Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 16:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Smagsprøve
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hej
Hvordan kan man "smage" om Cola og amf er godt nok?? Sådan lige hurtigt?

Mvh Shroom.

Junior medlem

Jeg ved at med amf er når du synker det! Jo dårligere smagen er, jo bedre er det! Det er i hvertfald mine oplevelser!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Man kan ikke smage på det, hvor godt det er. Noget smager næsten ikke af noget, mens andet smager meget stærkt. Det værste lort kan have en meget stærk/grim smag, mens noget med en mild smag kan være suverænt - eller omvendt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Dvs at man kan ikke finde ud af hvad der er man rigtigt står med eller hva?

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Når man skal have en smags prøve hedder det sig at man tar 2 streger, da det først er den anden der får det til at virke ordentligt.
når de 2 streger fra smagsprøven er taget ved du 10 minutter efter om det er godt nok...

In our memories
Brugeravatar

Ren Kokain bedøver din mund/tandkød/næse ret effektivt!

Det er derfor de som regelt gnider coke på tandkødet i film, for at tjekke kvaliteten.

Dog bliver Lidocain (lokalbedøvende middel) tit brugt til at cutte coke op med, af suspekte pushere.

Junior medlem

til mdm@... man kan ik rigtig ta to streger hvis man kun skal købe et eller 2 g! det vil folk jo ik lade dig!

Medlem

Geografisk sted: Køgeomegn
Hvis ik folk vil lade dig få en prøve til at tjekke kvalien uanset hvor meget man skal købe er der som Dex siger med Lidocainen nok noget lidt andet i en det man vil købe og så kan det sgu ikke betale sig at give 350kr for et g cola hvis halvdelen af det er laktose eller andet grimt

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
HEY!>> Man kan somregel se på substansen af stoffet hvor godt det er. Hvis amfetaminen er klistret/klumpet er det somregel tegn på at det er noget godt du har fat i - eller det har fået fugt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Stol på din pusher!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Den eneste rigtige måde at checke kvaliteten på amfetamin er at prøve det. Ren (meth)amf er på krystalform og har en let bitter smag, men jeg har kun set det en gang i danmark (hvor nogen venner havde købt det direkte fra producenten).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når du står med dopen,ta så du lige ka ane at der er noget på din finger.Og jeg mener virklig ane!Du skal faktisk kun lige have et par korn,faktisk så du ikke ka se det.
Hvis det så smager surt bitter af helvede til,er der gode chancer for at det er god speed.

Med Coke er det den lokalbedøvende virkning de fleste kigger efter,men smagen er også en god indicator.Det skal også smage bittert som en i helvede,men uden den sure bismag Amf har. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Ret mig hvis jeg er galt på den?
Cola blir da kogt sammen med æther Right ?...
Skulle dette ikke også være med til at give den bedøvende følelse?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej men for det meste ka du(det skulle du meget gerne)smage/lugte den der æter lugt.Jo stærkere jo bedre.

Det er det samme med Hvid Heroin.Brun er jo bare Heroinbase.Det er når de skal udkrystalisere det, det bliver brugt.Derfor er det kun det fedeste Heroin der har den der æterlugt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
som n|dk siger våd/fugtig amf KAN være bedre

men HELT tørt amf er ikke godt, men det er jo ikke garanti for at den våde er god, det kan jo sagtens være noget udtøret amf, som pusheren bare har puttet vand i....

spar nogle penge sammen, og køb en størrre mængde af gangen.... så får du det måske billigere, og du kan tillade dig at prøve det!!

In our memories
Brugeravatar

Jeg er med ken ishii her...

Og det med at cola'en helst skal lugte af æter - nej tak! Hvis jeg fik stoffer der stadig lugtede af upolært opløsningsmiddel, så ville jeg brokke mig godt og grundigt over at kemikeren ikke havde gjort sit arbejde godt nok, og tørret lortet!

Og hvem siger at de lige præcis bruger æter? Det kan jo ligeså godt være chloroform eller DCM de har brugt til ekstraheringen!

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Jeg er med ken ishii her...

Og det med at cola'en helst skal lugte af æter - nej tak! Hvis jeg fik stoffer der stadig lugtede af upolært opløsningsmiddel, så ville jeg brokke mig godt og grundigt over at kemikeren ikke havde gjort sit arbejde godt nok, og tørret lortet!

Og hvem siger at de lige præcis bruger æter? Det kan jo ligeså godt være chloroform eller DCM de har brugt til ekstraheringen!
<HR></BLOCKQUOTE>

Der er ikke nogen der siger de lige præcis bruger æther [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
men kender nogen som gør. derfor jeg spurgte... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg må sq også lige stille mig på Ken Ishi's side her. Både (mest) ud fra hvad jeg ved af teori, hvad forskellige pushere har fortalt mig (en sagde at nogle af dem han kendte blandede en LILLE SMULE vand io for at narre fjolser, der tror at det er godt, bare fordi det er vådt), og det bedste jeg nogensinde har prøvet var fra en sten (altså en helt tør pille)!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tror at grunden til at folk synes marcipan amf er så godt, er måske fordi det er cuttet mindre op.

og det bedste amf jeg har prøvet var en meget hård gul klump.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe:
tror at grunden til at folk synes marcipan amf er så godt, er måske fordi det er cuttet mindre op.

og det bedste amf jeg har prøvet var en meget hård gul klump.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe du ikk fra københavner området vel ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Og ja det er god amf hvis det er det jeg tænker på [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
nope er fra Århus..

fandt lige et billede af stadset [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
http://users.cybercity.dk/~dsl44548/MVC-281F.JPG

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]