Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Her i går sniffede jeg min første bane coke, nogensinde. Mine venner jeg gjorde det med tog en bane ca. ligeså stor som min.
Problemet var bare, at jeg næsten ikke kunne mærke noget. Blev slet ikke bedøvet nogen steder. Kunne kun mærke mit næsebor var lidt bedøvet, hvis jeg snussede indad. Ellers følte jeg ikke det helt store. Følte kun lidt velbehag i takt med, at vi gik et godt stykke under rusen.
"Dårlig coke" tænkte jeg bare, men min ven som flere gange har prøvet det, sagde at det var fint nok. Ikke godt, ikke dårligt.
Det skal lige siges, at jeg havde drukket 2-3 genstande ca. én time før, jeg indtog det.

Titel:
Medlem

Jeg havde det på samme måde første gang jeg prøvede det, Indtil jeg lænede mig tilbage og lod mig rive med - Så var der smæk på! :D

Det var dog fra Cola joint :)

Titel:
Medlem

Hvad vil du frem til? :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Jordens røvhul!
Det er ikke sjældent at første gang man tager cola så syntes man at det er noget skod der ikke virker.. første gang jeg tog det kunne jeg heller ikke mærke noget, og havde trodsalt fået 6 streger.. der skulle gå et par gange inden jeg kunne begynde at mærke, og genkende rusen..

tror det er fordi virkningen af coke er relativ stille og rolig, og derfor er det måske ikke til at "finde" virkningen inde i sig selv de første par gange, men derfor skal man lige prøve det er par gange for at genkende rusen..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
LSK skrev:
Det var dog fra Cola joint :)

Hva fanden er en cola joint?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Citat:
Hva fanden er en cola joint?

Ku forestille mig han har rullet en smøg i cola?

Junior medlem

Geografisk sted: svendborg
vDL skrev:
Her i går sniffede jeg min første bane coke, nogensinde. Mine venner jeg gjorde det med tog en bane ca. ligeså stor som min.
Problemet var bare, at jeg næsten ikke kunne mærke noget. Blev slet ikke bedøvet nogen steder. Kunne kun mærke mit næsebor var lidt bedøvet, hvis jeg snussede indad. Ellers følte jeg ikke det helt store. Følte kun lidt velbehag i takt med, at vi gik et godt stykke under rusen.
"Dårlig coke" tænkte jeg bare, men min ven som flere gange har prøvet det, sagde at det var fint nok. Ikke godt, ikke dårligt.
Det skal lige siges, at jeg havde drukket 2-3 genstande ca. én time før, jeg indtog det.
så er det noget lort du har fået jeg er skuffet over dem der blander mel og andet skidt i coken

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: svendborg
negerleif skrev:
Det er ikke sjældent at første gang man tager cola så syntes man at det er noget skod der ikke virker.. første gang jeg tog det kunne jeg heller ikke mærke noget, og havde trodsalt fået 6 streger.. der skulle gå et par gange inden jeg kunne begynde at mærke, og genkende rusen..

tror det er fordi virkningen af coke er relativ stille og rolig, og derfor er det måske ikke til at "finde" virkningen inde i sig selv de første par gange, men derfor skal man lige prøve det er par gange for at genkende rusen..
du er ikke i tvil hvis du har fået den ægte varer kokain

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Første gang jeg tog coke blev jeg blæst helt væk og sådan har det været siden. Lad være med at købe cuttet coke, det er dyrt i forvejen.

Titel:
Flueknepper kongen

Schizophreniak skrev:
Første gang jeg tog coke blev jeg blæst helt væk og sådan har det været siden. Lad være med at købe cuttet coke, det er dyrt i forvejen.

Med mindre man er lige så sej som dig, som også køber pulver-GHB, er det faktisk det eneste, man kan få.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[Edit]

Slettet pga OT. Sorry!

Senest rettet af Freakaling 26 jun 2007 14:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Hmm, du sagde ellers tidligere du kun havde set pulver-GHB én gang før... Mystisk!

Men faktum er at meget ren kokain er meget svært at få fat i. Og der er ingen grund til at bruge nedladende sprog :roll: I det mindste skifter jeg ikke udsagn om det jeg køber, som vinden blæser...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[Edit]

Slettet pga OT. Sorry!

Senest rettet af Freakaling 26 jun 2007 14:03, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Flueknepper kongen

Schizophreniak skrev:
Levose skrev:
Hmm, du sagde ellers tidligere du kun havde set pulver-GHB én gang før... Mystisk!

Men faktum er at meget ren kokain er meget svært at få fat i. Og der er ingen grund til at bruge nedladende sprog :roll:

Levose. Ja, jeg har kun set det 1 gang før, nok fordi jeg ikke tager ghb selv. Hvis jeg nu gjorde det, ville jeg have set det flere gange, fordi jeg vil da hellere spise en kapsel end drikke væske, der smager klamt IMO.

Hvis jeg ikke skal bruge nedladende sprog, skal du selv lade være med at ligge op til det. Du starter med at spille oversmart og sig at hvis man er lige så sej som mig. Det er sgu langt ude. Styr dit eget sprog mand og lad være med knalde ud på mig over dine dårlige stoffer.

Du sagde lige indtil flere gange, og du har i en tidligere post sagt, at du kun indtog det som pulver. Jeg synes du skal se at finde ud af hvad der er sandhed, og hvad der er fiksfakserier. For det er svært at finde hoved og hale i, og det indgyder ikke just tillid.

Og hvem er det, der taler brian-sprog i dette øjeblik? STYR DIT EGET SPROG MAND! LA VÆR MED AT KNALDE UD PÅ MIG!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

[Edit]

Slettet pga OT. Sorry!

Senest rettet af Freakaling 26 jun 2007 14:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Schizophreniak skrev:
Levose: Læs nu hvad jeg skriver for satan da, det må sgu da være flov at være så vidende i kemi og så halte i dansk.

Der står jeg er blevet TILBUDT ghb i pulverform, men min pusher kommer ikke løbende med en bøtte ghb hver gang han skal deale det, det gør han heller ikke med sine andre stoffer, han spørger om man vil købe noget, han viser det sgu da ikke frem mand. Gør dine dealere det?

Jeg, og adskillige flere, synes at dine selvmodsigelser skader din troværdighed.

Men det er OT, du skal være velkommen til at PM'e og redegøre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Første(og eneste) gang jeg prøvede kokain, blev jeg mest af alt bare helt enormt lammet i fjæset. Det blev indtaget i selskab med ret inkarnerede coke-brianer, der 100% kunne garantere for at det var meget høj kvalitet(ingen salgsmotiver, coken var på deres regning), men ikke desto mindre følte jeg mig hverken specielt glad eller frisk. Mit mind set fik måske et lille pift i den positive retning, men ikke nogen speciel oplevelse overhovedet. Glæder mig lidt til at prøve det igen, men sådan som jeg har det nu, er det sgu ikke et stof, jeg gider bruge penge på.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
De gange jeg har fået fat i ordenlig coke. Så når jeg får taget en streg eller 2 for meget, så føler jeg mig nærmest helt MDMA ramt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
De gange jeg har fået fat i ordenlig coke. Så når jeg får taget en streg eller 2 for meget, så føler jeg mig nærmest helt MDMA ramt.

Kan sagtens følge dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Schizophreniak skrev:
FlæmMing skrev:

Kan sagtens følge dig.

Ja, når man når det punkt på coke, så er det hvertfald ingen tvilv om at der har været god kvalitet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]