Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: N2O
Insane psychedelia user!

Nu har jeg endelig fået fat i nogle n2o patroner, så er der nogen der har noget hjælp til dosis?, snifning? etc etc etc.

På erowid står der at en enkel patron indeholder ca. 2-3 lungefulde gas, og at en lungefuld ca. er en enkel dosis.

Jeg regner med at n2o giver en rus lidt ligesom poppers, ikk'?

Nogen der har forslag til hvordan man for sniffet gassen nemmest og uden der går alt for meget til spilde? smurf3000 skriver han brugte en Syphon (dims til mineralvand). Hvordan kan jeg ikke regne ud? Slår man bare først plombningen ud med fx et søm og så sætter en syphon på?

mvh.

daffy duck

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
okay må nok hellere lige hjælpe dig lidt inden du kommer grueligt galt afsted.

for det første, du skal på under INGEN omstændigheder prøve på at åbne de patroner uden en siphon!!! gassen er såvidt jeg husker omkring -71 grader celcius når den kommer ud, og dette burde være nok til at give dig nogle ordentlige forfrysninger på hænderne eller hvor det nu kommer ud. Og trykket i dem er enormt, så hvis du prøver på at åbne dem med et søm er det som at lege med bomber... gør det ikke.

Det du gør er at du anskaffer dig en siphon, dem man bruger til at lave drinks og flødeskum med, så lader du den som man normalt gør nå du skal lave flødeskum på dem, bare uden at putte fløde i og venter lidt, trykker på ventilen og fylder en plastic pose op med gassen og inhalere.

Ved ikke om nedenstående link virker men prøv at kig, der burde være et billede af en siphon.

siphon

og husk nu, hav lige en i nærheden når du gør det, næsten alle ulykker og skader der er sket ved indtagelse af N2O er sket ved at folk har væltet ting ned over sig, besvimet med pose for munden, væltet osv.

held og lykke. Pas nu på dig selv, og anskaf dig en siphon før du prøver på noget som helst!

Mvh
Bøh

Insane psychedelia user!

Pyhh, godt man har psychedelia.dk! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Tak for rådet Bøh! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nogen der ved hvor man kan få fat i en siphon i DK?

Insane psychedelia user!

@daffy: Ikke for at lyde vildt pessimistisk, men jeg tror at det bliver svært at finde, i hvert fald på nettet, jeg lavede en ret massiv søgning på google uden held...men prøv at spørg s3k, ellers så burde det jo nok være muligt at skaffe hos vores gale underboere (Tyskland til dem der ikke fattede det) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Jensus

Dedikeret medlem

gå ned i din nærmeste isenkræmmer ( fx Imerco ) og spør efter en siphon aka flødeskumssprøjte...de er ret dyrer men med lidt held og prutteri kan du nok godt anskaffe dig en til 150 kr.

ellers køb dem over www.sodatec.de
de har også billige patroner ( sahne treibgas )

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Daffy, det er IKKE ligesom poppers overhovedet, men nærmere en anelse psykedelisk. Vi plejer at købe 400 patroner og så ellers gå igang. Når du bare har en siphon er det ikke noget problem at dosere. Bare tag hele lortet på en gang, så skulle den være der. Kan anbefales til afterparties, hvor vi tit bruger dem. Man kan købe både siphon og patroner i Imerco i kødbyen, og vist osse i Metro, man man skal have et kort for at handle der. ENJOY! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

WTF, kan man købe n2o i imerco???!?!?!

Insane psychedelia user!

Ahh... n2o er vel nok deeeejligt! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men det er godt nok også dyrt, hvis man bruger div. butikker. Er der nogen der ved hvor man kan få dem billigere? Eller har erfaringer med www.sodatec.de? Jeg kan ikk' rigtigt hitte ud af deres betalings system!

Insane psychedelia user!

Anyone? Dankdawg, Bøh?!

Dedikeret medlem

sodatec er gode, de er lidt beværlige at handle med, men lær tysk og så skal det nok gå :-)

Insane psychedelia user!

Hva' med vægten? sådan nogle patroner vejer jo noget og hvis de så også skal sendes?!

Og hva' er eurocheck? Hvornår betaler man egentlig?

Dedikeret medlem

Har da bestilt over 80 patroner før transporten blev noget jeg gad at bekymre mig om.
Det er værre med betalingen, var nød til at sende med EURRO SHWIFT bankoverførsel, det sutter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]