Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Igår da de andre forlod festen, for at tage i byen tog jeg ud til en fest, hvor jeg kun kendte 3 af dem... Det var min bedste veninde og hendes søstre... Jeg kender også søstrener rimelig godt...

Den ældste plejer altid at være vildt glad når hun ser en, men hun stod op af en væg, og gloede totalt fucked up på mig... Hun opdagde først det var mig 20 sekunder efter!!! Jeg fandt så ud af at hun var på E. Hun rendte også, med den fyr hun var samn med, og aldrig har jeg været så flov.

Hun ku ligeså godt ha kneppet ham midt på gulvet...
Senere brækkede min bedste veninde sig ligepludselig ud over sig selv. Tænkte hun har sq nok fået for meget at drikke, men mig og hendes miderste søster gik ud for at tjekke hende. Det kom så frem at hun havde taget E... Hendes miderste søster gik totalt amok på hende, for hun er meget imod E, og så at hun også kun er 15.

Det var en ca 22 år som havde været til festen som bare havde givet min veninde på 15 pillen i munden, og sagt hun skulle sluge den. Dum som hun var, gjorde hun det... Da folk fandt ud af det, gik de helt amok osv, fordi at en 15 årig ik sku ha E, kun speed ( fattede dem ik lige helt )... Men mit spørgsmål er

: Hvorfor fanden stoppede ham den 22 årige pillen i kæften på hende, og hvorfor er hun så fucking DUM at sluge lortet???

[ 20 Oktober 2002: Besked ændret af: Alkoholic! ]

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Mit gæt:

Fordi ham på 22 er en fucking nar og skal smage på alu battet, og fordi hende på 15 enten er meget dum, eller meget stiv, eller ikke ved bedre.
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
fordi de har tabt hovedet, de sku vel lige vise hvor seje og hårdnakket de troede de var [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hende på 15 var dum i det tilfælde, men også meget stiv, men det skal self ik være en undskyldning. De folk til festen ville også tæske ham svinet, men det blev self aldrig til noget! LORT! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
hmmm... alcoholic_: kunne du ikke ætmle dig at sætte noghen ligneskift til os der ikke hjelt fatter hvad der står´?

VH Jonas

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af MuscleBundt:
hmmm... alcoholic_: kunne du ikke ætmle dig at sætte noghen ligneskift til os der ikke hjelt fatter hvad der står´?

VH Jonas
<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe... jo skal nok lige gøre det, men så skal du stave ordentligt næste gang=)

Insane psychedelia user!

Tak for det alkoholic!
Jeg var måske (lidt) fucked på det tidspunkt...!
Du må endelig ikke tro at jeg var blæst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Håber kraftedme, at i får fat i den fyr, og får manden til at forstå hvad et bøllebat blev opfundet til............

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Naive tøser...

Folk på 15 burde hverken tage E eller speed...

"Andre folks børn lammer sig, og nogen af dem lammer sig igennem"

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Naive tøser...

Folk på 15 burde hverken tage E eller speed...

"Andre folks børn lammer sig, og nogen af dem lammer sig igennem"
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis folk vil så lad dem da det=)

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Zikterion:
Håber kraftedme, at i får fat i den fyr, og får manden til at forstå hvad et bøllebat blev opfundet til............<HR></BLOCKQUOTE>

Jamen det var hans venner op til den fest, som flippede og så blev de gode venner med ham igen... Spassere... Men hvad fanden skal jeg gøre??? Han er altså rimelig gammel og syg i hovedet, så jeg kan ik gøre så meget... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alkoholic!:
Hvis folk vil så lad dem da det=)<HR></BLOCKQUOTE>

Fuldstændig enig!
Hvis børn/unge på 14-15 år jar lyst til at junke sig med diverse stoffer så er det 100% op til dem selv...
Vi andre kan ikke gøre noget ved det alligevel andet et at råde til at lade være fordi det ødelægger din fysiske og psykiske udhvikling...
Vent dog et par år til du/i er parate!

VH
/håber ikke at jeg lyder alt for kedelig.... men holdninger har den nye regering da heldigvis ikke forbudt endnu... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dex: det synes jeg du har ret i, men det hjælper jo ikke at fortælle dem det.... jeg er snart 17 og har ikke taget kix eller speed endnu, men hvis du havde bedt mig om ikke at ryge hash da jeg var 13, så havde jeg da været fuldstændig ligeglad. Det er nok bedre at lave noget HR end bare at sige "nej, forbudt" og så er der ikke mere at tale om...

Medlem

Det er jeg sgu ikke helt enig i, man er ikke så skide gammel når man er 14-15 år, så der kan man da godt skride ind og høre hvad der foregår, det ville jeg da gøre hvis min søster begyndte på stoffer!
Jeg blev selv dopet som 15årig af en total nar og der var jeg glad for der var nogen der skred ind og hjalp!

Junior medlem

Skumle piller...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
dex: det synes jeg du har ret i, men det hjælper jo ikke at fortælle dem det.... jeg er snart 17 og har ikke taget kix eller speed endnu, men hvis du havde bedt mig om ikke at ryge hash da jeg var 13, så havde jeg da været fuldstændig ligeglad. Det er nok bedre at lave noget HR end bare at sige "nej, forbudt" og så er der ikke mere at tale om...<HR></BLOCKQUOTE>

Det er jeg da udemærket godt klar over...

Jeg skal ikke selv spille hellig, for jeg startede selv som 15-årig med en masse svampe og amfetamin... Jeg ville ønske jeg havde ventet lidt, men jeg fortryder absolut intet.

Man kan jo kun lære af sine egne erfaringer!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tror også sagtens man kan lære af andres erfaringer, det er jo derfor vi har psy.dk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Folk der doper andre udeen at de ved det/ikke er i stand til at sige nej, skulle have så mange bank. Har kun set det en gang, en af mine kammeraters storesøster fik (tror jeg!) syre i sin drink, hun var fuldstændigt væk (sæføli!!).
Jeg opfordrer hermed alle der ser/hører om folk der doper andre om at give dem lidt bøllebank! Det skal sgu være folks eget valg om de vil tage stoffer!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Haha dopet med syre...helt sikker på det?

Jeg beder nu alle der ser nogle bliver dopet uden de ved det, om at tage deres drink og give den til mig!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
@IM Addict, bare for lige at sætte dine tanker lidt igang: Ville du selv bruge din syre på at lamme en anden som ikke vidste det? Jeg vil med glæde lamme andre men så skal de sq vide det først, det er fedt at være gavmild med narko. Men der er sq ikke noget ved at lamme en der ikke ved det.

Har selv oplevet at have lavet et shot bare med Cola (det brune på flaske) og 5mg foxy, dette shot var der en norsk tøs der nappede for øjnene af mig og kørte det ned. Jeg fortalte hende det self. da' jeg så det (altså med det samme) og sagde at hvis hun ikke ville være påvirket (trods det at mængden er så lille så hun formentlig ikke engang havde opdaget det fordi hun var så patte stiv) så skulle hun lige knække sig engang. Det gjorde hun og alt var i orden bagefter.

Den der med noget i drinken den holder altså ikke, måske en sjælden gang. Men generalt tror jeg ikke en skid på det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]