Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

som spørgsmålet lyder, ville jeg hører hvad jeg ca. skal punge ud pr. gr for ice på staden?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

On the real though, hvis du skulle være så heldig at finde "ice" på staden, så går det nok for omkring 350-450kr grammet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 08 jul 2007 21:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

er det så det der lavet på skunk eller hva?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ja det vil jeg da gå ud fra. Men det er jo trodsalt et marked fuldstændig uden regulering, så du kan aldrig være sikker på noget.

Der er intet andet at gøre end at tage chancen hvis du kun har staden som tjalde "forbindelse".

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Hvordan står priserne mht. alt de sælger (overordnet) derude?, kunne godt tænke mig at lægge staden et besøg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Min opfattelse er, at det hele er blevet lidt dyrere derude, og udvalget en del mindre. Du kan dog stadig finde både skunk, pot og hash omkring pusherstreet eller nede omkring woodstock. Dog for det meste kun én slags skunk og én slags pot. Meeeen hvis man kender nogen derude, er udvalget næsten som det var for nogle år tilbage... Alle tingene er der stadig, bare meget mere hemmeligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Sådan for os andre som ikke kender nogen personligt derude.- Så er det ikke muligt at købe ice. Har ikke set det derude i over 3 år nu. Men alt det andet er der jo, så ta derud og nyd naturen og en god joint eller 2.

Mvh Mikkel

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
ikke hjælpe :D

Senest rettet af ths 08 jul 2007 00:00, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
... dem der står deromme har som regelt den gode røg og nogen gange osse ice...

Er dette egentligt lovligt at skrive ifølge psychs regler?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Moj0 skrev:
ths skrev:
... dem der står deromme har som regelt den gode røg og nogen gange osse ice...

Er dette egentligt lovligt at skrive ifølge psychs regler?

Det vil tiden vise :wink:

Nu har jeg i hver fald fjernet det..

Senest rettet af ths 08 jul 2007 00:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Der må ikke henvises til forhandlere og det gælder også dem ude på Staden, så få det fjernet. Lær af min erfaring, for jeg har lært det på den hårde måde :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Find en Glad pusher.. Han kan skaffe noget til dig hvis du vender tilbage f.eks en uge efter.. Ellers er staden da blevet godt læsset med hash her på det sidste .. Jeg vil væde med at ingen kan gå igennem staden og tilbage uden mindst at få tilbudt tjald 3 gange.. ! :shock:
+ at overfor fælleskøkkenet ved "Fri hash" tønderne, er der 3 - 4 boder hvor der i hver bod ligger 4 - 5 forskelllige plader med forskelligt chokolade.. Lys, mørk.. alt. Tag en tur derind om i så er fra Jylland.. Det er det værd :D

Titel:
Dedikeret medlem

Ingen henvisninger til køb/salg tak ! Men jeg kan røbe så meget at hvis du kommer forbi staden, skal du bare træde derind, og så kommer de til dig (i mange tilfælde)

Titel:
Dedikeret medlem

Rasta Drengen skrev:
Find en Glad pusher.. Han kan skaffe noget til dig hvis du vender tilbage f.eks en uge efter.. Ellers er staden da blevet godt læsset med hash her på det sidste .. Jeg vil væde med at ingen kan gå igennem staden og tilbage uden mindst at få tilbudt tjald 3 gange.. ! :shock:
+ at overfor fælleskøkkenet ved "Fri hash" tønderne, er der 3 - 4 boder hvor der i hver bod ligger 4 - 5 forskelllige plader med forskelligt chokolade.. Lys, mørk.. alt. Tag en tur derind om i så er fra Jylland.. Det er det værd :D

HVAD?

Jeg var der for et par uger siden - 5 gange på en uge. Jeg fik ikke tilbudt hash en eneste gang. Stod ellers stille ved pusherstreet rigtigt lang tid... Og der ved fælleskøkkenet - er det indenfor de tønder er? Jeg så ihværtfald ikke nogen boder...

(ostepatruljen var der 2 af de 5 gange jeg var der.).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Adolfi hitli skrev:
HVAD?
Jeg var der for et par uger siden - 5 gange på en uge. Jeg fik ikke tilbudt hash en eneste gang. Stod ellers stille ved pusherstreet rigtigt lang tid... Og der ved fælleskøkkenet - er det indenfor de tønder er? Jeg så ihværtfald ikke nogen boder...

Så er det nok fordi du har lignet en betjent.... Men man må osse godt spørge....

Titel:
Dedikeret medlem

ths skrev:
Adolfi hitli skrev:
HVAD?

Så er det nok fordi du har lignet en betjent.... Men man må osse godt spørge....

En betjent på 16? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Sidst jeg var derinde var der den første og bedste der sagde "hash, hash, hash" mens jeg gik forbi og den bed jeg på. Og ved siden af stod der en og skrålede "POT, ICE, SKUNK, HASISH, 80'ER, 90'ER...." Så jo du ligner en strisser!

Titel:
Dedikeret medlem

Wow.. Måske var der var ikke sæson endnu da jeg var derinde :) det er jo også 2 måneder siden.

Hvornår på dagen var du derinde da de sagde det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Søren Putte skrev:
Sidst jeg var derinde var der den første og bedste der sagde "hash, hash, hash" mens jeg gik forbi og den bed jeg på. Og ved siden af stod der en og skrålede "POT, ICE, SKUNK, HASISH, 80'ER, 90'ER...." Så jo du ligner en strisser!

hah griner!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Plejer diskussion af priser på forskellige stoffer ikke blive frabedt, eller er det bare min hukommelse der spiller mig et pus? Om det er gadepris på staden, eller hvor som helst andet er vel et fedt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]