Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ren MDMA!!!
Medlem

Geografisk sted: København
Hejsa!
Nu vil jeg sgu oz være med herinde...Har siddet og læst jeres diskusioner frem og tilbage et stykke tid, og synes at det kan være ret underholdende, så nu blev jeg nød til at deltage! :-)
-Til mit spørgsmål: Er der nogen der har prøvet ren MDMA sådan i pulverform?
Jeg har fået at vide at det skulle være helt fantastisk - og ikke så "farligt" som E da det er et rent stof, mere i stil med cola...
Nogen erfaringer med det - anyone?

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Hej, og velkommen til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Aller først, lækkert medlems nummer du har fået, bare tænk at vi nu har rundet de 1000.

Og før de andre kaster sig over dig og råber UTFSE, så vil jeg gøre dig opmærksom på sidens søgefunktion. Emnet har været diskuteret nogle gange før!!

Men det kan jo selvfølgelig være at der er nogen som har noget nyt at tilføje !?!?!??!

Cuben---------------

Medlem

Oki....Tak! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg har jo ikke fulgt med så længe, så derfor er jeg gået glip af det...

Det er bare første gang jeg selv støder på det, har eller set så meget andet "spændende" men ikke det her...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har ikke selv prøvet E, hverken som piller eller på pulverform. Jeg skriver mit indlæg, udelukkende for at dræbe myten om at al pulver-E er rent MDMA. Som det blev pointeret for nogle uger siden, så giver pulverformen faktisk pusheren en udemærket mulighed for at cutte det op ligeså tosset han vil. Medmindre du kender producenten af MDMA'en kan du ikke være helt sikker på at det er ren E. Omend jeg har hørt mange positive omtalelser af pulver-E.

-Psyko

Insane psychedelia user!

Nu ved jeg ikke hvor tit på bruger ecstasy, men hvis det kun er en gang imellem så burde du kunne veje 100-120mg ud af pulvede og indtag det. Så må du kunne mærke på rusen om pulvede er nogenlunde rent eller ej!

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg faldt for ca 14 dage over lidt ren MDMA, og må sige at virkningen er væsentligt bedre end diverse kix. Med ren MDMA ved man jo oz at der ikke er andre stoffer i. (ok, man er jo ikke garanteret at det ikke er cuttet, men sansynligheden for at det er renere end kix er ret høj.)

Medlem

Det er klart at det er nemmere at cutte op, men jeg kender ham temmelig godt - ham der havde det, så jeg er ret sikker på at det er rent...
-men ved slet ikke om jeg vil prøve det! Har aldrig prøvet nogle former for E... Det kunne jo tænkes at det er så godt, at jeg ik kunne lade være med at gøre det igen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja og hvis du tager det meget tit, vil din tolerance stige eksponentionelt indtil du ik vil ku mærke virkningen - derfor MDMA ik lige er det stof der er mest egnet til at misbruge - det finder man hurtigt ud af når man ik får noget ud af det mere - andet end i værste fald en depression

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
man kan se det under uv-lys såvidt jeg ved.

Medlem

Om det er rent?
Eller hvad mener du?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg vil bare tilføje at ren MDMA helt klart er så meget lækkere end end kix med forskelligt i [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

sådan som jeg har forstået det skulle det ik være så skadeligt at indtage ren som div. kix [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Ren MDMA er en fornøjelse... Kex er slet ikke stoffet værdigt.

Jeg havde (endnu) en rigtig nice oplevelse med MDMA fornyligt - timing og korrekt dosering er hemmeligheden!

Havde preloadet med 200 mg. 5-HTP et par timer inden.

T+0:00 - Spiser 125 mg. MDMA

Den anbefalede dosis er 100-125 mg. MDMA, alt afhængig af personens psyke/tolerance.

T+1:00 - Spiser 75 mg. MDMA

Shulgin anbefaler en lav dosis efter en time, det gør ikke rusen specielt kraftigere, men forlænger plateauet en times tid.

T+6:00 - Spiser 200 mg. 5-HTP

Var ved at komme ned, men 5-HTP'en gav ny brændstof til MDMA'en, og sparkede mig op på plateauet igen... rusen klingede langsomt af, og blev til et behageligt afterglow der varede hele næste dag.

Så ka' i lære det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

/Dex

P.S. Jeg vil -uden at have videnskablige referencer- skyde på, at med den dosering/timing jeg har beskrevet, vil det være muligt at tage MDMA en gang om måneden resten af livet, uden risiko for tolerance, depressioner eller hjerneskader...

