Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej, skal lige høre om det er helt umuligt at indtage enten san pedro eller peyote i tørret form? Er det meget sværere mht. kvalme? Og så tænkte jeg på om effekten er anderledes end med den langtidskogte pasta?

Måske nogen der har nogle erfaringer...

Og hvis man hælder noget tørret katus ned med juice eller hvad ved jeg, vil det så være med til at udligne den effekt man opnår ved at faste nogle timer inden?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror ærligt talt ikke at du bare kan hælde tørret kaktus ned. Du skal jo have usandsynlig meget så vidt jeg husker. Desuden, hvis man bare kunne hælde det ned med samme effekt ville ingen vel lave det VIRKELIG ulækre nedkog af det. For det er sgu nastyt.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: nil aksem
Jeg har endnu ikke kunnet finde beviser på det modsatte..

Nu må der snart være en meskalin koger, der har prøvet både tørret kaktus, og som også har prøvet afkoget.

inde i den kære lille urtebix sagde de at man ville få mest ud af det ved bare at blende det og drikke det uden videre forarbejdning.

anyone?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: København
Jeg stillede spørgsmålet, bare med pulver, den anden dag. Jeg fik at vide at sålænge det havnede i mavsen var de lige fedt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

:) Jeg sad lige og funderede over den selv samme ting, men realistisk set er der vel ikke stor chance for at folk gider at stå og nedkoge kaktus i et halvt døgn hvis man bare kunne æde lortet uden videre. Men når nu urtemanden siger noget andet så skulle det jo næsten afprøves. Desuden er psychedelias brugere jo bare nogle narkomanhippier der ikke har andet at lave. Men jeg tilslutter mig skaren af nysgerrige sjæle, så hvis nogen ved noget så forbløf os :o , glæd os :D , forskræk os :shock:, tag troen fra os og få os til at se mod himlen :roll:, i vrede :x i glæde :P gør hvad I må ! Sig sandheden det er jo det I er her for, men frem for alt tal til os skriv til os, we love you, :joint: .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ved nærmere eftertanke mener jeg at man koger det ned for at have mindre der skal drikkes, og for at nedsætte kvalmen. Jo mindre der er at drikke, destomindre kvalme. Vist nok

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Man kan sagtens 'bare' sluge det tørrede kaktus. Om det hjælper at drikke juice til skal jeg ikke kunne sige.

Vi var nogle gutter der indtog kaktus. Jeg var den eneste der på nogen måde havde forberedt mig og stod med mit afkog, mens de andre med deres tørrede kaktus. Så vidt jeg kunne se var mit en del nemmere at indtage. Jeg ved ikke hvor meget det siger for folk der ikke har smagt indkoget, men jeg var ved at grine min røv af hver eneste gang jeg tog en slurk, at se folk sluge en spiseskefuld tørret kaktus skyllet ned med vand var simpelthen det hele værd.

Jeg ved også at flere med succes har indtaget det i kapsler. Problemet her er at det er en del kapsler der skal sluges, og det desuden kan være generede at have ½ kilo sammensmeltet gelatine i maven. Men hvis man ikke har mulighed for at lave et indkog er det så vidt jeg ved vejen frem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
75g tørret kød, en køkkenmaskine, noget vand og et glas samt 1½ time så har du en kaktus-mikstur som kan drikkes

Fuck hvor tager det bare lang tid at pulverisere kaktuskød, og det stinker forfærdeligt i hele huset efter. Smagen var også derefter, ret klam, men det kom ned. Effekten var ikke så god, men dosen var også for lille.

Tror det 100% at det er bedre at lave ekstrakt da det var ret store mængder der skulle indtages.

Tog først halvdelen og da kvalmen var gået væk og effekten ikke var noget videre drak jeg halvdelen af resten, fik kvalme af smagen og brækkede det op med det vuns ud over hele toilettet

Det sidste blev drukket selvom det ikke var helt pulveriseret, det var enten for hårdt eller for småt til det

Men det kan lade sig gøre, tror dog at jeg vil bruge tiden på at ekstrakte i stedet for

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
kaffekværn, juice og hurtigt ned i svælget.

Har også afprøvet indkogningsmetoden og fortrækker klart smag/lugt af natural udgaven.

Men prøv dig da frem og se hvad du fortrækker...

Titel:
Junior medlem

Jeg syntes vi i denne tråd er nødt til se helt bort fra smagen,(da alle efterhånden ved den ikke er penge værd) og udelukkende koncentrere os om virkningen.

og så vil jeg egentlig gerne lige høre om min tripven(ikke psy-bruger) og jeg er de eneste der ikke har oplevet den ellers så famøse kvalme og opkastning der skulle indtræde efter en times tid?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg har kun erfaring med en ret lav dosis som jeg indtog i form af et afkog. Jeg fik kun en lille smule kvalme og kastede ikke op. Dog kaster jeg meget sjældent op.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ogame skrev:
Jeg syntes vi i denne tråd er nødt til se helt bort fra smagen,(da alle efterhånden ved den ikke er penge værd) og udelukkende koncentrere os om virkningen.

og så vil jeg egentlig gerne lige høre om min tripven(ikke psy-bruger) og jeg er de eneste der ikke har oplevet den ellers så famøse kvalme og opkastning der skulle indtræde efter en times tid?

Det er ret væsentligt lige netop med kaktus. Det nytter ikke noget at spise pulveret med ske, hvis smagen er så slem at du smider suppen bagefter. Tror også det er netop derfor man laver afkog, for ikke at knække sig.

Titel:
Junior medlem

OMG :D

Jeg opsumerer.

Vi har tidligere konstateret at det smager grimt både natural og i indkog, med indkog skulle der dog være mindre at indtage. <-- Er det den eneste fordel? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ogame skrev:
OMG :D

Jeg opsumerer.

Vi har tidligere konstateret at det smager grimt både natural og i indkog, med indkog skulle der dog være mindre at indtage. <-- Er det den eneste fordel? :)

Det er blevet sagt at erfaringer viser at det har samme virkning uanset om du indtager pulver eller afkog. Urtemanden sagde det også, så det lyder lidt som om det er sagen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]