Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 13:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lsd priser
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
er der nogle der ved hvorfor at lsd er så dyrt for tidden efter mine undersøgelser er det sådan over hele danmark jeg vil ikke lige nævne priser men det var meget billigere for 3-5 år sidden da jeg startede er der en som har en fornuftig forklaring vh. doeneg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
der kommer ikke så meget syre til landet for tiden.. det har der faktisk ikke gjort i et godt stykke tid. Men såvidt jeg har forstået begynder der at ske noget igen nu. Så priserne falder forhåbentlig snart. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg mener at nogle inde på kanalen - Correct me if I'm wrong - sagde at der cirka er ti grupper/personer der står for verdens LSD produktion. Eftersom det lykkedes panserne at knalde nogle af de store drenge, steg priserne drastisk. Det er grunden til at et mærke kan løbe op i 150 kr., hvorimod det var 50 for et par år siden.

Mvh. Psyko

Medlem

(-*+[S3K]+*-)->Du har selvfølgelig ret i det du skriver, men du skal heller ikke glemme at priserne på mange almindelige varer,som du nævner også stiger på grund af afgifter.

Når det kommer til salget af syre, som man jo ikke lige frem kan sammenligne med almindelige vare.Så stiger priserne jo pga. markedet ikke er særlig stort.Hvis syre blev lovligt i et land som Danmark, skulle vi sikkert også betale alt for høje afgifter. For 2 år siden ku jeg købe mærker til 50 kr. hvis jeg overhovedet kan få fat i noget idag, så koster det over det dobbelte. Der er et lille ubud, men en stor efterspørgelse.

Amnesia

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Vi burde indføre en god omgang markedsøkonomi på drugmarkedet!

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> 150... lige i overkanten .. de steg til 100 for enkelt styks, også er der jo altid nogle latterlige aber der forsøger at sælge 20 frimærker til overpris,
samt priserne på andre vare stiger i takt med folks indkomst, hvis en bajer kostede 30 for 4-5 år siden på et disko, koster den min. 40 idag ...

og vægt afgiften er steget, cocacola, biograf billetter, bajere, alt er steget, det kaldes for inflation,,, og det rammer også stofferne ... hash er ihvertfald ikke blevet billigere med tiden .. og det er jo ikke ligefrem fordi importen er faldet.-..

også er efterspørslen jo også steget efter syre de sidste par år, og hvis man sidder med en helvedes masse, så sørger man vel for at tjene lidt ekstra, når man nemt kan komme af med skidtet

<HR></BLOCKQUOTE>

@N|DK hvad er dette hvis ikke en reletiv god gennemgang af de fri markedskræfters spil????

Dedikeret medlem

150... lige i overkanten .. de steg til 100 for enkelt styks, også er der jo altid nogle latterlige aber der forsøger at sælge 20 frimærker til overpris,

samt priserne på andre vare stiger i takt med folks indkomst, hvis en bajer kostede 30 for 4-5 år siden på et disko, koster den min. 40 idag ...

og vægt afgiften er steget, cocacola, biograf billetter, bajere, alt er steget, det kaldes for inflation,,, og det rammer også stofferne ... hash er ihvertfald ikke blevet billigere med tiden .. og det er jo ikke ligefrem fordi importen er faldet.-..

også er efterspørslen jo også steget efter syre de sidste par år, og hvis man sidder med en helvedes masse, så sørger man vel for at tjene lidt ekstra, når man nemt kan komme af med skidtet

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Den der sælger grisen sætter prisen?
Det er op til hver enkelte pusher at sætte prisen hvis en pusher vil sælge et mærke for 150 jamen så koster det 150.
Er folk "trængene" nok efter at købe det gør de det ellers lader de være?
Det surt men sådan ligger landet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Note: Hash koster faktisk stort set det samme som det altid har gjort. MDMA er blevet billigere, for ti år siden kostede en pille 200-250 kr. Så det er faktisk kun LSD der er blevet dyrere.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
nu var det heller ikke så lang tid siden politiet fandt ud at det var 'hot' stof igen... tror det var i foråret man kunne læse i aviserne at LSD var tilbage på markedet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
LOWER THE PRICES ON DRUGS!!!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Zikterion; Der er jo ikke noget konkurrence, og efterspørgslen styrer ikke udbuddet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]