Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja, vores pusher har fået de piller der hedder F2, men der går nogle rygter om at det er sovepiller... Er der nogen der kender dem og har prøvet dem... For det er jo ikke ligefrem sovepiller man gider at købe når man nu skal til fest...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Såvidt jeg ved er det 2mgs rohybnoler, altså nervepiller der gør dig monster lam sammen med alkohol! Æd 2 og drik 6-8 genstande og du er sikker på ikke at kunne huske noget fra dagen før (tror vist Zonker har nogle minder, eller mangel på samme)

Insane psychedelia user!

Lad heller vær! Det er ikke sjovt at vågne op og ikke kunne huske noget som helst!

Desuden rohybnoler også ret stærke! Folk tror de bliver uovervindelige af dem! ("hey jeg kan flyve... SPLAT!")

In our memories

Geografisk sted: København
F2 er 2 mg Rohypnoler (Flunitrazepam), hvilket -er- sovepiller. Spørger du mig, er de KUN gode til at sove på, fordi man bliver monsterlam, faktisk uhyggeligt lam hvis du blander med alkohol... men på en ekstremt ucharmerende måde.

Drikker du alkohol og spiser Rohypnoler, er der en stor chance for, at du får kæmpe blackout, vågner op i den anden ende af landet, uden en krone på lommen, uden at kunne huske hvad der er sket, at dine venner ringer til dig og spørger hvad fanden du havde gang i dagen i forvejen og hvorfor du var et svin over for alle... den slags...

(Det skal siges, at DET har jeg ikke prøvet, men det har mange af mine venner)

Personligt gør de mig i dårligt humør, selvom når jeg er påvirket, så tror jeg at det er alle -andre- som er i dårligt humør, men det er stoffet som snyder dig.

Der er dog folk som elsker at lamme sig på Rohypnoler... Svenskere spiser dem som slik... men jeg vil ikke anbefale andet end at bruge dem til at sove på... det er de så til gengæld også meget effektive til.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg må nok indrømme at jeg elsker rohybnoler...

modsat mange andre bliver jeg ikke voldelig eller et dumt svin...

er bare lam.. og kærlig...... dog er man måske ikke lige den største scorekarl.. for man bliver som sagt temmeligt lam....

og så vil jeg mene at 0,5-1 mg er mere end rigeligt.. har nødig lyst til at æde 2 mg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Desuden rohybnoler også ret stærke! Folk tror de bliver uovervindelige af dem! ("hey jeg kan flyve... SPLAT!")<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, det gør de jo også med LSD!

Øhhh..?

In our memories

Klart, jeg tror ALTID jeg kan flyve på LSD [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Men ang Rohypnoler, så er det korte af det lange, at man blir en dum, usammenhængende, ildelugtende stodder, som tror han er en fandens karl!

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
("hey jeg kan flyve... SPLAT!")<HR></BLOCKQUOTE>

Det var ment som en joke got damnit! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Danke schön... Nå men jeg vil da prøve dem alligevel.... Der sker jo ikke noget hvis jeg så bare falder i søvn...

[ 21 September 2002: Besked ændret af: Nille ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
svanskere q

In our memories
Brugeravatar

Det var ment som en joke got damnit! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen det var misvisende, og ikke særlig sjovt!

Insane psychedelia user!

Nu ved jeg ikke om man kan stole på Metroxpress, men de skrev at rohybnoler kunne give psykoser. Er rohybnol ikke det "hårdeste" stof inden for benzo-gruppen? Narkomaner ynder da at bruge det.

@Nille; Hvad er det fede ved at betale penge for at få et hul i hukommelsen. Da jeg prøvede clozampam (som er i samme stof-gruppe som Flunitrazepam = rohybnol) fik jeg simpelthen bare et hul i hukommelsen og nogle sure venner.

Som Zonker skriver;

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Drikker du alkohol og spiser Rohypnoler, er der en stor chance for, at du får kæmpe blackout, vågner op i den anden ende af landet, uden en krone på lommen, uden at kunne huske hvad der er sket, at dine venner ringer til dig og spørger hvad fanden du havde gang i dagen i forvejen og hvorfor du var et svin over for alle... den slags...

Junior medlem

Vi betaler ikke så meget for det... Og de få penge kan jeg sq godt undvære. Jeg skal tage dem sammen med en masse mennesker som også selv er på dem, så det går nok.

In our memories

hehe rohybnoler er ekstremt sjove...

man skal bare lige vende sig til at dagen efter er et stor puslespil.... og begynder man at drikke shots bliver man temmelig underlig....

og så kan man komme til 3 mand at sniffe 2 gram coke på under en time.. for derefter at kaste sig over et par streger speed... hvorefter man tager i byen igen.. og bliver stoppet af panserne da man nogle timer senere er på vej hjem igen... hvorefter det lykkes chaufføren at overtale panserne til at man kun har drukket lidt.. og klarer at puste, fordi man puster som en kylling *G*

og nåja.... nogle mennesker har det med at blive voldelige på robber

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
*G* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
pas på!!! jeg åd 4.5 rohypnoler og drak for mange bajere og røg hele tiden til århus festuge og jeg har ca 8 timers blackout, hvor jeg blandt andet skulle have spurgt en mand i en kø på et disko, om jeg ikke måtte få en streg af hans coke... vel at mærke mens jeg stod og hev ham i bukserne i den tro at de var lavet af cola... rohypnoler er bad... lad være med at have for mange mennesker i nærheden... ihvertfald ikke nogen du skal stå til særligt meget ansvar for..

[ 22 September 2002: Besked ændret af: fonky ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Daffyduck: Well, nu er der rimeligt stor forskel på benzo'er, både i styrke og virkning. Dog har du ret i at de fleste kan give black-outs når de blandes med alkohol. Rohypnol skulle være ekstra slemt, da det er et fluoreret benzodiazepin, så jeg vil ikke umiddelbart anbefale nogen at blande det med alkohol. Iflg. Henrik Rindom, er der folk som har begået kriminalitet og selvmord, påvirkede af den kombo. Det kan selvfølgelig være det pure opspind, men jeg tror ikke jeg ville risikere noget. Hvis du endelig har lyst til at prøve det, Niller, så tag det alene. Du kan jo altid blande det med alkohol på et senere tidspunkt, hvis du føler du har kontrol over det.

Mvh. Psyko

[ 22 September 2002: Besked ændret af: Psyko ]

In our memories

4½ rohybnol er nu også temmeligt meget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Selvfølgelig starter jeg ikke med det helt store, men jeg ved at de mennesker jeg skal tage dem sammen med er nogle jeg kan stole på osv. Vi skal da nok få det sjovt... Også selvom jeg ikke kan huske det dagen efter. Der er altid nogen der kan fortælle om det.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Husker 2 af mine gamle venner (hvoraf den ene iøvrigt er død af en OD, den anden måtte flytte herfra pga. narkomani) der købte F2'ere, blandede dem med guldbajere. Den ene vågner op 12 timer senere, siddende i samme stilling som han faldt i søv i, stadig med en guldbajer i hånden. Den anden havde smadret hele lejligheden. Ingen af dem kunne huske noget af hvad der var sket...fedt ikke? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]