Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hvis man f.eks får noget ''dårligt'' nol, og så er der jo selvfølgelig altid ham den ''kloge'' som siger, det er jo fordi at hashen er blandet op med noget andet?
- Så tænkler jeg : Hva fanden blander de det op med ? altså det kan jo stadig ryges?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
PLASTIC :evil:

Fandt engang et stykke ulækkert plastic i et lille stykke hash jeg havde købt.
Har aldrig købt her i byen siden, det er ikke det værd. Det er også klare ågerpriser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Troeffels skrev:
Hvis man f.eks får noget ''dårligt'' nol, og så er der jo selvfølgelig altid ham den ''kloge'' som siger, det er jo fordi at hashen er blandet op med noget andet?
- Så tænkler jeg : Hva fanden blander de det op med ? altså det kan jo stadig ryges?

Sand og honning har jeg fået at vide..

Senest rettet af Jacob22 22 maj 2007 02:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

For 1 time siden fandt jeg lidt sand i mit uh så gode ryger, så det med sand kan jeg godt bekræfte.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Standard er blandet op med bivoks, deraf den karakteriske bidske falske smag.

Troeffels skrev:

Det kan lige så godt være din træk metode der er "dårlig" eller det som du har trukket nol med der giver et ringe resultat.

Men Hash bliver hyppigt blandet op med:

PVC og gummi ligne stoffer (bildæk, cykel slanger m.m), efter mængde kommer der gerne de klasiske sorte fnug i luften når man ryger det. Man bliver ofte meget skæv der forholdsvis hurtig afløses af hovedpine!

Bivoks er en klasikker og ikke så dårlig som folk får det til at lyde, selvfølgelig er det at fortrække at der ikke er noget binde middel tilsat.

Kaffe og mælkepulver er også hyppige ingridienser i standart, der er med til at kryder det hele en lille smugle.

Motor olie, mad olie og ligne væsker der godt klistrende er også på listen over ting der ofte er fundet i standart hash.

Sand er et godt fyld stof, men det er meget nemt at afsløre om der er sand i din hash. En lille smugle imellem tænderne og så tygger du bare på det i 20 sec. knaser det imellem tænderne, bare en lille smugle knasen er fordi der er sand eller jord i hashen. Jeg skal lige sige at det er mega svært at lave hash uden der kommer bare en lille smugle skidt med, når man laver store mængder og arbejder udendørs.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

nu kan jeg ikke lige huske hvad det hedder, men det bruges ofte, har jeg selv fundet ud af, i mine gamle dage :) noget der gør det blødere og mere fleksibelt

Titel:
Junior medlem

der er da sikkert os nogle som anvender dextrin som bindemiddel

Titel:
Junior medlem

Petter skrev:

Har aldrig købt her i byen siden, det er ikke det værd. Det er også klare ågerpriser.

Hehe hvor nedtur :P

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor kan jeg bare genkende alle de ting Piercer skriver.

Der er minimum to ting man kan lære her:

1. Legaliser cannabis med kontrol.
2. Dyrk dit eget :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
heldigvis er den slags ikke i omløb i min by.. det plejer at være forholdsvis ordenlig tjald.. men da jeg gik på efterskole, kørte jeg en buisness, hvor jeg rullede joints for folk.. (var skolemester i jointrulning.. 8) ), men de fleste foretrak at medbringe deres egen hash, da de kunne få det superbilligt selv, og foretrak kvantitet frem for kvalitet, som de fik hos mig, dog for et lidt større beløb.. men derfor har jeg set hash fra adskildige forskellige byer, og har rigtig mange gange oplevet hash med både plastik, sand og andre uacceptable substanser i! :lol: har endda oplevet brandfarligt hash! :? hele klumpen stod i flammer så snart det nærmede sig en tændt lighter hehe.. ved virkelig ikk hva det hash var blevet udsat for hehe.. men min erfaring er at der er ALT for meget weed-hustle rundt omkring i landet!!! men det er forståeligt, da mange konfi-noob-smokers med glæde vil spare en tyver, og ryge bildæk på bong, fremfor kvalitetshash!!! det er møgdårlig stil!..
hmmm... kan ikk huske hvorfor jeg begyndte på denne post hehe.. men i får den nu lige alligevel.. er egentlig pænt skæv!.. :joint:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Er blevet udsat for lignende nogle gange.

