Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hejsa.. Jeg poster lige den her post, da jeg ikke er sikker på om andre har spurgt om noget lign. da søge maskinen ikke matchede på det jeg søgte på....
Nååh.. - til spørgsmålet, hvordan får man kroppen til at tage mindre skade ved at tage LSA indholdige stoffer.......?

Ligesom man kan tage nogle vitaminer når man tager kix : ) ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Søg på ekstraktion af morning glory eller baby woodrose.

De mindsker bivirkninger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg er overbevist om at det mest skadelige stof i dine frø, er stryknin, det giftstof som du slipper af med ved ekstraktion, så hvis du behandler din krop med respekt, og ikke overdriver dit forbrug, så tror jeg ikke at du skal frygte for skadesvirkningen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Luca-main skrev:
Jeg er overbevist om at det mest skadelige stof i dine frø, er stryknin, det giftstof som du slipper af med ved ekstraktion, så hvis du behandler din krop med respekt, og ikke overdriver dit forbrug, så tror jeg ikke at du skal frygte for skadesvirkningen.

Lad venligst være med at rådgive folk om ting du tydeligvis intet ved om. Der er ingen stryknin i nogen LSA-holdige frø - men skallerne kan indeholde nogen stoffer som nogen mener har en lidt stryknin-lignende virkning. SVJV udgør disse stoffer ikke nogen reél fysiologisk risiko, men kan give nogen ubehagelige virkninger (specielt i form af mavesmerter), som kan ødelægge trippet. Derfor anbefales det ofte at foretage en ekstraktion før man indtager frøene.
Jeg har prøvet både diverse ubehandlede LSA-frø og nogen ekstrakter, og har ikke bemærket den store forskel mht. kvalme, mavesmerter eller lignende. LSA i sig selv kan have nogen ret ubehagelige bivirkninger af den type.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jo, planten skulle blandt andet indeholde stryknin. Selvfølgelig kan jeg være fejlinormeret, men da jeg har læst det fra flere forskellige og uafhængige kilder på internettet, har jeg formodet at det var rigtigt.
Men jeg kan jo godt tage fejl. Og ingen grund til at hidse sig op, for selv hvis det ikke e stryknin som findes i planten har jeg jo ikke givet et desideret farligt råd. Jeg må lige søge lidt 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Luca-main skrev:
Jo, planten skulle blandt andet indeholde stryknin.
Det bliver du nødt til at bakke op med en seriøs reference.
Luca-main skrev:
Selvfølgelig kan jeg være fejlinormeret, men da jeg har læst det fra flere forskellige og uafhængige kilder på internettet, har jeg formodet at det var rigtigt.

Jeg har læst fra flere forskellige og uafhængige kilder på internettet at den britiske kongefamilie er reptiler fra det ydre rum.
Luca-main skrev:
Men jeg kan jo godt tage fejl. Og ingen grund til at hidse sig op, for selv hvis det ikke e stryknin som findes i planten har jeg jo ikke givet et desideret farligt råd. Jeg må lige søge lidt 8)

Jeg giver dig en nogenlunde høflig henstilling. Det har intet at gøre med at hidse sig op. Og selv om du ikke giver et farligt råd, må det vel være i orden at rette faktuelle fejl. Al misinformation herinde skader sidens troværdighed.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Luca main: --> http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=14045

Titel: takker :D
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg siger mange mange tak for svarene :) ..
I er ALTID til stor hjælp :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]