Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey ! :D
Hvor har i tænkt jer at gemme jeres sager når i skal ind på Roskilde?
Første gang jeg er afsted. Nogle der ved om der nogensinde er kontrol?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Rektalt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Verbalt

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Der er vist ingen grund til at gemme det. Bare du ikke pakker pladerne på ydersiden af rygsækken går det nok.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
det er ik sån at du kommer igennem en metal detektor, og bagefter bliver bedt om at tage alt dit tøj af så de kan kropsvisitere dig og tjekke din taske.. nej nej.. du tar din billet, går ind ad en stor port (indgang) og der får du så dit bånd i bytte for din billet og vupti så er du på roskilde.... men bar 1 ting! husk at pas på dit tjald... og for den sags skyld,, os alt det andet du har med.. for der er folk som går rundt og nakker ting!

og så jah... der er nogle vagter der går rundt.. men de er ligeså stive og skæve som dig... så tvivler på de gør noget.. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Og pas på dit armbånd - en af mine venner fik cutted hans af i en brandert og fik "heldigvis" lov til at betale for et nyt og kunne blive på festivalen.

Men pas måske også på weeden!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
For en del år siden blev jeg busted på Roskilde for besiddelse af hash. En hærget udseende person kom over i vores lejr og spurgte om han kunne købe ryger og alle bad ham skride da vi ikke solgte og så hev han skiltet frem under trøjen og sagde: "jeg kommer fra Roskilde politi, og nu giver I mig bare alt det hash I har. Jeg tilkalder hundene om et øjeblik og hvis de finder noget som I ikke har giver mig, så bliver I udvist fra teltpladsen". Jeg blev sq lidt kylling der og gav ham det hash jeg havde i teltet da jeg ikke gad at sætte festvallen på spil - det var dagen før koncerterne startede. Han fik klumpen (6 gram, aldrig været råryger) og jeg fik en advarsel fra politiet med posten. Han var dog så betænksom at han, da han bad os om at smide jointen vi havde gang i og satte vores ghettoblaster oven på jointen så den blev gemt.

I bagklogskabens ulideligt klare lys skulle jeg have gemt klumpen under teltet. Selv om de skulle have hunde med på festivallen, hvilket jeg ikke tror de har, villle de ikke kunne have kunne givet mig skylden for at slå lejr på en klump.

Hvorom altid er, så hader jeg svinet for at buste nogle fulstændige ubetydelige folk for en lille klump, som de skulle hygge sig med på en festival.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

arg... nederen Tamara9k... hvilket år var det??

Titel:
Dedikeret medlem

Fuck et svin! - Nogle der ved om de har narkohunde til rådighed?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
I bæ og bræk.. eller sure syre strømper

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Jeg aner ikke om de har hunde med på festivallen - der er trodsalt mulighed for at lave nogle seriøse busts. Det var ca 7 år siden jeg oplevede det og meget kan været sket siden - desværre tror jeg ikke de er blevet mindre heil siden, især ikke ikke med de nye stramninger af lovgivningen.

På den ande side tror at de fleste kan være rimelig sikre da stort set alle folk på roskilde er i besiddelse af stoffer af en eller anden form. Der skulle bare tages nogle stikprøver for at se om man kunne fange nogle lidt større fisk, og så var jeg bare uheldig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:
det er ik sån at du kommer igennem en metal detektor

Tror heller ikke metaldetektoren reagerer på fed!

Men tvivler på de har hunde med derud. Tror ærligt talt også den stakkels køter ville blive ret forvirret - trænet eller ej.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Så vidt jeg forstår, så er der ikke en fandens mange trænede narkohunde i DK, og jeg tror egentlig ikke, at det bliver taget i brug ved festivallen.

Det er af min opfattelse, at de trænede narkohunde er placeret ved grænserne, for at kunne opfange store fangster, og ikke ved festivallen, der bruger man i stedet, hvis man overhovedet bruger nogen, utrænede hunde, som sætter sveden i gang hos den, som skjuler noget.

Sidste år, hvor jeg var virkelig væk, blev jeg stoppet af en sød blondine, hvilket viste sig at være en lækker civilbetjent. Hun ville se mit ID. Jeg stod, og famlede lidt i min pung, viste hende mit ID, og hun lod mig gå videre, til trods for, at alle og en hver i en km omkreds ville kunne se, at jeg var virkelig påvirket og væk.

Alt det hokus pokus med mere politi på festivallen tager jeg med et gran salt. Hash og andre soft drugs er politiet ligeglade med, men jeg ved ikke helt med det andet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Jeg har ihvertfald de sidste 3-4 år hørt om lejre der blev raidet af politiet. Mit bedste råd til dig ville også være at gemme det under dit telt, eller gravet ned et andet sted, hovr du er sikker på at det blir. Ved indgangen plejer jeg altid at have det i nærheden, så jeg kan smide det fra mig så snart der skulle være fare på fære. Evt bare i hånden.
Go Roskilde alle sammen, og husk nu at passe på alle de farlige betjente.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det lyder fanme neder.. Alle sammenstød med panserne er nederen!

