Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: GHB
Medlem

Efter at (halvt) være blevet frarådet coke er min føromtalte eksperimenterende trang slået sig mod GHB/fantasy (det er fantasy ik'?). MEN kan man overhovedet få fat i stoffet i KBH området(nogle erfaringer)?!? Hvad skal man forvente!?! Pris!?!

Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Blev du frarådet coke???? sådan har jeg da ikke forstået nogle af posterne!!!?!?!?!?

Medlem

Det var bare min konklusion...Men jeg skrev også jo også halvt.

Insane psychedelia user!

LÆS REGELSÆTTET

Du må sgu' finde dine pusher et andet sted!

BTW burde prisen max være 15kr/g.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Well, han har jo ikke direkte brudt reglerne. Ja, det kan fås i Kbh og du bør ikke give mere end det Daffy siger, helst mindre! Og vi vil ikke hjælpe dig med at skaffe det, du risikerer at ryge ud hvis du spørger igen!

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Hvis det koster højst 15kr. pr. gram, Er det så ikke et middel der burde være helt op i skyerne?? har set i en anden post at mange mente at GHB var godt og nogle der mente det var farligt, men andre siger det ikke er farligt [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Er det muligt at få en dybere forklaring?? fatter kegle af det her! Ved ikke så meget om det! Men har ikke tænkt mig at prøve.

Medlem

Jeg ville egentligt bare vide om det var muligt at finde på gaden... Da jeg har erfaret at mange af de ting i snakker om kun kan fås hvis man virkelig har kontakter(har ingen kontakter andet end en tilfældig mand på gaden). Måske burde jeg have spurgt om der var nogen der vidste hvor udbredt det var i KBH området?!?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Daffy duck og Psyko: Sænk lige paraderne, hva'? Han spurgte overhovedet ikke, om der var nogen, der ville sælge ham noget. Ikke engang indirekte.

In our memories
Brugeravatar

GHB er, hvis man doserer det korrekt, det mindst skadelige rusmiddel du overhovedet kan indtage... det har ligefrem nogle positive effekter.

Hvis du overdoserer det, eller blandet det med alkohol, kan det være knap så godt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Jeg kan ikke helt forstå at I taler om 15 kr grammet. [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Det jeg er blevet tilbudt, var i sådan en lille cylinder med prop i (flydende!), og ikke større end hvad der kunne være i et skruelåg fra en cola-flaske!
-og det var temmelig dyrt, omkring 150 pr. stk. så vidt jeg husker...
Nogen der kan forklare det? Er det så ikke GHB jeg blev tilbudt oder was?

[ 04 November 2002: Besked ændret af: S-white ]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
GHB kommer som regel i vandig opløsning, da de rene krystaller er meget svære at tørre.

og desuden er det nemmere at dosere væsken.

150 kr?? for en dose?? yikes.. bor du MEGET langt ude på landet eller er du bare blevet bollet i røven for vildt?

Medlem

He he... nej jeg bor skam i den største af byerne! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg synes godt nok også det lød meget dyrt - har heller ikke købt/prøvet det endnu!
Men sådan en lille flydende dose skulle være nok til en person - skulle være meget tyktflydende, smage virkelig rædselsfuldt og have en temmelig kraftig effekt! (en af mine venner købte det!)

Så er det vel ikke så slemt sammenlignet med et af de andre topics, hvor der står at man skal gnaske 4-6 gram pr. person?!?

Jeg kan bare ikke helt forstå at så lille en dose skulle være det samme som så mange gram! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmmm 4-6 gram... hvis jeg tager den dosis, vælter jeg rudnt og knækker mig hist og pist, indtil jeg falder i søvn.

2-3 gram er rigeligt til mig, max 4 hvis det er over en times tid (blandet med sodavand/juice e.l.)

ufatteligt så meget folk kan finde på at give for en dosis GHB. der er seriøst nogen der scorer kassen.

In our memories

@S-White: Det lyder som om du bliver bollet i røven, selv hvis SÅ lille et kvantum, rent faktisk skulle indeholde seks gram. Når vi snakker om GHB i gram, er det ikke fordi vi tager det som pulver, men det indikerer hvor mange gram Na-GHB der er opløst i væsken. 15kr/gram er i forvejen overpris, så lad være med et give mere for det. Selvom jeg nok godt kunne finde på det hvis jeg havde prøvet det på forhånd.

-Psyko

Medlem

Oki [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Har besluttet mig for at jeg skal prøve det!
Nu har jeg fødselsdag her i weekenden, så det virker jo som en meget god anledning! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Så på fredag...!! Er temmelig spændt på hvordan det virker, tror det er vildt når jeg ellers kun har prøvet amf og cola! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Jeg tror du får dig en god overraskelse... Coke og amf har intet med GHB at gøre i effekt... GHB føles mest som en alkohol-rus - bare meget bedre! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Glæder mig oz helt vildt....! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dex-(eller et af de andre kloge hoveder! :-))
Er det så forsvarligt at tage amf efter man har taget GHB, altså når man er blevet forholdsvis normal igen, skal i byen og gerne vil køre hele natten?? (og næste dag!) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Ved godt at man absolut ikke må blande alkohol, coke og GHB - men hvad med amf?

In our memories
Brugeravatar

Hehe...

Personligt foretrækker jeg en god omgang Methamf og en del GHB (i stedet for alkohol)...

Jeg skal ikke kunne sige om kombinationen er farlig - jeg tvivler på det er farligere end at kombinere det med kokain.

Eneste ulempe ved (meth)amf + GHB er at man bliver sindssyg liderlig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Efter amf eller MDMA er GHB klart for lækkert!

Medlem

Hmm...hmm..det behøver vel ikke altid at være en ulempe! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Nu har jeg aldrig været i nærheden af methamf, så jeg kan kun sammenligne med alm. amf... Har fået fortalt at methamf skulle være fuldstændig sindsygt og meget kraftigt!!???

In our memories

Meth-amf er vist ca. 3-5 gange mere potent end "normal" amf. Jeg tror ikke det er så fedt at være hamrende liderlig, når ens pik kun kan findes med pinchet. Såvidt jeg er orienteret skrumper både amf og meth. nemlig din pik ind til det rene ingenting! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]