetamin da comedownet fra stimulanser (især MDMA) godt kan være ubehageligt og man højst sandsynligt gerne vil prøve at sove istedet for ligepludselig at være twisted ud af sin hjerneskal når man i forvejen er helt tør for energi, udkørt efter en lang nat med store pupiller og muligvis ikke har det alt for godt.

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvordan er det egenlig med 2c-x'ernes skadsvirkninger? Nogen der hurtigt kan rise skadesvirkningerne og bivirkningerne op?

Desuden stemte jeg har ikke prøvet alle, da jeg kun en enkle gang for 5-6 år siden prøvede 2c-i, uden nogen special virkning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

eedeolla skrev:
Hvordan er det egenlig med 2c-x'ernes skadsvirkninger? Nogen der hurtigt kan rise skadesvirkningerne og bivirkningerne op?

Desuden stemte jeg har ikke prøvet alle, da jeg kun en enkle gang for 5-6 år siden prøvede 2c-i, uden nogen special virkning.

De lækre 2c-x'ere er desværre stadig research chemicals, så derfor er der desværre ikke nogle, der er helt klar over, hvilke farer, der egentlig er forbundet med indtagelse af disse psykedelika.

Men følgende bivirkninger lader til at gå igen ved brug af 2c-x'erne:

- Alle de psykiske farer, der er forbundet med brugen af et psykedelikum.
- Fysisk ubehag (kvalme, opkast etc.) af forskellig karakter.

Så vidt jeg er informeret, er der ikke set dødsfald i forbindelse med 2c-x, men der er sket dødsfald i forbindelse med indtagelse af nogle 2c-t-x'ere. Men der hersker vist tvivl om, hvorhvidt det er 2c-t-x'erne, der har været dødsårsagen, eller den påvirkedes adfærd under trippet.

Senest rettet af DrK 16 mar 2007 04:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Specielt bodyload og stærk konfusion finder jeg negativt ved stoffet 2c-b's virkning.
Jeg skulle mene at have hørt at specielt bodyload er udpræget, i varierende sværhedsgrad, hos alle 2c-x'erne. Ret mig endeligt hvis jeg tager fejl her. Selv har jeg kun prøvet 2c-b.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

MaroK skrev:
Specielt bodyload og stærk konfusion finder jeg negativt ved stoffet 2c-b's virkning.
Jeg skulle mene at have hørt at specielt bodyload er udpræget, i varierende sværhedsgrad, hos alle 2c-x'erne. Ret mig endeligt hvis jeg tager fejl her. Selv har jeg kun prøvet 2c-b.

Og det afhænger også meget af dosen. ;)

Men ja, oplever selv et mindre ubehageligt bodyload på 2c-b, som slet ikke er tilstede, når jeg tager 2c-c.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Er der ikke nogen der kan smide en kommentar om 2C-T-4...?

Edit/ Hvis altså de vel og mærke har prøvet det?

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
har kun prøvet 2C-B og 2C-E. og kunne forestille mig jag kan lidede andre lige så lidt. de har simpelthen bare ingen virkning på, ikke det der ligner,. dæsværre. så det gider jeg sku ikk mere. så hellere noget syre. det virker da i det mindste... men kan heller ikk få visuals af nogle andre stoffer. så kan være det er derfor 2C-X ingen effekt har på mig..

kom endelig med nogle foreslag til hvordan jeg får visuals og hallu'er.

Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er ikke sikkert, at alle kan lide det, men for mit vedkommende kan 2C-B eller et andet psykedelisk legetøj som LSD eller svampe redde dagen, hvis man er på vej ned fra en køretur på amf, coke eller MDMA. Det tager den nederen kedsomhed, som man har efter stimulanser, og så har man det sjovt igen. Man kan dog godt risikere, at det bliver ubehageligt, hvis man er meget anspændt.

Titel:
Quarrelsome sponser

.............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Troll skrev:
Minimal skrev:
kedsomhed - legetøj

WOUW ............... :shock:

Er den elefant født med et Benzodiazepin gen i hjernen ...... ?

Hvor er det, du vil hen?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Minimal skrev:
Troll skrev:
Minimal skrev:
kedsomhed - legetøj

WOUW ............... :shock:

Er den elefant født med et Benzodiazepin gen i hjernen ...... ?

Hvor er det, du vil hen?

Tror han mener at kedsomhed og legetøj er nogle forkerte udtryk at bruge når man taler om stærke psykedelika, såsom LSD og svampe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er altså de udtryk, der passer for mit vedkommende. Men man skal have tjek på sig selv, før man gør noget i den stil.

Titel:
Quarrelsome sponser

.............

Senest rettet af Troll 14 sep 2007 18:35, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 61 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]