Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Coke
Medlem

Nu er min eksperimenterende trang dukket op igen. Denne gang er det coke der står for skud (selvom jeg havde lovet mig selv aldrig at røre det shit, sååå har man vel et princip til man får sig et nyt).

Jeg har før haft oplevelser med folk på coke, den ene røg gennem et vindue og fik en kniv i maven, den sidste fik et badtrip og opdagede ikke han blev slået i hovedet.

Nogle tips? Har ikke lyst til at ende sådan.
Er det altid så pissedyrt (500kr g'et) eller tager pusheren røven på mig?!?

P.S. er en dør til den der søgefunktion...Beklager på min families æres vegne

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
500 kroner er vel meget normalt hvis du normalt ikke køber coke hos den pusher- om det så er 500 kroner værd ved jeg ikke - men det virker som en o.k. fair pris, hvis det er godt altså!

Du kan evt. tjekke hvor meget det bedøver ved at smøre lidt på tandkødet, eller sætte lidt på tungen og se om du får en "lam " følelse i tungen - medmindre selvf. din pusher cutter med lidocain :/

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har prøvet coke en gang, og sjældent er jeg blevet så skuffet. Havde regnet med en virkelig optursfølelse, istedet brugte jeg 600kr på at blive super snakkesalig (hviket jeg ALTID er alligevel). Og det var ikke fordi det var bad shit, det var sammen med "pusheren" jeg tog det og det var det han plejede at suge af. Og det bedøveded fint gummerne!

Mit råd, lad være hvis du er vant til svampe/hash/syre ol. det er ikke pengene værd!!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har nu ik prøvet coke, men det skulle da være federe end amf... Self det er jo dyrere... Og så kan man jo self ryge fed samtidig og få begge virkninger... Det skulle da være mit grundlag hvis jeg skulle prøve det... Men så køb hellere en E... Det skulle være federe, hvis du får en god en... Så brug hellere dine penge på et testkit og en pille...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
men det skulle da være federe end amf...

Says who???

Folk tror pr definition, at de kommer vildt op at køre på cola. Det kan man da godt komme, men man kan så sandelig også sidde og stene big time.

Ud fra egne og nogle venners - og mange andres - erfaring med cola, synes jeg det det er et stof, der er lige så lidt charmerende som heroin. Pludselig har stoffet bevæget sig meget længere ind på livet, end hvad man umiddelbart havde troet muligt...fordi man kan spise, sove og opføre sig "normalt", selv i perioder med kontinuerligt indtag af colaen...

Just my 2 cents [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Site Admin

Coke sutter totalt!!

Tag nu nogle ordenlige stoffer for satan!!

mvh
Ken Ishii

In our memories
Brugeravatar

Coke og amfetamin er lidt svært at sammenligne - de minder lidt om hinanden i virkning men coke er helt klart min kop thé og så er det også sundere i længden
Og man er ik så hyper-aktiv og urolig som på amf - men E er nu stadig væk en DEL mere euforiserende.

prøv blot coke, men vær forberedt på at man godt kan få smag for det, men forvent stadig ikke det helt vilde, hvis det er det du går efter så syns jeg hellere du sq invistere i E

Insane psychedelia user!

Mange bruger også coke som gå-i-byen-narko og forventer at komme op og ringe på det. Jeg for bare en fed fornemmelse i kroppen, en rigtig dejlig "højhed". Det er mere et stof man kan sidde sammen med venner, etc. mens man drikke lidt øl, snakker, hygger.

Meeen til det formål er der så mange andre stoffer der er bedre og mindre farlige (afhændighed).. Så alt i alt er kokain ikke det bedste stof der findes, og overhovedet ikke til den pris det koster i DK!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg vil for alt i verden hellere have coke end amf. På amf bliver man totalt overgearet og lukker alt muligt ubrugeligt pis ud, man kan ikke sove. mister totalt lysten til at spise i dagevis.

Når man tager cola får man først et energi rush, derefter bliver jeg mere stenet og social.

Der er så stor forskel på hvordan coke påvirker folk.. nogle mennesker bliver de største ego fjolser. tænker kun på hvornår de får deres næste streg, og er pisse ligeglade med andre folk.

første gang jeg prøvede det, blev jeg temmeligt skuffet. for var det alt??

men efter et par gange lagde jeg mere mærke til effekten.

det bliver bare meget nemt en vane at tage det næsten hver weekend.
men jeg har endnu ikke oplevet nogen bivirkninger af det.