[ 22 Oktober 2002: Besked ændret af: Dextrose ]

Site Admin

Efter hvad jeg har læst om dopamin der bliver optaget i seretonine reuptake mekanismerne, vil en gang 5-htp ikke hjælpe meget på det. Jeg tror altså ikke at 5-htp hjælper meget på skaderne det -kan- give. Det vil formodenligt sørge for at man ikke er depri så længe...

Men før eller siden vil jeg vove at påstå at det fører til tab af fornøjelse/neuron ender uanset hvordan man æder diverse ting og sager og/eller danser regndans [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MVH
Ken Ishii

Medlem

Det jeg fik tilbudt kostede omkring 700 kr grammet!
Dex- med de doser du skriver, kunne det jo godt gå hen og blive en dyr fornøjelse...
Kan det virkelig passe...? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

[ 22 Oktober 2002: Besked ændret af: S-white ]

In our memories

Det er 1/5 gram du skal bruge ifølge Dex' opskrift, som jeg gerne vil tilslutte mig som helt perfekt doseret også mht timing.

Det er da ikke specielt dyrt i forhold til alternativerne?

MDMA er den rene vare... en god rødvin koster jo også lidt mere end en billig pap-vin - og giver færre tømmermænd.

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Aner ikke så meget om ren MDMA, men stoffer som E skader da hjernen, brug af MDMA varmer ens hjerneceller op, så de kan brændes kortere. Og det påvirker da også serotonin der er med til at bestemme humør... Det gør da at noget af serotoninen ikke kommer tilbage?!?!? så vidt jeg har forstået... Det gør det vel også selvom det er ren MDMA, for det er jo produktet MDMA der giver disse virkninger.... det har nogle hjerneforsker da sagt [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]
Så det med at >Confusion< siger det ikke er skadeligt, er det ikke en SMULE ukorrekt???
Men hva' vd jeg [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@notjer: Brænder dine hjerneceller af? Haha, nu må jeg le, det lyder absolut som noget SST kunne finde på at skrive. Jeg mener det er bevist at MDMA ved jævnligt brug giver varige hjerneskader, men iflg. dex (ret mig endelig hvis jeg tager fejl) er resultaterne ikke enstemmige.

@Ken Ishii: Hahaha, LOL [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
notjer : MDMA i sig selv er ikke specielt skadeligt hvis man har et MODERAT FORBRUG! det betyder at hvis du dropper kex 2 dage om ugen så er det ret skadeligt men hvis du holder dig til ren MDMA og bruger en alm. dose max en gang om måneden er det ikke specielt skadeligt...'

S-White: Jeg vil mene at 700/g er for dyrt, du burde kunne presse det ned på 500 hvis du køber et helt gram...
100 mg er en helt fin dose at starte med og jeg vil ikke mene du behøver at redosere senere... jeg glæder mig allerede til jeg selv skal prøv ren MDMA [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Der er så vidt jeg ved ingen forsøg der beviser at en moderat dosis MDMA er skadelig... derimod er det påvist at selv en enkelt høj dosis MDMA kan ødelægge en hel del i en abehjerne (og højst sandsynligt også en menneskehjerne)

Som jeg skrev - timing, korrekt dosering og moderation er nøglen til ikke at fucke sig selv for groft op.

Og selvom ken ishii tvivler, så vil jeg vove at påstå jeg har læst en rapport om at skadevirkningen (dopamin der bliver genoptaget af serotonin-transporterne) kun sker ved seriøs serotonin-dræning.

Jeg er ikke forsker (endnu, hehe), men jeg vil stadig påstå at mit doserings forslag (inkl. Harm Reduction) er et af de bedre... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

"There is also the chance that loading with 5-HTP or other supplements could cause adverse reactions and we have a couple of idiosyncratic reports where users experienced severe side effects, nausea, vomiting, blackouts, etc when combining 5-HTP with ecstasy. These reactions can and do occur without supplements on ecstasy, but the possibility of adverse combination is something to be aware of."

Så vidt jeg kan forstå på det jeg lige har læst om 5-HTP behøver det ikke at have en positiv effekt på folk, når man kombinerer det med MDMA - ovenstående er et uddrag af teksten...
Nu kan det godt være jeg spørger dumt! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
-men hvad er det der 5-HTP for noget? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]