Hvis det kunne have interesse ?
http://vip.tv2.dk/article.php/id-7011430.html?forside Citat:
Da George Michael gik på scenen i Århus fredag aften, kom han fra en samtale med TV-værten Michael Parkinson.
Verden ville være et bedre sted, hvis cannabis var lovligt
—George Michael
I interviewet, der sendes på britisk TV i aften, truer sangeren med at forlade sit hjemland.
Michael er træt af at få sit privatliv udstillet i medierne og fortæller, at han overvejer sin fremtid.
"For første gang i mit liv er jeg begyndt at tænke over, om min kærlighed til mit land fastholder mig et sted, hvor det er skidt for mig at være", siger han.
Den tidligere Wham!-stjerne er det seneste års tid blevet flittigt omtalt for sin besynderlige opførsel i trafikken. To gange er han blevet anholdt for at snorksove hen over rattet i sin bil - senest så han blokerede for trafikken i udkanten af London.
Sangeren tilstod i retten fornylig, at han var påvirket, da han blev anholdt, og alle gik ud fra, at der var tale om hash, men Michael erkender overraskende over for Parkinson, at han har et problem med afhængighed af receptmedicin.
"Den episode havde noget med receptmedicin og afhængighed af receptmedicin at gøre", indrømmer han.
Michael kalder sin adfærd selvdestruktiv og giver moderens død for 10 år siden skylden. I interviewet gør han sig også til talsmand for legalisering af hash og pot.
"Verden ville være et bedre sted, hvis det var lovligt", lyder kommentaren.
Den 43-årige popstjerne gav igen i aftes koncert i Århus.
Michaels Europa-turné besøger herefter Frankrig, Italien Belgien, Tyskland, Slovakiet, Tjekkiet, Sverige, Holland og Ungarn.
Mvh Farmand