Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hej 8)

Jeg står overfor et trip i aften der skal foregå hjemme med en god ven. Svampene der skal indtages er hvad der på gadeplan kaldes "Thai"

Jeg går ud fra det er en Psilocybe cubensis der er tale om (?) da jeg fandt nogle spore der hed Psilocybe cubensis "Thai" på nettet. Trode ellers ikke det var en Cubensis. Nå, men sagen er den at jeg før kun har prøvet Psilocybe cubensis "Mexican" eller Mexi som de kaldes på gaden hvor jeg kommer fra.

Men hvordan er forskellen i potens? Er jo vigtigt at vide inden jeg beslutter mig for dosis. Desuden koster disse Thai en hel del mere en Mexierne så de skulle jo gerne være mere potente.

Hvad siger i?

Mvh Farmand

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg siger at cubensis doseringen er den samnme ehele vejen rundt.. at de er dyrere har intet at sige... ....kan skaffe dig nogen til 100kr/g - hvis du kan følge mig

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
HopIFjorden skrev:
Jeg siger at cubensis doseringen er den samnme ehele vejen rundt.. at de er dyrere har intet at sige... ....kan skaffe dig nogen til 100kr/g - hvis du kan følge mig

Jeg er ikke enig, jeg har haft et grow mexikanske cubensis der var 2-3 gange stærkere end nogen jeg tidligere har fået, selv om det var fra helt samme sælger, så der kan være meget forskel i styrke, men om det passer med prissen kan vel være svært at sige? og om lige de der thai skulle være stærkere det ved jeg ikke :)

Men der kan SAGTENS være meget forskel i styrke ;) Og personligt ville jeg tage mere for dem der var 2-3 gange så stærke hvis jeg solgte ...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Mit umiddelbare gæt er cubensis. Hvis du besøger en anerkendt spore-site, så vil du hurtigt se, at der er op til 5-6 forskellige cubensiser derfra.

Doser, som du normalt doserer cubensis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Winta skrev:
HopIFjorden skrev:

Jeg er ikke enig, jeg har haft et grow mexikanske cubensis der var 2-3 gange stærkere end nogen jeg tidligere har fået, selv om det var fra helt samme sælger, så der kan være meget forskel i styrke, men om det passer med prissen kan vel være svært at sige? og om lige de der thai skulle være stærkere det ved jeg ikke :)

Men der kan SAGTENS være meget forskel i styrke ;) Og personligt ville jeg tage mere for dem der var 2-3 gange så stærke hvis jeg solgte ...

ja eller også har set and settings bare fået dig til at flyve endnu højere...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
... eller du har reageret kraftigere på svampene den ene gang. Nogle gange kan en 1½ dosis sende en lige så meget afsted, som en dosis på 2½ g. En anden ting er jo også, at styrken varierer lidt, fra høst til høst.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

det kan vel også komme an på hvor godt de er tørret...
hvis man spiser nogle der er helt tørre, så vil man jo få mere psilocybin, fremfor nogle der ikke er helt tørret, og måske stadig indeholder lidt fugt

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
du må ikke linke til forhandlere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det må man ikke her...

Anyway - ud fra mine erfaringer kan jeg sige, at de stærkeste cubensis har været Philipinos. Thailand ligger geografisk tæt på ;p. Men dem har jeg ikke prøvet. Hvis det var mig, så ville jeg vælge Thai. Men alligevella: cubensis er bare cubensis. Du skal ikke have for store forventninger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]