Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 09:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: LSD
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg har i den senere tid eksperimenteret lidt med lidt frimærker + microdots..

men 1 ting jeg ikke forstår.. ligemeget om jeg tager et dobbeltdrop microdots virker de så godt som overhovedet ikke på mig.. har kun haft ganske få hallucinationer og en lettere trippet følelse.

Og jeg ved at det er ikke dot'sne som fejler noget da flere af mine venner bliver voldblæst selv af en halv.

og det er nok heller ikke resistens da jeg tog et internet explorer mærke til roskilde festival (og sniffede 2c-i på peaket) og det var et af de kraftigste trip jeg har haft i meget lang tid.

er der andre som har oplevet at være immune overfor noget syre hvor andet virker upåklageligt?

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg har oplevet flere mennesker i årenes løb der havde det sådan. Jeg kan ikke give nogen forklaring, men jeg har kendt 2 stykker der ikke blev synderlig påvirket af LSD. Jeg har osse kendt nogle stykker der ikke blev særligt påvirket af det, de første 5-6 gange de tog det, men så pludselig en dag oplevede den fulde styrke.

Tjille, hvor længe går det imellem hvert trip?

In our memories

der er gået alt mellem 1 dag og 1 måned med de microdots...

men internet explorer mærkerne har jeg taget dagen efter microdots helt uden problemer.

så mon ikke det er 2 forskellige analoger af LSD og den ene så ikke virker på mig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hmm .. jeg prøvede 3½ ohm mærker, ca. 270 mics skulle det være ... min ven som jeg tog det med var vold blæst. Jeg sad og chattede lidt, læste lidt på psychedelia .. mærkede næsten ikke noget.

[ 08 Juli 2002: Besked ændret af: wOODY ]

Psychedelia Gay Overlord

Der er jo osse den mulighed, og dette er meget normalt forekommende med papirtrips især, at LSD'en enten ikke har været ligeligt fordelt på trækpapiret eller i microdot'sene, eller at det ikke har været opbevaret ordentligt og derfor har mistet styrken. Det sidste kunne sagtens gå ud over en del af tripsene mens andre af dem kunne beholde mere af styrken.

Ellers er der osse mulighed for at der kunne være noget krydstolerance af en slags?

In our memories

opbevarer altid mit syre i fryseren.

og tolerance.. en smule er der med garanti... men det sjove er jo at internet explorer har jeg ingen problemer med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] hvorimod microdots kun giver en minimal effekt på mig, hvor andre langt fra har klaget.

Psychedelia Gay Overlord

Tjille, det hænder tit at dem der producerer syren ikke kan finde ud af det og fucker op så doserne blir forskellige. Det kunne jo godt være sket..eller hvad?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
offtopic:

@Tjille skal syre opbevares i fryseren??
Det bliver godt nok sagt at speed også skal, og det plejer jeg også at gøre, men jeg kan ikke mærke forskel på, når jeg har gjort det, og når jeg ikke har [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
Well, du kan sikkert godt få en udmærket virkning af et stykke trækpapir som har ligget i vindueskarmen i et halvt års tid... men luft, fugt og varme (og lys??) får LSD'en til at nedbrydes hurtigere.

Så du skal altså opbevare dine trips i en lille lukket æske el.l og gerne i et køleskab!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
LSD er meget skrøbeligt, så opbevar det altid væk fra direkte lys, helst i totalt mørke, og helst så køligt som muligt...

Dedikeret medlem

jeg har haft mærker liggende mørkt, men ikke køligt i op til et halvt år.. de virkede ganske fint [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
At du formår at holde LSD i huset så lang tid er over min forstand. Her hjemme var det sq ædt inden 3 dage [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: DK
*LOL* liquid [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Roskilde
Åd oz microdots og ohm mærker på festivalen uden den store virkning. I ved ik hvor lang tid jeg brugte påat finde 3 dots, lsd er vanskeligt at få fingre i, i øjeblikket...

Dedikeret medlem

næh [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Liquid>.. Jeg kan sagtens have det liggende længe.. man bliver sgu for gakgak i sin tankegang hvis man tager det for ofte.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img].. Men det lærer du jo nok en dag ;-p

Dedikeret medlem

hehe jeg har lige holdt en pause (eller nu er det 11 dage and counting) Fordi jeg har taget LSD lidt for tit de sidste 6+ uger.

Ikke at jeg sådan kan mærke at jeg er smadret, men sq bedre at holde pause FØR man kan mærke der er noget galt ik'?
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

hvad er der nu galt i at have ændret tankegang?? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
->*liquid* - Jeg har det på præcis samme måde. Det er både totalt fedt og en smule nedtur, når et ellers sjældent stof pludselig bliver lettilgængeligt. Så ender man bare med at fråde en masse af stoffet, i stedet for at trippe sundt og varieret i henhold til narkopyramiden som jo siger: Spis det hele fra bunden, det meste fra midten og en lille smule fra toppen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Har holt acid-break i 14 dage nu -kicker den af ved næste weekends grønne koncert! -WUHU! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/bom shankar!

Insane psychedelia user!

Offtopic, men grøn koncert, heh, det vækker minder, vi må lige mødes Hallifax [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]