Min fætter er panser, (ja, han ved vel ikke bedre) g han siger at de som officiel meddelse udtaler at der er narkohunde til rådighed. Men en af jer har ret, kan ikke huske hvem, der er kun meget få trænede narkodogs i DK og det er vist et særsyn hvis de bliver taget i brug under festivalen.

By the way må en narkohund da blive helt fucked up i hovedet af at være på festival. HAHA.. den vil jo fanme løbe hen til hvert telt og snuse gode ting frem :)

Men tilbage til den oprindelig post. IMO behøver du ikke gemme det nogen steder. Jeg regner da i hvert fald med at have det i lommen og i en taske.

God festival når vi når så langt! Vi ses jo nok

Mini-krøl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
By the way må en narkohund da blive helt fucked up i hovedet af at være på festival. HAHA.. den vil jo fanme løbe hen til hvert telt og snuse gode ting frem :)

Ja, og selv hvis den er godt trænet, tror jeg også at sanseindtrykkene fra både lyd og duft er hundrede gange stærkere end de fleste andre scenarier sådanne hunde arbejder under, så spørgsmålet er egentlig om sådan en hund ikke ville blive skide forvirret??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Lige præcis det jeg mener :) Når jeg spørger min fætter om mere dybdegående spørgsmål siger han bare: Det er strengt fortroligt. Du må forstå jeg som politibetjent har tavshedspligt.

haha.. Han er så glad for at være smølf :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lilleso skrev:
Mini-krøl skrev:

Ja, og selv hvis den er godt trænet, tror jeg også at sanseindtrykkene fra både lyd og duft er hundrede gange stærkere end de fleste andre scenarier sådanne hunde arbejder under, så spørgsmålet er egentlig om sådan en hund ikke ville blive skide forvirret??

KAn fortælle af egen erfaring at rigtige narkohunde bliver voldsomt forvirrede hvis de skal opsnuse noget hvor man nogle dage forinden har gået amok med den helt store trimning. DEr var plantedele OVERALT, og de var nødt til at tage hunden ud igen :roll:

DEr er vist kun 2-4 hunde i DK der er trænet, så risikoen for at møde en rigtig er ikke så stor. TIt bruger de skræmme-hunde, "nu henter vi hunden" og så observerer de din reaktion når hunden kommer tæt på evt. gemte sager. NOget har man da lært i panserpraktik engang i folkeskolen. MÅ bekæmpe dem indefra :cool:

JEg gemmer mit tjald et hemmerligt sted, og har et par gr på mig i min pung.

SIdste år havde jeg 10g, 0,25g i joint = 2 mand døde med, men det var slet ikke nok. MÅtte have 10 til, det passede meget godt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
haha.. Han er så glad for at være smølf :)

ville personligt ikke have det sjovt at være i familie med en ost...

men som i fleste skriver så jah hvis de endelig medbringer hunde så er det sgu nok bare skræmme hunde.. tvivler på at det danske politi keder sig så meget at de går rundt på roskilde og nakker alle de unges 10-20 g. tjald... tror sgu mere de har dem ved grænsen til tyskland... men hey hvem ved??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tamara9k skrev:
For en del år siden blev jeg busted på Roskilde for besiddelse af hash. En hærget udseende person kom over i vores lejr og spurgte om han kunne købe ryger og alle bad ham skride da vi ikke solgte og så hev han skiltet frem under trøjen og sagde: "jeg kommer fra Roskilde politi, og nu giver I mig bare alt det hash I har. Jeg tilkalder hundene om et øjeblik og hvis de finder noget som I ikke har giver mig, så bliver I udvist fra teltpladsen". Jeg blev sq lidt kylling der og gav ham det hash jeg havde i teltet da jeg ikke gad at sætte festvallen på spil - det var dagen før koncerterne startede. Han fik klumpen (6 gram, aldrig været råryger) og jeg fik en advarsel fra politiet med posten. Han var dog så betænksom at han, da han bad os om at smide jointen vi havde gang i og satte vores ghettoblaster oven på jointen så den blev gemt.

I bagklogskabens ulideligt klare lys skulle jeg have gemt klumpen under teltet. Selv om de skulle have hunde med på festivallen, hvilket jeg ikke tror de har, villle de ikke kunne have kunne givet mig skylden for at slå lejr på en klump.

Hvorom altid er, så hader jeg svinet for at buste nogle fulstændige ubetydelige folk for en lille klump, som de skulle hygge sig med på en festival.

:D Det lyder som om han tog røven på dig, hvorfor ikke bare fyre noget pis af, eller tage hashen og løbe. Jeg havde i hvert fald ikke givet min klump væk sådan uden videre, men når selve festivalopholdet står på spil kan man selvfølgelig godt blive lidt desperat. Uhldigt for jer og usselt af manden; gad vide hvad han gjorde med den konfiskerede hashish? :roll: :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]