Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 12:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: AMT
Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Noen som har noen erfaringer med amt?
nybeginner dose?
ting som er morsomt å gjøre ?
ting man bør unngå å gjøre på amt?
anti-kvalme piller og amt?
andre stoffer og amt?
bad trip og amt?
ettervirkninger og amt?
farer ved amt?

Har lest på erowid og lycaeum.

Medlem

Geografisk sted: et eller andet sted
hvis du har læst på erowid & lycaeum, så burde du vide dosen, og du kan jo læse folks erfaringer derinde (deres trip rapports) og se hvad de synes der var sjovt, eller knapt så sjovt at gøre på AMT..

hvad vil du ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
aMT virker som en MAO-hæmmer, så sørg endelig for ikke at spise nogen Tyramin-indholdige ting... Check Erowid's MAO-i vault.

Junior medlem

Noen som har noen erfaringer med amt? Ja
nybeginner dose? Svært at sige, men mon ikke en 20-30 mg ? (det skal lige siges at få miligram gør stor forskel når man snakker om dosering af aMT)
ting som er morsomt å gjøre ? Føre samtaler [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
ting man bør unngå å gjøre på amt? Være sammen med folk som ikke må vide at man er påvirket/indtager stoffer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
anti-kvalme piller og amt? Vil jeg ikke tro er nogen god ide, men jeg har intet neurotoxisk grundlag for den udtalelse, jeg ved det simpelthen ikke, men better safe than sorry. Som Dextrose siger, det er en maoi, så man skal lige tænke over hvad man kombinerer det med.
andre stoffer og amt? LÆS BANDIL's RAPPORTER UNDER KOMBINATIONER [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
bad trip og amt? Næsten umuligt.
ettervirkninger og amt? Du er helt sikkert smadret dagen efter et aMT trip.
farer ved amt? Som sagt er det en maoi.

Det var alt hvad jeg lige kunne komme på, men det er selvfølgelig bare min mening og rådgivning, de er ikke nødvendigvis rigtige, så derfor, så tag lige og læs lidt på erowid, og se hvad andre folk svarer.
Take care.

H.R.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ved godt det har været oppe før, men nu tager vi den lige igen. Vær sikker på at det du får er aMT og ikke 5-MeO-aMT for der er en meget stor forskel på dosen.

Site Admin

nybeginner dose?
35 mg for en splejs og 40 mg til en større person
ting som er morsomt å gjøre ?
Opføre sig tosset på alle tænkelige måder.
ting man bør unngå å gjøre på amt?
Møde ædru mennesker man kender og gerne vil blive ved med at kende!
anti-kvalme piller og amt?
Ta kvalmen som en mand!! Anti-kvalmestads er for sløvende og noget af det sjove ved AMT er den hårde stimulering...
andre stoffer og amt?
Hash, hash, hash, poppers og lidt 2cb at komme ned på
bad trip og amt?
Så skal du eddersparkme tage meget og være ret ustabil... Det er ikke så freaky et stof
ettervirkninger og amt?
Grov kneppet en dag eller to efter...
farer ved amt?
uhmm... lad være med at blande med andre stimulerende sager, da det kan være lidt hidsigt...

MVH
Ken Ishii

Medlem

Dex-->Skal jeg så holde fingrene fra min gamle ole, når jeg er på AMT? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

En helt anden ting er. Jeg har længe gerne ville prøve AMT, men læste på en side der forhandler research chems, at det er meget giftigt.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Very toxic by inhalation, in contact with skin and if swallowed.Avoid contact with skin and eyes

Til jer der har prøvet det. Hvordan forholder man sig til det, angående indtagelsen?

Amnesia

[ 19 November 2002: Besked ændret af: Amnesia ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Angående bad trips, så kan det lade sig gøre at badtrippe på placebo!

Det er ikke stoffet der skaber dit trip, det er dig selv, så det er noget bullshit at sige at man ikke kan badtrippe på aMT...