Dedikeret medlem

Jeg synes bare alle har sagt det var fedt, men gider ik bruge så mange penge på det...

Junior medlem

Så tag E... Det er også meget billigere, og det er et federe trip... Istedet for at gi' 400-500 for et gram coke, så skulle du hellere gi' 60 kr. for en E...

Insane psychedelia user!

Så er det da bare noget lorte coke du har fået!

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
som nævnt lyder 500 kr som en fair pris.

Det er nok rigtigt at mange bliver skuffet af coke, da de fleste har nogle lidt overdrevet ideer om virkning. Det er ihvertfald min erfaring.

Meeeen det er nu meget fedt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Jeg vil dog hellere bruge mine penge på god amf.

Men der er jo ikke andet end at prøve det og se hvad du selv synes

Medlem

Dvs. de fleste siger at coke er skuffende men værd et forsøg...ligesom alt andet. Men er der så ikke andre muligheder, hvad er det næste...har "kun" prøvet amf (eller speed... jeg var ved at gå kold til fest og nogle der så mig hjalp lidt i næsen på mig, siden er jeg stødt ind i dem en del gange), shrooms og den fede.

Jeg har det dårligt med e. Hovedsagligt fordi jeg vil have nogle at "eksperimentere" med, og min omgangskreds har et eller andet imod det...noget principelt pis.

Det skal være forholdsvis let tilgængligt i KBH...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Har det lissom dig... der er sq heller ikke nogen der gider lave lidt experimentering med mig...
Kedelig vennekreds!

VH

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kokain er ikke et godt stof efter min mening. Men det er tydeligt at det påvirker folk meget forskelligt. Jeg har efter mange år, lagt mærke til at dem jeg har kendt i tidens løb der er blevet lidt for glade for coke, som regel er dem der har et lavt selvværd. Folk som mig (der er selvfede..hehe) blir ikke andet end lidt friskere, måske lidt nervøse og rastløse, mens usikre mennesker får boostet deres selvværd. Derfor bliver det nemt en krykke for den slags svage individer. Bare noget jeg har lagt mræke til..men tag dog nogle ordentlige stoffer istedet. Coke sutter.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@dankdawg: Bliver du nervøs af coke? På hvilken måde? Hmmm...Jeg gider personligt ikke at prøve det forløbig, da det ikke virker som et overfedt stof, desuden er prisen for høj.

Mvh. Psyko

In our memories
Brugeravatar

Jeg bliver også lettere nervøs af coke, dog på en god måde, en let sitren og begejstret følelse - jeg bliver mere social og snakkesagelig - jeg vil sige det er et rigtig lækkert hygge-stof - coke sutter IKKE
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

DankDawg-->Jeg tar cola en sjælden gang imellem, da det er et stærkt vane dannende stof og derfor nemt at blive hooked på. Jeg kan godt li følelsen af at kunne blive ved med at feste. Nogen behøver ikke cola for at kunne feste igennem til langt ud på næste dag, men jeg har en grænse, som jeg ikke kan løbe fra, medmindre jeg tar en stimulans som cola. Jeg kan godt give dig ret i at det fungere som en krykke for folk med lavt selværd. Det har jeg set mange gange. Jeg vil dog holde fast i at cola bestemt ikke er det eneste stof, med denne virkning. De fleste så kaldte "partydrugs" har vel denne funktion. Det vi snakker om er vel personligheds ændrene stoffer, som f. eks alcohol og mange andre. Cola er dog et af de stærkeste stoffer. så man bør nok passe på med det.

Amnesia

Medlem

Geografisk sted: København
Cola er da klart et riiiiiiiigtig hyggeligt stof. Det er helt vildt hvor dejligt man kan have det ved at sidde derhjemme og snakke med vennerne og så bare lige snuppe en lille streg cola engang imellem! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men jeg vil til enhver tid foretrække at gå i byen på amf! Du får meget mere energi af det, bliver klart mere "høj" og kan danse i timevis. Det kan nogle cola-streger slet ikke give dig. Der har du meget mere ro i kroppen og slet ikke den der ekstreme energi som på amf. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-og så er det meeeeeeeget billigere!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]