Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 17:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Goddag

Jeg vil gerne høre/lære om mennesker der her intaget store mængder lsd dvs 4 mærker+ altså over standart. Og virkelig gerne høre om folk som har intaget rigtig meget, både mærker og dråber.

Jeg vil selvfølgelig gerne vide en del om det inden jeg selv gør det, for overvejer det stærkt, og er helt med på det er en vild ting at gøre, så vil føle mig sikker og så tryg så mulig, ligge i en seng med hørebøffer på og bare drive afsted med trippet...

Håber i kan hjælpe med nogle erfaringer :)

På forhånd tak

Titel:
Medlem

Okay nu kan det så godt være jeg stiller et lidt akavet spørgsmål, men har du prøvet LSD i mindre doser ? Spekulerede bare på det for det ville være temmelig uheldigt at starte ud med en stor dosis hvis man slet ikke kender stoffet. Sådan ville jeg i hvert fald selv have det. :wink:
Men vil håbe du har prøvet LSD før, så du ved hvad du går ind til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

har ihvertfald ikke styr på hvor mange gange mere, så jeg vil sige ja, ellers ville jeg heller ikke gøre den slags, jeg går også meget op i set & settings...
Nu er jeg bare nået det punkt hvor jeg har badtrippet, og det var hæsligt men jeg er sindsyg glad for at have prøvet det nu, men nu er jeg parat.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hvis du skal ud i høj dosis syretrips vil jeg mene du burde have en sitter. Eller en/flere venner der skal med dig på trip. Helst en sitter.

Jeg har haft et par enkelte højdosis syretrips. Jeg kan bedre lide den højere dose, det er lettere at lade trippet bestemme.

Jeg ville aldrig ligge mig alene på et høj dosis trip. Jeg har oplevet andre verdener på sådanne trip, hvor man virkelig kunne mærke man "var" der.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Har du set i tripraporterne under LSD? De kan findes her: http://psychedelia.dk/trips/trips.php?s ... w&type=LSD

Der er i hverfald nogle stykker som er godt deroppe af.

God tur!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ved doser over 3 dråber har jeg tit oplevet at jeg "glemte" at jeg trippede, og de ideer jeg fik var selvindlysende sandheder. Så en tripsitter er et absolut must i mine øjne, hvis du skulle være uheldig nok til at få en dum ide som fx. at alle mennesker omkring dig er en fatamogana.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Bøh fornuftigt sagt skulle jeg mene, da det er pisse svært og gå og luge sådanne små fikse ideer ud af hovedet igen senere.
Især det disse fikse ideer kan ændre ens personlighed temlig meget, fordi det er sandheden, og den tror man jo på.
Jeg har dog altid syntes at det er noget træls med for stor dosis, pga den lange tur der skal kravles ned igen, men det er måske kun mig som har det på denne måde?

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg har haft nogle højdosis-trip efterhånden, og jeg må også sige at det er en god idé at have en god ven i nærheden, når man gør sådan noget - og han skal gerne have ihvertfald det ene ben forankeret på jorden...
jeg har haft trips hvor jeg blev befalet at gå udenfor og møde min nabo (jeg var 50km hjemmefra), og hvor Baal kommanderede mig til at tænde for anlæget igen, da han ellers ville sprænge mit hoved. på daværende tidspunkt ville jeg ha været glad hvis min ven ikke var gået i seng... heldigvis havde jeg lidt metadon i nærheden, selvom jeg syntes det er blasfemi.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tak for alle svarene, er ikke så tit på da jeg har en form for travlt! Er det så det værd at tage højdosis? Det lyder lidt til i alligevel synes om det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Selvfølgelig er det værd at tage en høj dosis. Det er altid mere værd, men der er også mere på spil. Det værende sagt, så kan man lægge to og to sammen; formår du at skabe nogle gode omgivelser (dvs. god musik, godt selskab og et godt sted), så er chancerne for et godt trip store.

Formår du derimod ikke at skabe de ovennævnte rammer, så vil jeg ikke anbefale dig at tage en høj dosis, fordi det er direkte dumt. Jeg har selv stået i en situation, hvor jeg enten kunne afblæse planerne om at trippe, eller trippe på dårlige vilkår. Vælger man det sidste, så skal man nok lære, at det er dumt, fordi du vil blive straffet for at være skødesløs. Derfor er det i mine øjne vigtigt, at du planlægger tingene lidt forud, så du føler dig tryg.

Jeg vil anbefale dig at læse nogle triprapporter, for efter at have læst nogle af de bedre vil du med sikkerhed kunne se gevinsten med en høj dosis.

Lykke til.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg er begyndt som standard at gøre meget ud af det, købe de rigtige ting ind, slik mad og evt, slukke mobilen og være sammen med det rigtige, så kan det næsten ikke gå galt....
Men jeg vil lige læse lidt om det inde på rapporterne.
Bliver effekten betydeligvis længere ved større doser eller bare kraftigere?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
-Shiva- skrev:
Jeg er begyndt som standard at gøre meget ud af det, købe de rigtige ting ind, slik mad og evt, slukke mobilen og være sammen med det rigtige, så kan det næsten ikke gå galt....
Når man når over et vist punkt, bliver trippet ikke mere intenst blot længere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[quote="ThirdEyeFlood"][quote="-Shiva-"]Jeg er begyndt som standard at gøre meget ud af det, købe de rigtige ting ind, slik mad og evt, slukke mobilen og være sammen med det rigtige, så kan det næsten ikke gå galt....
Bliver effekten betydeligvis længere ved større doser eller bare kraftigere?[/quote]Når man når over et vist punkt, bliver trippet ikke mere intenst blot længere.[/quote]

Hvilket punkt mener du så?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-Shiva- skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
-Shiva- skrev:

Det er jo individuelt, for mig ligger den på en 4-500µg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[quote="ThirdEyeFlood"][quote="-Shiva-"][quote="ThirdEyeFlood"][quote="-Shiva-"]Jeg er begyndt som standard at gøre meget ud af det, købe de rigtige ting ind, slik mad og evt, slukke mobilen og være sammen med det rigtige, så kan det næsten ikke gå galt....
Bliver effekten betydeligvis længere ved større doser eller bare kraftigere?[/quote]Når man når over et vist punkt, bliver trippet ikke mere intenst blot længere.[/quote]

Hvilket punkt mener du så?[/quote]
Det er jo individuelt, for mig ligger den på en 4-500µg[/quote]

Også hvis du tager det doubelte?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

-Shiva- skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
-Shiva- skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
-Shiva- skrev:

Det er jo individuelt, for mig ligger den på en 4-500µg

Også hvis du tager det doubelte?

Ja.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Der er flere punkter -planer man kan nå op igennem. Men jeg vil anbefale dig at starte ud med 100-150 microgram. Det er rigeligt og vil være meget overvældende for dig. Sig først goddag til den psykedeliske verden, inden du begynder at bestige bjerge i den!

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FANNY, du må gerne følge med inden du skriver igen, for har som sagt prøvet det mange gange, også mere end du foreslår :twisted:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Sorry, fik ikke læst det ordentligt...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

det er selvfølgelig helt i orden :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]