Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 09:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg ved ikke om det bare er mig. Men er Kiks/MDMA virkelig et partydrug?

Altså ja nogle kan trampe hårdt på det og så videre..... Men altså, det forfærdelige kiksfjæs man tropper op med er da ultimativt neder?
Inklusiv korttidshukommelsen som bare ryger, man sidder jo til tider og lukker en masse lort ud fordi man glemmer hvad man lige har sagt?

Personligt mener jeg at MDMA er et.... Ja hva kan man sige? Rekreativt drug? Ligesom Psychadelics?

Er det kun mig der synes det? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg ser osse kiks som et stof der tages ved specielle lejligheder.. man bliver jo så forfærdelig grim på kiks selvom man nok kan sige et på søde ord eller to til en på, men der vil jeg mene amf'en er meget bedre da man stadig virker og ser foreholdsvis normal ud...

men kiks er dælme osse vildt til drenge/venne tramp natten ud... man bliver virkelig bare et med musikken og det hele føles fantastisk og man ønsker aldrig at natten skal ende...

så, alt i alt. pas på med mdma.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja kiks er super nice til de små selskaber som bare skal boostes :D

Men nu synes jeg generelt ikke at stoffer skal bruges til fester. Men det er bare den påvirkning det har på mig. Amf: super kogt i hovedet og tåger men kan ikke sove. Coke: Super stegt på den fede måde, men stadig.... underligt? Og psychadelics: Det kan være ret svært at holde en samtale ordentligt igang ;)

Ethanol = best party-enhancer FTW ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan godt være et partydrug, men så skal det være en specielt fest. Man skal i hvert fald ikke sidde som den eneste på MDMA, og alle til festen skal have det okay med det. Og så skal man helst kende alle rimelig godt, ellers kan det godt gå galt. :D
Men synes selv det er et stof, man skal bruge, hvis man sidder og hygger sig med noget god musik i en rimelig stor stue.
Til fest holder amf helt klart. Rohyphnoler (staveplade?) elsker jeg også til fester. Der skal bare være massere af plads eller en have, hvor man bare kan løbe rundt og tåge. =D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja nemlig, en speciel fest vil jeg også mene. Hvis man er i byen på det tåger man vel bare for sig selv? Folk vil da ihvertfald ikke prøve at komme i kontakt med en hvis de er ved sine fulde fem hehe..... Det kiksefjæs er simpelthen bare for lamt :P

Så ville jeg foretrække Methylone, det er ikke det samme fjæs, ihvertfald ikke for mig. Og man kan sagtens koncentrere sig på det, sådan forholdsvist bedre imo :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Jeg synes Ecstasy egner sig bedst til hyggeaftner med gutterne, UDEN at man tager i byen... Det er - for mig - et super socialt stof, selvom det kan være lidt svært at konversere til tider :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Haha, jeg synes kiksefjæs er grineren nok. Jeg har nogle billeder, hvor jeg har kiksefjæs. Kæft, det er grineren at se sig selv dagen efter. :D

Titel:
Medlem

Kiksefjæs? De fleste jeg har set er det da kun pupillerne, og ved nogle få kropssproget. Men ja til store techno-events er det fedt, jeg tror ikke det er så fedt til en lille privatfest hvor du er den eneste.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jeg synes også mdma er for voldsomt til byen, så hellere methylon, der bliver man ikke så grim :D

Titel:
Medlem

I bli'r nød til at uddybe "kiksefjæs" og "grim"!! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Specielle fester kan nu også være sådan noget som fester i Amager Bio osv., der egner det sig da helt klart synes jeg. Jeg foretrækker klart at være påvirket af MDMA/kiks, fremfor bare af amf til den slags fester!

