Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa ærede gutter :P ..
Har læst MEGET om LSA indholdige frø, og fået en go viden.. men kom til a tænke på en anden ting , hvordan har man det bagefter sådan et trip? altså har man det bare sådan VIRKELIG dårligt eller hvordan??

Også hvis jeg nu fixer 250 morning glory frø, er det så nok til et godt trip? :) .. jeg er 184 høj , vejer 79 kg ..

Mange tak for hjælpen - på forhånd ..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Lyder meget fornuftigt

TIl sidst bliver jeg meget træt, ihvertfald uden ekstrakt, og søvn er utrolig dejligt. DAgen efter er jeg normalt helt bombet. SKal helst sove laang tid

MEn nej du har det ikke vildt dårligt

VIlle tage 250 ja, og evt. redosere efter 2 timer med 50 hvis der ikke er sket noget. HUsk at knuse dem rigtig godt

ER du sikker på at du ahr læst godt nok om det? JEg spørger bare :)

Titel: yup
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa .. mange tak for svaret.. det ang. mængden var bare for a være 1000% sikker du ved, være sikker på man er sikker.. heeh.

Men det var nu mere med hvordan man havde det dagen efter jeg tænkte på :D
- hvilket jeg jo os fik besvaret fint :D ..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
du får det ikke dårligt...som sådan... du er bare mega bombet og du kommer nok til at sige gentagende gange:øj det var vildt osv....

men ville bare selv vælge at skrue dosen op... at bryde igennem er det fedeste der kan ske... 2 måneder siden jeg tog min første tur og jeg er stadig facineret...dog valgte jeg at tage 13 hbwr og lidt ecstasy senere... :D

men hvis du nu tog det en fredag så vil jeg gætte på du skal bruge lørdag og søndag til at komme oven på igen... for hvis du virkelig bryder igennem, så bliver du osse vildt smadret i kroppen og sindet...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
de 250 frø lyder som en okay dosis. du kan sagtens gå højere, men kvalmen vil så ligeledes være stærkere.

den bombede fornemmelse kan du slippe af med ved at indtage dem, således at rusen er væk inden du går i seng. man undervurderer ofte den tid som skal sættes af , i det trippet varer 3-9 timer, og der ofte er eftervirkning. hvis du tager dem ved en tre tiden, vil der gå op imod nogle timer før effekten, og så er det pludselig nat. tag dem i god tid, det er ihvertfald min erfaring. Jeg slipper for "tømmermænd" på den måde.

held og lykke

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]