Hey, gammel tråd, men hellere bruge en der er åben end lave en ny

Jeg har fået et kit til Psilocybe Tampanensis (Aka. Philosofor's Stones) Hvor sælgeren har skrevet at det ville tage 5 mdr at gro dem. Så jeg var klar på en sommer-tur, som jeg har planlagt med nogle venner til udendørs skov-tur inkl. overnatning osv i det frie.
Den pakke jeg modtog var så egentlig høst-klar, så nu står jeg med nogle friske Psilocybe Tampanensis. men jeg bor desværre i en 1 værelses lejlighed, med ringe mulighed for god luftgennemstrømning, og da specielt her om vinteren, hvor der ofte er lidt for koldt til konstant åbent vindue.
Kan man ligesom med andre psilocybe sorte, tørre dem i ovnen uden de tager skade? Da jeg gerne vil have de bliver tørret ordentligt, efter som de skal opbevares i noget tid.
Og så vil jeg gerne høre om nogle har gode erfaringer med langtids opbevaringer, tips og tricks osv. da jeg ville være ked af mug o.l.
i øvrigt har jeg fundet frem til at trøfler generelt ikke mister så meget væske som alm. svampe gør under tørring, er der nogen der kan bekræfte at det er ca. 50% vægt man går efter ved tørring af disse?
Bonus info, fik én trøffel på 31g frisk!

Jeg har også svært ved at finde god info på mængden man skal indtage, jeg har aldrig spist disse før (har dog tager andre sorter), og nogle sider siger 4g frisk (~2g tørret) andre siger 8g frisk (~4g tørret) som "begynder" synes det er en ret markant forskel, så ville være fedt at høre fra nogen som har erfaring inden for området.
Mvh. Mook.