Site Admin

ang. MAOi egenskaber, er det kun "formodede"... dvs man ved det ikke med sikkerhed. Men better safe than sorry naturligvis.

Desuden er det kun svage MAOi egenskaber, så du skal nok ikke være nervøs for at gå i koma af at spise noget forkert mad etc... Bare lad være med at lamme dig for meget på slemme sager ved siden af!

MVH
Ken Ishii

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Der behøver IKKE gå 2 timer før det virker. Bare lige så nogle der ikke har prøvet det før flipper mega ud fordi de kan mærke det før der er gået 2 timer.

Der går selvfølgelig noget længere end 2 timer før det peaker, men 2 timer før der sker noget......naaah!

Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Jeg har 100 mg amt og skal måle op i 4 * 25 mg doser, kan jeg bare dele opp i fire like hauger eller er det ikke nøyaktig?
Kan jeg løse opp amt i vann for å dosere eller må det være alkohol? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Site Admin

Opløs det i ethyl-alkohol og dispenser det på den måde. Det er meget mere nøjagtigt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: BPM IV
Det er vist ikke blevet nævnt at AMT er MEGET lang tid om at virke. Regn med 2 timer før der sker noget. Det skal man lige huske på inden man dumper den næste kapsel. Det er ifølge Erowid en årsag til mange dårlige oplevelser.

Et alternativ er at ryge AMT. Doserne her er selvfølgelig meget mindre end hvad der normalt bruges til orale doser. Men det skulle ihvertfald virke lidt hurtigere, men ikke i så lang tid. Ved en oral dose på 20-40 mg kan man sagtens trippe i et døgns tid!!

Medlem

men så får du smagen [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Site Admin

Smagen er en del af fornøjelsen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Det er blevet et helt ritual for mig at gå rundt med smagen: "ahhh... hesterøv" i munden den første time mens man venter.

Det bliver på en eller anden måde for "let" bare at æde en pille og være blæst i 18 timer... Der skal være -lidt- modspil!!!!

MVH
Ken Ishii

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Der er ikke noget der hedder 'for let'...det hedder 'bruger venligt'...er du ude i sådan noget kristen/calvinistisk holdning? du ved, 'man skal yde før man kan nyde'? Længe leve den uforfalskede hedonisme [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Site Admin

Der er da meget rart at et drug ikke bare er -perfekt- Hvis man feks kunne ta en pille der smagte godt og være max AMT blæst i 12 timer uden de første tre timers comeup og efterfølgende mange timers røvkneppethed ville jeg personligt guffe dem 24/7...

Heroin og kokain er gode eksempler på hvad der sker når stoffer er for lette... så æder alle dem og så bliver det et problem!!

Stoffer skal kneppe min krop, ellers gider jeg sgu ikke at røre dem *gg*

Junior medlem

Jeg er sgu fuldstændig enig med ken ishii, hvis man sidder der fredag aften og ønsker at beruse sig, så sidder jeg i hvert fald og tænker på hvor er det da irreterende at jeg får det så dårligt når jeg drikker øl, hvor er det irreterende når jeg skal riste tobak, mixe og rulle, man får bare lyst til at sluge en pille også er den der. Ikke at jeg gør det, hvad jeg prøver at sige er bare at dovenskaben let får ram på os.

Næh, der skal sgu et ritual til [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

H.R.

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Det er noget pjat som jeg ikke er enig i. Livet skal være nemt synes jeg, og kan man slippe uden at betale en pris, jamen så skal man da klart dét. Så kan i andre jo sidde og pine jer selv imens vi har det sjovt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Det er noget pjat som jeg ikke er enig i. Livet skal være nemt synes jeg, og kan man slippe uden at betale en pris, jamen så skal man da klart dét. Så kan i andre jo sidde og pine jer selv imens vi har det sjovt

Det som kommer nemt - det går nemt
Alting har en pris - hvis ikke, er det værdiløst (intet kan tages ud fra sammenhæng med resten af helheden)

Hvis man bare har det sjovt så udvikler man sig ikke - modstand er til for at gøre en stærkere

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]