Men det er nu også meget hyggeligt bare at sidde en lille gruppe og hyggeblæse 8)

Medhensyn til kiksefjæs er det jo også forskelligt hvor grimt det bliver, så man kan da sagtens få folk hen til sig :D

Har da også prøvet at være til en fest, hvor jeg var eneste person påvirket af den slags. De andre vidste det ikke, synes jeg nu var meget skægt .. og galt gik det ik :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Chr1s skrev:

Jeg har f.eks. en ven der kan få så grim et kiksefjæs på at man på INGEN måde er i tvivl om at han er helt væk på et eller andet :)

Han nærmest masser ansigtet sammen i en slags spænding imens hans øjne er helt på stilke :)

Og det er enda på små doser :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Chr1s skrev:

Jeg synes det er forskelligt fra pille til pille hvilket fjæs man får på..
Jeg har nogle venner der prøvede én slags piller og var gennemkogte og underkæben hang næsten helt nede ved gulvet, hvorimod jeg selv aldrig har været smadret i ansigtet.. Kun et MEGA smil frem og så ud og trampe :D

Titel:
Medlem

Haha okay, det lyder meget forskelligt fra person til person :P Personligt fik jeg bare store pupiller som i forvejen var svært at se da jeg har meget mørkebrune øjne. Men ja hendedenslemme, god holdning der :P På med smilet og ud og dans : )

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
jeg får heldigvis heller ik rigtig et underlig ansigts udtryk af mdma.. kun store pupiller og som sagt et sødt lille smil på læben :lol:

men har i forvejen naturligt store pupiller konstant så bare der ik er temmelig lyst hvor man er så ka man sku ik se det på mig ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chr1s skrev:
Haha okay, det lyder meget forskelligt fra person til person :P Personligt fik jeg bare store pupiller som i forvejen var svært at se da jeg har meget mørkebrune øjne. Men ja hendedenslemme, god holdning der :P På med smilet og ud og dans : )

Det er ikke noget man lægger mærke til under trippet. Jeg så i det i hvert fald først dagen efter på billeder. :) Man kan nemt se forskel.

Titel:
Medlem

Vil prøve at få taget et billede næste gang :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Mine musker i hele ansigtet ligger sig ned tror jeg. Jeg ligner hvertfalde lort!

Og med hensyn til det at gå i byen på det, kommer helt an på dosis. Og kommer an på om man tager det når man er i byen, eller man tager det inden og koger der hjemme før byen, det går nemlig ikke! ,- Man skal tage det når man er i byen, så man har stemningen til at pumpe trippet op, går ikke man kommer fra en hjemmekoger og skal i byen, så er lysten til at "feste" bare ikke den samme..

Hvis man kan holde dosis så man ikke vender det hvide ud af øjnene, så er det pisse nice at være i byen, synes jeg!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Hvis man tager mdma hver weekend, så føles effekten ikke så kraftig igen. Så kan det snildt bruges som party drug.

Imo. er mdma nok et af de bedste stoffer til at gå i byen på.

Specielt hvis man godt vil tåge rundt og have det nice.

Når jeg går i byen er det primært for at få en god blæser, Og så er jeg pænt ligeglad med om jeg ligner noget der er løgn, at score på mdma er det rene selvmål, da man kan glemme alt om at få jern på.

Ens kiksefjæs bliver først slemt når man er så smart at blande med amf.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
2c-Bart skrev:
Jeg ved ikke om det bare er mig. Men er Kiks/MDMA virkelig et partydrug?

Altså ja nogle kan trampe hårdt på det og så videre..... Men altså, det forfærdelige kiksfjæs man tropper op med er da ultimativt neder?
Inklusiv korttidshukommelsen som bare ryger, man sidder jo til tider og lukker en masse lort ud fordi man glemmer hvad man lige har sagt?

Personligt mener jeg at MDMA er et.... Ja hva kan man sige? Rekreativt drug? Ligesom Psychadelics?

Er det kun mig der synes det? :)

Jeg er også mest til at tage MDMA i private hyggelige omgivelser med venner, god musik, frugt osv..

Jeg synes at effekten er alt for kort til at jeg gider tage det i byen.
Hvis jeg endelig gør det, så tager jeg en lille dose, og drikker måske lidt samtidig. Så opfører man sig heller ikke helt så dumt, og så crasher man heller ikke så kraftigt når det stopper med at virke.

Jeg er sgu lidt ligeglad med "kiksefjæs" - de fester jeg tager MDMA til er folk alligevel så lamme, at ingen lægger mærke til det :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]