Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Hey gutter, lad mig lige fremstille en hypotese...Well, nej, men lad mig lide spørge om noget: Er det et problem hvis der er luft i ens zip-bags? Kan stofferne tage skade af luften, når der er noget i? Hvis man nu f.eks har et par gram amf liggende, skal man så sørge for at klemme al luften ud af posen? Hvordan kan dette evt. gøres?

Mvh. Psyko

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ved ik om det er et problem eller ej, men for at få luften ud ku du vel stikke et lille sugerør i posen, klem sammen rundt om, så der ik er hul og sug [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 24 Oktober 2002: Besked ændret af: Confusion ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
jeg tror enlig ikke at det hjælper at prøve at klemme luften ud med hånden.. tror at hvis det skal hjælpe noget, så skal man fjerne ALT luft. og det kan man næppe med hånden eller et sugerør..

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ikke at det her er noget jeg ved noget om, bare noget jeg tror [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ville da gætte på at det ikke tager (alt for meget [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ) skade af en lille smule luft... Jeg klemmer altid så meget ud som jeg kan, og jeg har ikke lagt mærke til nogen ændring i kvaliteten af fx. årets hamphøst!
Men egentlig tror jeg ikke det betyder så meget med mindre du skal have tingene liggende i virkelig lang tid...
Så længe det bare er til "eget forbrug" ( [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) så går det sq nok!

VH Jonas!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
psyko, bare klem luften ud med hånden ved lige at samle det i bunden og 'folde' den op. Gem det tørt og mørkt. Gerne koldt hvis muligheden er der. Men hvis vi snakker om det jeg tror vi snakker om så sker der ikke så meget, det er ret 'modstandsdygtigt'.

VH Speedy - hav en god lammert [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ved længere tids opbevaring af ustabile stoffer er det en rigtig god idé, at have sit stof opbevaret, i det mindste, iltfrit, eller, noget besværligere, udskifte den atmosfæriske luft med frit kvælstof, N2.

På den måde, forhindrer man det skadelige ilt, i at oxidere det skrøbelige stof [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Speedy: Vi snakker om det du tror vi snakker om, hvis jeg har forstået dig rigtigt så sker der ikke noget? Hvor lang tid kan stadset egentlig holde sig? Altså ikke hvor lang tid du vil estimere der går før jeg æder/sniffer lortet, men hvor lang tid der går før det mister potensen.

-Psyko

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
En af mine venner der er pusher, han har det liggende i fryseren og på loftet... Ja så det kan man jo også gøre...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]