Købte noget der mindede om en god ryger, der var et par patter som stempel. Det smagte noget så underligt, var vildt blødt og gav en meget anderledes skævert. Det kunne godt have været noget andet end hash.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Plastik har jeg ikke hørt før. Men den med hovedpinen kender jeg alt til.

Derimod har jeg hørt mange pushere blære sig med at deres hash havde ligget i heroin og trukket. HAHA Ja heroin. Lyder bare meget usandsynligt. Men er der andre som har hørt om det ?

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
DoYouSpeakWak?? skrev:

Derimod har jeg hørt mange pushere blære sig med at deres hash havde ligget i heroin og trukket. HAHA Ja heroin. Lyder bare meget usandsynligt. Men er der andre som har hørt om det ?

Mvh Mikkel

Jeg har fået den der smidt i hovedet før, men ved ikke rigtigt om jeg har troet på den? hehe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
theprophet skrev:
Petter skrev:

Hehe hvor nedtur :P

Det er jo så til glæde for mig, flere ture på staden. Og til stor skuffelse for min pengepung.

DoYouSpeakWak?? skrev:

Mvh Mikkel

Jeg kan jo så konstatere at der ER plastic i noget af det hash der løber rundt herude i forstæderne. No doubt about that.

Og den med Heroin har jeg hørt om før, men det var både heroin og opium også var det en sindsyg god sort nepal skunk. At de overhovedet spurgte til at starte med er at nedgøre folks intelligens.

-"Hvordan får vi solgt det her lortehash i en fart, birger?"
-"Vi siger sku da bare der er heroin i, så kommer alle junkierne løbende, Håhåhåh":roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Fuldstændig enig med... øøh. Ham den skæve der kokser lidt :) Køb nu noget ordentlig kval. hash og betal lidt ekstra. Bong ryger er simpelthen så forfærdeligt!

OG det med hero hashen... Jeg tror sgu den er god nok. Nu har jeg personligt ikke prøvet heroin, men en af mine kammerater har gjort det nogen gange og engang vi røg en pind sagde han at hans skævert mindede lidt om at tage hero. But I don't know. Måske var han bare high og koksede lidt.

Anyway. Gå efter kvalitet frem for kvantitet. Det er langt federe. Bedre smag, bedre high og bedre mavefornemmelse.
peace

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Troeffels skrev:

Jeg har også hørt tilsætningsstoffer (ud over de mange nævnte):

paraffin - hjælper med at samle, som bivoks, men billigere, giver mere slasket fornemmelse

terpentin - for lugten og konsistens, små mængder

dadler - for sødme og konsistens

Jeg tror ikke selv på rygterne om at der er blandet opium eller heroin i.

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg kan ikke udstå standart hash længere, selv om det desværre er det eneste der er i omløb hos mig for tiden :roll: derimod er jeg begyndt at købe god 90'er inde fra staden, og hellere betale en 10-15 kr ekstra for noget ordentlig røg, som jeg kan blive godt skæv af..

Plasticen kunne ikke være det som hashen er pakket ind i? Har ellers aldrig stødt på det. Og jeg har mødt et par stykker som siger at deres lortestandart er dyppet i heroin. Og når det kom til stykket og vi fik fyret op, viste det sig at mit billige røg smagte og virkede meget bedere end deres lort :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Søren Putte skrev:
...derimod er jeg begyndt at købe god 90'er inde fra staden, og hellere betale en 10-15 kr ekstra for noget ordentlig røg...

Skal dette tolkes som at du giver 75-80 kr for standard?

Titel:
Dedikeret medlem

nej snarre 80 kr for 90'eren.. hehe. Måske mig der var lidt anti-skæv. Sådan går det når man ikke ryger :lol: my bad

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]