Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 16:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

http://www.aalborg.dk/dansk/shopping/De ... %2C531%2C4

"Politi advarer mod farlig ecstasy

MISBRUG: Piller med navnet 007 har foreløbigt gjort mindst tre nordjyder syge

NORDJYLLAND: Nordjyllands Politi advarer nu alle i hele landsdelen mod en særlig farlig ecstasypille.
Torsdag måtte to personer fra Aalborgs sydlige opland uafhængigt af hinanden søge lægehjælp, og i sidste weekend blev en ung person indlagt på Hobro Sygehus. Alle tre personer havde indtaget samme slags ecstasy, der er kendt under navnet 007.
- De ecstasypiller, som vi har set, er hvide og runde. På den ene side har de logoet 007 og på den anden en delekærv. Vi advarer naturligvis mod narko i almindelighed, men i særdeleshed mod 007, for enten er der tale om meget stærke piller eller også er de forurenede, siger vicepolitikommissær Torben Asmussen fra Nordjyllands Politis narkoafdeling.
Vicepolitikommissæren oplyser, at Nordjyllands Politi flere gange i løbet af de seneste tre uger har beslaglagt piller af samme mærke i festmiljøet - blandt andet i forbindelse med Hjallerup Marked.

Lagt på aalborg.dk d. 09. juni 2007"

HR: Husk nu at bruge hovedet derude allesammen (gælder også mig selv)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dem har jeg været lige ved at æde. Det var måske meget heldigt, det ikke kom videre.

Titel:
Junior medlem

Puha..
Kan ikke andet end at sige at jeg syntes ganske godt om 007'ere..
Der er meget knald på når man tager dem, set i forhold til en del andre kix..
Men må sige at der vist næppe kan være tale om at de er 'forurenede' tror bare folk kommer til at tage for mange af dem :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
nieeal skrev:
Men må sige at der vist næppe kan være tale om at de er 'forurenede' tror bare folk kommer til at tage for mange af dem :P

Ja, der er jo trods alt tale om nordjyder. Et folkefærd der er notorisk kendt for ikke at kunne styre sit narkotikaindtag. For en sikkerheds skyld bør folk nok alligevel holde sig fra 007'erne indtil der kommer flere informationer om dem.

Titel:
MEGATRON

Psyko skrev:
der er jo trods alt tale om nordjyder. Et folkefærd der er notorisk kendt for ikke at kunne styre sit narkotikaindtag.

Haha godt ord igen :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyko - Har du bare noget imod alle andre end folk fra midten af København?

Bortset fra dét... er sønderjyder ikke værre?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:

Bortset fra dét... er sønderjyder ikke værre?

Ingen tvilv om det.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Minimal > Der synes at være en tendens til at folk fra nordjylland oftere kommer galt afsted med narkoen. Hvorvidt det er en statistisk holdbar konklusion står selvfølgelig til diskussion, men ikke desto mindre er det min personlige oplevelse, at drugs ikke bliver behandlet med synderligt meget respekt på de kanter. Jeg har også hørt denne mavefornemmelse bekræftet af flere nordjyder.

Hvorvidt sønderjyder er værre end nordjyder har jeg ingen mening om.

-Psyko

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Minimal > Der synes at være en tendens til at folk fra nordjylland oftere kommer galt afsted med narkoen. Hvorvidt det er en statistisk holdbar konklusion står selvfølgelig til diskussion, men ikke desto mindre er det min personlige oplevelse, at drugs ikke bliver behandlet med synderligt meget respekt på de kanter. Jeg har også hørt denne mavefornemmelse bekræftet af flere nordjyder.

-Psyko

Lad mig sige det sådan, det er ikke sjovt at være i byen i Haderslev, 'nuff said

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Psyko skrev:

-Psyko

jeg vil osse gerne lige komme med min melding.... nordjyder er meget slemme hva det angår...

Titel:
Medlem

Psyko skrev:
nieeal skrev:

Ja, der er jo trods alt tale om nordjyder. Et folkefærd der er notorisk kendt for ikke at kunne styre sit narkotikaindtag. For en sikkerheds skyld bør folk nok alligevel holde sig fra 007'erne indtil der kommer flere informationer om dem.

Jeg vil godt bekræfte det fra min nordjydske side i hvert fald. Skal love for man har det elendigt dagen efter "for mange" af dem.
Lad nu være med tage for mange... lad i det hele taget være med at tage så mange med hvis man ikke kan lade dem ligge i lommen efter man har nappet de første par stykker. :oops:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har for nyligt hørt et foredrag om euforiserende stoffer, hvor kemikeren, der afholdt foredraget fortalte, at de havde testet renheden af stoffer i Danmark. Og der var en klar tendens til, at jo længere væk fra hovedstaden man kommer, jo mere beskidte/urene er stofferne. Dette tolkes naturligvis som, at Kbh er hovedimportstedet for langt de fleste stoffer i landet.

Hvis man vender den om, og så ser det sammenlignet med, at flere nordjyder har et slemt forhold til indtag af stoffer, så kan man måske se en rød tråd i det.
Måske endda ligefrem postulere, at urene stoffer giver dårligere brugere...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvad angår nordjyder, synes altid man hører om det er nordjyder som er kommet galt afsted med stoffer, eller endda gået bort fra denne jord..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har slet ikke gjordt det store med piller, men fik en lacoste, tror jeg, og en 007 noget senere lørdag nat/tidlig morgen. Der er godt knald på 007, helt sikkert, men jeg havde ingen problemer personligt. Godt gang i kæberne dog, og ingen havde nogle tyggegummi. Overhovedet, så det var lidt surt. Følte mig også stadig frisk på trods af en ordentlig slat joints og øl...

Håber ikke det bryder noget regel set at fortælle om ens oplevelse af piller?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Den pille er ikke særligt farlig, den er bare særligt god. :o

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
jeg har vil os lige sige den pille ikke er uren, jeg har prøvet den en gang hvor jeg åd 3 på en gang, og der er bestemt ikke noget urent i den pille... folk skal bare holde sig fra alkohol når de er på E...
har selv været en tur på intensiv med den kombo, og jeg vil mene at det der sker i langt de fleste tilfælde..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er da meget normalt at være stiv, når man spiser kiks. Den eneste virkelig fare (som KAN forekomme, selvom det er meget sjældent) ved det er dehydering, fordi både alkohol og ecstasy virker dehydrerende... drik vand til, så er alt i orden med den kombination.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Det er da meget normalt at være stiv, når man spiser kiks. Den eneste virkelig fare (som KAN forekomme, selvom det er meget sjældent) ved det er dehydering, fordi både alkohol og ecstasy virker dehydrerende... drik vand til, så er alt i orden med den kombination.

Ifølge HR Wikien er alkohol og MDMA nu en dårlig kombination, tilsyneladende fordi alkohol slører dømmekraften. Kunne forestille mig at det var farligt i forhold til redosering.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Alkohol slører i sig selv dømmekraften, så det er jo klart nok, at den samme virkning indtræder, selvom du er på kiks. Man må godt bruge hovedet, så man måske ikke drikket en liter tequila og så spiser 3 kiks, men man skal også lige huske på, at man gør det for at have det sjovt. :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]