Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 08:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Øen.
En af mine venner kom og sagde til mig at hans mor havde et helt glas dexofan stående i sit skab (Sådan en mulighed siger man ikke nej til). Nu til spørgsmålet, Det er flydende :? ? Hvordan dosere man? og hvor meget til en person?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Man doserer ikke dexofan - man skaffer noget ketamin og hælder det andet ud.

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Du kunne måske prøve at lyde lidt mindre narkoman agtig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Rindom skrev:
En af mine venner kom og sagde til mig at hans mor havde et helt glas dexofan stående i sit skab (Sådan en mulighed siger man ikke nej til). Nu til spørgsmålet, Det er flydende :? ? Hvordan dosere man? og hvor meget til en person?

Et glas dexofan? Altså flydende dexofan? I så fald så start med at spørge ham, om væsken indeholder 1% eller 3% dextromethorphan.

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Rindom skrev:

nej den mulighed er svær at sige nej til for dexofan er mega svært at få fat i....

Læs om doseringen af piller, det er smart at starte med kun en lille smule (60-90mg) da man kan være overfølsom, hvis man ikke er overfølsom er en normal start dosis omkring 200-300mg dextromethorphan så må du selv regne om, når du kender koncentrationen af flaskens indhold

Titel:
Flueknepper kongen

Dexofan kan købes på apoteket til knap 70 kr. Ingen grund til at bumse medicin fra forældre :?

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem

Syn|tese skrev:
Man doserer ikke dexofan - man skaffer noget ketamin og hælder det andet ud.

Rindom skrev:
Du kunne måske prøve at lyde lidt mindre narkoman agtig.

Hvad snakker du om, Rindom? Hvorfor lyder det narkoman-agtigt? Fordi dexofan er lovligt og ketamin ikke er? Det er sgu da langt mere narkoman-agtigt at lamme sig på receptmedicin, som er langt mere skadeligt for kroppen end ketamin, fordi man ikke lige har adgang til noget bedre men absolut SKAL lamme sig.
Tænk dig om. At bringe ketamin på banen var et HR-råd.

Medlem
Brugeravatar

det er jeg fuldstændig ligeglad med, ketamin er fandme da junk. Dexofan virker måske derhen af, men det er stadig langt fra.

En af mine venner sagde at man skulle have ca. et halvt glas pr person når det er flydende, is that correct?

Site Webmaster
Brugeravatar

Rindom skrev:
det er jeg fuldstændig ligeglad med, ketamin er fandme da junk. Dexofan virker måske derhen af, men det er stadig langt fra.

Hvad gør det at ketamin er mere junk?

Indtil videre betragter jeg dig og din ven som et par usle junkier, fordi i HUGGER jeres narko fra jeres forældre. Og forbi dexofan er så nedern en substans at kun asociale usle skabninger indtager det. Tabere.

Har i brugt alle jeres penge på dårlig hash og netto bajere siden i ikke engang har 70kr?

I kan jo finde doseringen ved at regne koncentration pr. cl ud.

Tror ikke du skal regne med nogen gider gøre det for dig, grundet du er en forkælet provins dreng, med et forskruet syn på stoffer.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Det er ikke særlig tit jeg står nede på apoteket og spørger efter 3 pakker dexofan, "Fordi min ven har noget slemt med bronklerne".

Hvor vidste du det med hashet og øllene fra, har du prøvet det før da?

Jeg er ligeglad med jeres små latterlige kommentare, det hjælper mig ligesom ikke, jeg spurgter og så får jeg crap, tak for det el-koger nu har jeg det meget bedre.

Insane psychedelia user!

Rindom skrev:
En af mine venner sagde at man skulle have ca. et halvt glas pr person når det er flydende, is that correct?

Glas er et meget dårligt valg af enhed.

Medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Rindom skrev:

Glas er et meget dårligt valg af enhed.

Hvorfor? kan det ikke være det samme :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Hvad er ét glas? 0.3 liter eller 0.25 ? Måske 0.7 liter? DERFOR er glas en elendig måleenhed. Du kan finde ud af hvor mange % blandingen er og så dosere du i ml.

Medlem
Brugeravatar

Hvor mange mg dextromethorphan skal man så lægge ud med at tage?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Rindom skrev:

Det er allerede blevet besvaret længere oppe, men her er den lige igen: 60-90mg for at se hvordan du reagerer på stoffet, om der eventuelt skulle være overfølsomhed. Hvis ikke, så 200-300mg til at lægge ud med...

Medlem
Brugeravatar

Jeg siger mange tak, og så kan vi vel erklære den tråd for lukket.

Medlem
Brugeravatar

Rindom skrev:

Læs denne fremragende FAQ, lavet af Levose. Hvis du nu studerede DXM lidt på egen hånd ville du nok indse hvorfor mange herinde betragter det som et usselt rusmiddel, og hvis du også studerede ketamin, og sammenlignede det med DXM, ville du måske også forstå hvorfor folk reagerer negativt på at du kalder ketamin junk i forhold til DXM.

Medlem
Brugeravatar

Udover det, så er det fandme en genial guide det der, i owe you one :) .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ketamin og dxm betragtes som værende lige farligt for helbredet. De virker nogenlunde ens, mens dxm har nogle egenskaber og muligheder i sig som ketamin ikke har. Folk synes bare det er lidt sejere at tage noget ulovligt end at tage hostemedicin, men dxm er som sagt en del mere spændende at eksperimentere med.

Men nej, det er ikke så tjekket at stjæle medicin fra ens forældre; især fordi det nemt kunne ende dårligt hvis de finder udaf det :)

Med hensyn til dosering så kan i "roligt" dele glasset mellem jer, det vil give et godt lille trip.

Jeg har selv købt hostemedicin på apoteket et par gange og det er da en lidt pinlig fornemmelse man står med når man skal købe, men i sidste ende er folk jo pisse ligeglade.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Rindom skrev:

jeg vil lige gi min mening her... uanset om det er dex eller keta er det lige junk... keta er en slags medicin/bedøvelse til heste og dex er en slags medicin til mennesker mod hoste... vi er alle dyr....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]