Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 03:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey.

Jeg har kun prøvet at ryge hash - standard 50er. Har rimelig meget erfaring med det, der er ikke noget der. Nu skal jeg så snart til at prøve skunk. Så vill jeg spørge om, om der er forskel på rusen og hvordan?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere between A and B
ik for at bitche ud eller noget... men
vDL skrev:
standard 50er. Har rimelig meget erfaring med det

sry men lyder ik som den store erfaring. ved ik helt hvad du får af hash.. men standart 50'er, lyder lidt trist....

men nu til dit spørgsmål.. forskellen er nu at hash bliver du sløv/skæv af.. hvorimod skunk bliver du "aktiv"/høj af...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
jaaa... trist at ryge 50´er vil jeg sige. hvis det er det eneste du kan få. Så må du ryge dig en optursskunk!

For det bliver det. Skunk giver en dejlig high i stedet for den lidt mere sædvanlige stenede rus. Også smagen er bedre IMO. Og lugten.. og det hele. Jeg vil ryge skunk hele mit liv, og spise mælkesnitter!

yeh

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

wist skrev:
ik for at bitche ud eller noget... men
vDL skrev:
standard 50er. Har rimelig meget erfaring med det

sry men lyder ik som den store erfaring. ved ik helt hvad du får af hash.. men standart 50'er, lyder lidt trist....

men nu til dit spørgsmål.. forskellen er nu at hash bliver du sløv/skæv af.. hvorimod skunk bliver du "aktiv"/høj af...

Hehe, det lyder trist, ja, nu jeg tænker over det. ;) Erfaring var måske det forkerte ord at bruge, men jeg har i hvert fald prøvet det masser af gange, så jeg ved hvordan lortet fungerer. ;) Og det er jo også derfor jeg skal prøve noget bedre shit, end det standard. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
Også smagen er bedre IMO. Og lugten.. og det hele. Jeg vil ryge skunk hele mit liv, og spise mælkesnitter!

dem med smag og lugt mmmm fandme lækkerhed i sig selv!

og det med skunk hele livet og jaaaahh mælesnitter :D tror hurtigt vi kan blive soulmates :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
jaaa... trist at ryge 50´er vil jeg sige. hvis det er det eneste du kan få. Så må du ryge dig en optursskunk!

For det bliver det. Skunk giver en dejlig high i stedet for den lidt mere sædvanlige stenede rus. Også smagen er bedre IMO. Og lugten.. og det hele. Jeg vil ryge skunk hele mit liv, og spise mælkesnitter!

yeh

Nu er der også sådan, at i den lille by jeg bor i (forstad til Århus), er der ikke det store udvalg. Orker ikke at gå på jagt INDE i Århus, så jeg har holdt mig til standarden, men nu skal jeg dælme også til at udvide min horisont. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja men det kan vi sagtens blive.. har lige røget en skunk pind nu.. den første i 3 uger eller sådan noget forfærdeligt noget.

Og jeg er virkelig nice. Men det er true du er nede med mælkesnitterne.. For du kender godt de der typer der altid siger: "jaja mand de er for nice. Dem må vi købe" og så når man står i butikken køber de altid noget andet.. fucking bæskubbere mand.

HIGH 5 wist

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vDL skrev:
men jeg har i hvert fald prøvet det masser af gange, så jeg ved hvordan lortet fungerer. ;) Og det er jo også derfor jeg skal prøve noget bedre shit, end det standard. :)

hmm uden at bitche igen :P så prøv lidt bedre hash før du går over til skunkie.. men hvis du kun har prøvet 50'er så glæd dig til ultra sort nepal
http://i3.photobucket.com/albums/y52/Xp ... ashish.jpg
http://i3.photobucket.com/albums/y52/Xp ... charas.jpg
har haft fingrene i det 1 gang før og ummm... mums

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Don't leave me hangin´ Wist

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
For du kender godt de der typer der altid siger: "jaja mand de er for nice. Dem må vi købe" og så når man står i butikken køber de altid noget andet.. fucking bæskubbere mand.

HIGH 5 wist

alt alt for godt!

HIGH 5 Mini-krøl

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Sort nepal. Hmm, det er der sq så meget hash der hedder. Lad være at hænge jer for meget i hvad jeres tjald hedder, da det for det meste bare er et salgstrick. Jeg har røget en hel del "sort nepal" i priser fra 40 kr pr g og helt op til 100 kr pr g. Det har godt nok alt sammen været sort i det men det har også været det eneste de forskellige hash har haft til fælles. Hverken smag, skævert, eller potens var der ligheder mellem, nej det eneste de havde til fælles var deres navn.

Så kald jeres tjald hvad det er. Tjald!

Mvh Farmand

Titel:
Medlem
Brugeravatar

må sgu lige være enig med dig der Farmand... men dog også sige at jeg kun bruger de ord for at sætte tjalden ind i kategorier.. men jo der er jo "sort nepal" til 40 kr og 100 kr g... mener nu self den dyre version af "sort nepal"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kan kun erklære mig enig.. Men altså. Det eneste sorte nepal med guld stempel jeg har røget er fra Amsterdam. Jeg er fucking ligeglad med hvad det hedder og hvad prisen er for jeg blev HAMMER RÅ SKÆV ! haha

fanme et nøjeren trip jeg fik mig der vil jeg påstå!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
jeg plejer bar at ryge 60'er, dels fordi det er billigere end 80 og 90'er man osse kan få der hvor jeg køber- dels fordi det er godt nok til mig.
men i har fuldstændig ret i at standart er pisse kedeligt røg, det spiller overhovedet ikke noget pus med hjernen, man er bare inde i en kedelig stener, standart kan kun efter min mening bruges til guldkakao troldmand med pot eller skunk, og/eller evt spand rygning

Titel:
Medlem

ja det er helt utroligt, når jeg ryger standart giver det også kun en sløvhed i kroppen, nogen gange mere irriterende en velbehag for man vil gerne have mere summen og det men det kommer aldrig :(

Mini-krøl haha dig og dine mælkesnitter

wist og mini krøl bor i i jydeland?

Titel:
Dedikeret medlem

Du vil mærke en meget bedere, længere og højere, mere indelukket rus i forhold til standarten. Du vil føle du bliver kastet helt rundt på gulvet, i en behagelig verden, kun styret af din egen vilje ;) ex kan du forstille dig at du ryger 2-3 gange så meget standart.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nogen vil mene at man sagtens kan ryge nok standard til at få en god rus, men så har de ikke prøvet ordentlig røg!

I mine øjne er standard og fx. charas slet ikke samme stof. De har hver sin virkning :)

Får altid neder på hvis røgen er dårlig, gider jeg ikke spilde min tid på. Flere mener at hash bare skal gøre en sløv? Jeg ryger ikke hash for at blive søvning, hvilket er det eneste jeg får ud af dårlig røg, og så den obligatoriske hovedpine

Livet er for kort til dårlig tjald!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

enemigo skrev:
wist og mini krøl bor i i jydeland?
kbh... nærmere ballerup :cry:

Titel:
Medlem

puha ja det er en god tur hvis man skal frem og tilbage

Titel: