Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej. I mandags tog jeg 1½ kix, i tirsdags 4 kix, i går 1½ kix, og i dag 6 kix.
Blandt de dage har jeg også røget en del pot og hash, samt sniffet en del amfetamin.

Jeg har forstået min krop ikke har godt af det, men kan der ske noget ved, at jeg bliver ved til i dag (fredag) og i morgen (fredag) på evt. amfetamin og kix samtidigt igen?

Tror I at min hjerne kan holde 2 dage mere ud?

Der er noget vildt fest både fredag og lørdag, så jeg gider ikke kun at drikke, jeg vil bare høre jeres mening.

På forhånd tak og pas godt på jer selv.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nær esbjerg
Ja, du får det fuldstændig elendigt på søndag!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Din krop trænger til en pause, lyt til den!
Jeg synes det er at strække den for langt, det du har gjort og det du har i tankerne at gøre.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ecstasy (MDMA) Harm Reduction!:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6450

eedeolla skrev:
Den vigtigste HR. er vel nok ikke at gøre det for tit, og det gælder alle rusmidler

Tips for safe use of MDMA
MDMA og vand
MDMA og hukommelsen

Hele Erowid's side om MDMA
En masse info fra ecstasy.org

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
At blande mdma med amf er spild af mdma, da amf hæmmer mdma´s virkning.

Din hjerne brander ikke permanet sammen, hvis du osse tripper 2 dage til. Man kan rolig sige at din hjerne har ikke godt af det.

Den nedtur du kommer til at få, hvis du tager 2 dage til, vil være fucker nederen. Du vil nok osse opleve problemer med søvnen, humøret, hukomelsen og din koncentration de næste par dage. Jeg ville ikke tage mdma de næste 2 dage hvis jeg var dig. Men det kan man kun sige til sig selv hvis man har prøvet en seriøs mdma nedtur.

Det så op til dig selv, om du vil lære på den hårde eller bløde måde.

Titel:
Medlem

Jeg kan sku ikke forstå det skal blandes sammen.. nøjes dog med at ta en af tingene!

Det er sku sjovere at få noget ud af 1 pille istedet for 4 .. Tag en pause makker :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Det er spild af kiks/MDMA at gøre det 2 dage i træk, eller flere dage i træk.

Hold nogle ugers pause som minimum. Holder du længere pauser, får du sjovere og bedre trips.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
CamelJJ skrev:

Din hjerne brander ikke permanet sammen, hvis du osse tripper 2 dage til. Man kan rolig sige at din hjerne har ikke godt af det.

Den nedtur du kommer til at få, hvis du tager 2 dage til, vil være fucker nederen. Du vil nok osse opleve problemer med søvnen, humøret, hukomelsen og din koncentration de næste par dage. Jeg ville ikke tage mdma de næste 2 dage hvis jeg var dig. Men det kan man kun sige til sig selv hvis man har prøvet en seriøs mdma nedtur.

Nedtur på MDMA er det fysisk eller psykisk ? Og vil du beskrive en nedtur/badtrip på MDMA?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
CamelJJ skrev:

jeg har også hørt at denne blanding desuden skulle være meget usund for din hjerne... så dont do it :)

og hendedenslemme ; en mdma nedtur forbindes med mangel på serotonin (slå det op på wikipedia) - et signalstof i hjernen, det kan sammenlignes med en mindre depression/følelseskaos - derfor bør du indtage en del tryptofan eller 5-htp

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jkmadsen... undskyld men nu siger jeg det... du er godt nok ikke for skarp...

tag og læs noget mere omkring de stoffer du render rundt og tager... de fleste herinde ville da ønske at man kunne gøre det så tit...men det er fuckin skadeligt...

og ud fra næsten alle de indlæg jeg har læst hvor du har skrevet, kan man tydeligt høre at du ikke aner en brik om hva du indtager...

undskyld jeg angriber dig sådan, men du må da snart lære det...

gør dig selv den tjeneste at få noget viden, og ikke kun praksis viden fordi du synes det er fedt..

læs og lær...!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

En gammel post om at blande Amf og mdma.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... hlight=mix

HendeDenSlemme skrev:
CamelJJ skrev:

Nedtur på MDMA er det fysisk eller psykisk ? Og vil du beskrive en nedtur/badtrip på MDMA?

psykisk...

Jeg var så smart engang at tage mdma 5 gange i løbet af en uge(små 2.5g). Jeg havde intet 5-htp. Og bestilte noget dagen efter første trip. Desvære for mig gik der 3 uger for det skide 5-htp, kom med posten.

Annyway, 2 dage efter sidste trip, røg jeg seriøst ned i kulkælderen. Med alt hvad der hører til en hård depression, såsom socialfobi, paranoia, ingen motivation osv. Der gik små 10 dage før jeg nogenlunde kunne kravle op af hullet. Humøret var stadigvæk dårligt, og der gik yderlige et par dage, før det kom tilbage. Da jeg var nogenlunde frisk igen modtager jeg det skide 5-htp med posten. 14 dage efter jeg havde brug for det...

Jeg tror jeg fik spist små 50 bananer i løbet af 14 dage, Fik osse drukket sojasovs i shots. Sagt kort, jeg var en smule desperat :shock:

Det positive ved oplevelsen, er at jeg fik pænt meget respekt overfor mdma. Det er ikke et stof, jeg på nogen måde, har lyst til at tage hver weekend. Der er for meget tilbagebetaling ved kasse 1.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg synes du skulle nøjes med at køre amf. men helst ingen af delene.

Du vil få det pisse dårligt på søndag og højst sandsynligt nogle dage frem.

Pas på dig selv! Det er bedre af gå glip af lidt gejl, end at sidde med nedtur på i mange dage og ha smadret sin hjerne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
CamelJJ skrev:
En gammel post om at blande Amf og mdma.

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... hlight=mix

HendeDenSlemme skrev:
CamelJJ skrev:

psykisk...

Jeg var så smart engang at tage mdma 5 gange i løbet af en uge(små 2.5g). Jeg havde intet 5-htp. Og bestilte noget dagen efter første trip. Desvære for mig gik der 3 uger for det skide 5-htp, kom med posten.

Annyway, 2 dage efter sidste trip, røg jeg seriøst ned i kulkælderen. Med alt hvad der hører til en hård depression, såsom socialfobi, paranoia, ingen motivation osv. Der gik små 10 dage før jeg nogenlunde kunne kravle op af hullet. Humøret var stadigvæk dårligt, og der gik yderlige et par dage, før det kom tilbage. Da jeg var nogenlunde frisk igen modtager jeg det skide 5-htp med posten. 14 dage efter jeg havde brug for det...

Jeg tror jeg fik spist små 50 bananer i løbet af 14 dage, Fik osse drukket sojasovs i shots. Sagt kort, jeg var en smule desperat :shock:

Det positive ved oplevelsen, er at jeg fik pænt meget respekt overfor mdma. Det er ikke et stof, jeg på nogen måde, har lyst til at tage hver weekend. Der er for meget tilbagebetaling ved kasse 1.

Uhha, det lyder som en hård omgang! Ved man på det tidspunkt man får det dårligt, at det skyldes stofferne? Eller er hjernen bar helt stået af?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HendeDenSlemme skrev:
Uhha, det lyder som en hård omgang! Ved man på det tidspunkt man får det dårligt, at det skyldes stofferne? Eller er hjernen bar helt stået af?

Det kommer an på hvor god man er til at bilde sig selv ind at stofferne ikke spiller en rolle.
Hvis man ikke vil høre det er stoffernes skyld, så hører man det heller ikke.

Dog hjælper det, hvis man har en god ven, der holder øje med en, og fortæller hvornår den er gal. Som kan gå ind og sige at vi lige tager 2-3 ugers pause.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
man ved godt det er stofferne der gør, men det hjælper intet når hele din bevidst skriger dig i nakken konstant at hele verden sucks og der ingen grund er til nogen ting og alle alligevel dør igen :D

har desværre selv oplevet dette i en rigtig slem grad, men kravlede op af helvedet igen og havde det faktisk bedre bagefter end inden pga jeg netop oplevede hvor slemt man rent faktisk kunne ha ;)

tror dog kun jeg kom igennem det fordi min psyke er ret speciel hvis man ka kalde den det..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JkMadsen skrev:
Blandt de dage har jeg også røget en del pot og hash, samt sniffet en del amfetamin.

Jeg har forstået min krop ikke har godt af det, men kan der ske noget ved, at jeg bliver ved til i dag (fredag) og i morgen (fredag) på evt. amfetamin og kix samtidigt igen?

Der er noget vildt fest både fredag og lørdag, så jeg gider ikke kun at drikke, jeg vil bare høre jeres mening.

Dit problem er, at du tænker som en narkoman: du vil være høj hele tiden og nu leder du efter en undskyldning, som kan gøre at du trodser enhver sikkerhedsforanstaltning omkring stofferne.

Sådan fungerer din krop ikke. Du kan slippe af sted med at tage stoffer engang imellem, for kroppen går ikke i kuk bare fordi du narrer den en enkelt gang med noget MDMA eller hvad det nu er.

Men din krop vil begynde at mærke skaderne og prøve at modvirke forgiftningen. Først ved at nedregulere dine receptorer, så stofferne holder op med at virke. Når du så overhører din krops signaler og bare fylder endnu flere stoffer i den, så begynder de langvarige hjerneforandringer og det oxidative stress at mærke dig.

Du risikerer at gøre langvarig skade på dig selv. Specielt din amf+MDMA combo har du ingen grund til at være stolt af.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Har man så trippet videre natten over, eller hare man kunne holde den, JkMadsen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Malkavian skrev:
JkMadsen skrev:

Kunne ikke have sagt det bedre!

Dit problem er, at du tænker som en narkoman: du vil være høj hele tiden og nu leder du efter en undskyldning, som kan gøre at du trodser enhver sikkerhedsforanstaltning omkring stofferne.

Sådan fungerer din krop ikke. Du kan slippe af sted med at tage stoffer engang imellem, for kroppen går ikke i kuk bare fordi du narrer den en enkelt gang med noget MDMA eller hvad det nu er.

Men din krop vil begynde at mærke skaderne og prøve at modvirke forgiftningen. Først ved at nedregulere dine receptorer, så stofferne holder op med at virke. Når du så overhører din krops signaler og bare fylder endnu flere stoffer i den, så begynder de langvarige hjerneforandringer og det oxidative stress at mærke dig.

Du risikerer at gøre langvarig skade på dig selv. Specielt din amf+MDMA combo har du ingen grund til at være stolt af.

Kunne ikke have sagt det bedre!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: 6600
waggafnipsen skrev:
jkmadsen... undskyld men nu siger jeg det... du er godt nok ikke for skarp...

tag og læs noget mere omkring de stoffer du render rundt og tager... de fleste herinde ville da ønske at man kunne gøre det så tit...men det er fuckin skadeligt...

og ud fra næsten alle de indlæg jeg har læst hvor du har skrevet, kan man tydeligt høre at du ikke aner en brik om hva du indtager...

undskyld jeg angriber dig sådan, men du må da snart lære det...

gør dig selv den tjeneste at få noget viden, og ikke kun praksis viden fordi du synes det er fedt..

læs og lær...!

Hey..
Synes du har helt ret.
Jeg har taget alle mulige slags stoffer i nogle år nu, uden at vide noget som helst om det. For cirka et års tid siden begyndte jeg så at læse om det, og jeg må da sige at mine nedture efter en weekend er blevet meget mindre.. :lol:
Så synes det er fedt skrevet :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]