Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Første gang?
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Mig og en af mine venner har i et godt stykke tid gået og haft lyst til at prøve noget mere stimulerende end fed og her kommer spørgsmålet så:
Hvad skal man prøve første gang (jeg tænker på psykedeliske ting, fx. svampe/lsd/syre)?

VH
MuscleBundt!

In our memories

Geografisk sted: København
Det er der ingen anden end dig selv, som kan svare på!

Umiddelbart hælder jeg selv mere til psykedeliske stoffer... og selvom jeg mener at alle burde tage den rejse mindst een gang i livet, så er det ikke mit lod at fortælle hvornår det rette tidspunkt er for nogen.

Læs trip-rapporter om forskellige stoffer... se på http://www.erowid.org og læs om de forskellige stoffers meget forskellige virkninger.

Find ud af til hvilken lejlighed de skal bruges... fest? derhjemme? i naturen? sammen med nære venner? sammen med tusind fremmede på gaden?

Alt sammen betyder ALT for hvilken virkning du får, og har meget at sige mht hvilket stof som er godt.

Man kan generelt mærke en eventyrlyst efter noget -helt- andet, hvis det er hallucinogener man er ude efter... men det er ikke for alle folk at åbne dem selv op på vid gab... man kan ikke bare lukke efter sig når man ikke synes det er sjovt længere...

Så eh... læs rapporter... de er ret gode til at beskrive virkningen af stofferne... og find ud af om du bare vil være beruset og (lige)glad og på toppen (stimulanser) eller vil på eventyr og rive dit hidtil udenadlærte verdensbillede i små stykker for selv at samle det igen (hallucinogener).

Mvh Zonker

[ 26 Juli 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Først skal du nok lige læse noget mere, da du fx. tror at lsd og syre er 2 forskellige stoffer. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
U R so smart !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
VH ryg crack første gang! det er bedst for din sjæl heh

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Så-så, husk det er harm reduction... og crack var ikke godt for min sjæl [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hvis man skal være lidt seriøs ( ja Woody, det er godt at admin's kan holde det til topic [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] ) , så vil jeg sige at at MDMA er det bedste stof for dig at tage, hvis det bare er fordi du vil prøve noget andet. Husk at læse lidt om det først, og følg de råd og anbefalinger du finder på f.eks. Erowid.
Skal det være mere psykedelisk, så anbefaler jeg svampe, der godt nok ikke ligefrem er mildt, men trods alt virker kortere tid og ikke er helt så kraftigt som LSD. Jeg vil anbefale at du tager nok til at få en RIGTIG psykedelisk oplevelse, så du får en fornemmelse af hvad psykedeliske stoffer egentlig er. Igen, læs dig til dte, og spørg bare os herinde hvis der er noget du vil vide. Husk også at spørge dig selv: HVORFOR du egentlig har lyst til at tage på en psykedelisk rejse.

MVH

Dankdawg

In our memories
Brugeravatar

Jeg vil dog fraråde at tage MDMA (Ecstasy) før du har prøvet et rigtigt hallucinogen.

Det er rigtigt at MDMA-rusen er en hel del nemmere at håndtere end en hallucinogen rus - men jeg tror at du ville få meget mere ud af et svampe-trip, end en lammetur i byen på kex.

Personligt er jeg ret glad for at LSD var det første syntetiske rusmiddel jeg prøvede.

Site Admin

2CB... længere er den ikke! Det er det ultimative første hallucinogen. I fornuftige doser er det næsten umuligt at få det psykisk dårligt af!

MVH
Ken Ishii

In our memories
Brugeravatar

Absolut... 2C-B eller svampe ville være det bedste valg, som et førstegangs-hallucinogen.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nu er det jo bare ikke alle der kan få fat i 2CB vel (*host* skide køffenhavnere *host*) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
og da slet ikke når man er relativ 'ny' inde for 'miljøet'

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Altså hvis man lige ser bort fra MDMA delen så , U said it Dank !

Psychedelia Gay Overlord

Hamp --> tja, smag og behag. Jeg anbefaler MDMA, fordi det er nemt at have med at gøre og det er de færreste der får en dårlig oplevelse med det (medmindre de misbruger det) , og så er det godt hvis man bare vil have sjov og ballade. Men det er jo ikke ligefrem psykedelisk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Dex --> som sagt, det kommer an på hvad man er ude efter: sjov og ballade eller en psykedelisk oplevelse. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]