Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 15:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg skal prøve cola for første gang på fredag, mig og en af mine venner (der har prøvet det, uden at være super-erfaren) regner med at tage ind på strøget ved en 12 tiden om dagen, og så gå rundt og få en hyggelig oplevelse ud af det... Jeg tænkte på om det ville være fedt at ryge fede sammentidig og er der nogle guidelines jeg skal følge for at få det fedeste ud af det..? Vi får et gram, passer det så ikke meget godt med at man sniffer ca. en 1/10 i en streg?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Fede skulle 100% kunne anbefales, for med cola holder du både den gode speedede rus, og hashrusen... Det gør du ik ved hash og speed...
Jeg synes at du skal tage mere 60-70 mg i en streg! Første gang da jeg tog speed tog vi ca 50-60 mg i en streg og det var nok til at blive max hyper, så mon ik det er nogenlunde det samme [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Godt tríp [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Alkoholic: Nu aner jeg en ikke en skid om hvor meget cola det er "tilrådeligt" at tage første gang meeen... Jeg tror nu ikke det er en god idé bare at henvise livsnyderen til speed-doseringer...
Ikke fordi jeg aner noget om det men hvis man ikke er sikker på doseringen (og de lyder det ikke som om du er) så LAD VÆRE med at anbefal andre specifikke dosiser!!!!!!
Det er ting som det der i sidste ende kan ende i en od...

VH Jonas!

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@MB: Well, jeg mener altså at den normale dose det kræves for at få OD (med coke) er 1,5 gram, desværre er det svært at sige eftersom coke ofte er cuttet op. Målet gælder vist for en voksen mand af normal bygning.

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alkoholic!:
Jeg synes at du skal tage mere 60-70 mg i en streg! Første gang da jeg tog speed tog vi ca 50-60 mg i en streg og det var nok til at blive max hyper, så mon ik det er nogenlunde det samme [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Godt tríp [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

1. Du har ikke prøvet det, så lad være med at komme med "gode råd"
2. du siger at du blev max hyper af 50-60 mg speed, og bagefter siger du til ham at du synes han skal tage mere end 60-70 !?!?!?!? ehhh !?!?!? Har du skrevet noget forkert eller mener du det??? Tror du cola er mindre potent end amf eller hvad sker der!??!!?

Guidelines; sørg for at få noget godt at spise inden i starter, det kan være svært at få noget ned når i først er cola ramt.

Tjaaa det var min 5 øre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Og så husk lige at fortæl hvordan det gik og hvad du synes om det

In our memories
Brugeravatar

Cola (også helt ren) er en hel del mindre potent end amf i ren tilstand
f.eks. sq en 25 mg dosis ren meth-amf gerne ku holde dig kørende i en 3 dage, så den holder godt nok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men en god dosis ville være en streg cola på 150 mg

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Ok måske potent ikke lige var det ord jeg ledte efter [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men uanset hvad, så har jeg nu aldrig oplevet nogen tage en større bane cola end amf, men det er så måske bare mig !?!?!?!?
Men det kan også være ligemeget, nu skal vi ikke tage emnet ud på et sidespor [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] Cuben [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Nu er min erfaring at kokain i danmark har en -meget- svindende kvalitet, men ca. 100mg i en streg passer nok meget godt.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Hash kan for mit vedkommende nedsætte en coke rus.

men måske det bare er mig

Medlem

jeg tror at jeg prøver med ca 1/10! (100mg)! Tak for rådene, jeg skal nok skrive hvordan det gik! tak for rådene!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Medmindre det er fuldstændig crap, kan du sagtens nøjes med 50 mg først. Cola vokser pænt meget når det finhakkes [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Husk at cola samtidig er lokalbedøvende, så du ikke får noia over ikke at kunne mærke f.eks. drøbelen/svælget eller dine tænder!

Take Care - Be Aware!

In our memories
Brugeravatar

Er heller ik så vild med at blande hash og coke - jo okay, men så skal det os ryges som freebase på en bang eller noget

amf derimod er superfedt at ryge på efter man har peaket, eller ved comedown kan det forlænge virkningen temli meget

Yeah - det kommer alt sammen an på hvor længe du har tænkt det skal holde, stører streger = mere eufori
små streger = flere streger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 28 Oktober 2002: Besked ændret af: Anima ]

Dedikeret medlem

Det jeg mente var at han skulle starte med omkring 50 mg... Men hvis jeg har skrevet forkert så sry

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alkoholic > Måske skulle du bare lade de mere erfarne brugere, som har prøvet stoffet, svare på dette post?

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
@Alkoholík
Nu får du også klaps over snuden af mig....
Hvordan kan du dog på nogen måde sammenligne cola med speed?

Det er 2 VIDT forskellige ting.
Og der er egentlig ikke den store sammenligning udover man sniffer begge parter...

Speed er klamt gir ulækker hud....stinker ...
holder dig vågen i lang tid...
Du kan ikke spise på amf...

Cola er sprødt lækkert og gir dig et rush.
Du kan sagtens spise på cola...
Er det en god cola kan du godt falde i søvn efter du har revet en streg.

Hvad angår at ryge fede samtidig med man er på cola kan jeg ikke se det nødvendigt da selve cola rusen er sprød som den er mens røg bare vil dæmpe den fede situation [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Du kan eventuelt slutte af med at ryge et bonghovede med en knivspids cola i slutningen af trippet hvis du er den vilde person (ANBEFALER IKKE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])det gir et rimeligt sus og en blaning af at være skæv og være oppe og flyve samtidig....

God tur [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Så bliver jeg vel nødt til at fyre det sammen med baking soda, og så bliver det jo crack og det har jeg egentlig ikke lyst til... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
ud over det så tak for rådene!

[ 30 Oktober 2002: Besked ændret af: Livsnyderen ]

Medlem

ok, det var da fint nok, men jeg tror ikke at det er noget jeg gider bruge så mange penge på igen... Jeg havde det da sjovt nok, og det gav da et kick, men coke er nok bare ikke det jeg søger i at tage stoffer, men nu er det da prøvet, og så ved jeg hvad folk mener når de snakker om coke.
Jeg kan da også se hvad folk finder tiltrækkende ved det, men jeg synes hurtigt at man går død efter man har har peaket.. og så får man en stor trang til mere, og det gjorde sgu at jeg følte mig lidt som en junkie [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] .......
Jeg kunne godt forestille mig måske at sniffe det sent til en fest hvis man skulle blive tilbudt det, men jeg gad ikke købe det igen.
Nåeh, nok om det, håber at i alle havde en god fredag aften og får en ligeså god lørdag, for mit vedkommende bliver det vidst ikke til mere en lidt simpsons og min fætters hjemmedyrkede [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
@MB: Well, jeg mener altså at den normale dose det kræves for at få OD (med coke) er 1,5 gram, desværre er det svært at sige eftersom coke ofte er cuttet op<HR></BLOCKQUOTE>

Hehe, det er nok ikke liiige det der er formålet vel ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 04 November 2002: Besked ændret af: Fenriz ]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Fenriz: Well no, men jg ville bare lige advare om det, så folk ikke går ud og sniffer to gram fordi deres pusher har fyldt dem med lort.

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]