Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nogen der kender til dette stof? det florere rundt her nede og der er et par stykker der har fået depretion af det og vi kan ikk rigtigt finde ud af noget om det så håber nogen her inde kan hjælpe!

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Har du overhovedet søgt det mindste før du spørger?

Diazepam er et benzodiazepin, også kendt som bla. Stesolid, resten må du sgu selv finde

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er beroligende nervemedicin. Stoffet har en lang halveringstid og er stærkt vanedannende i længden. Læs mere om det på http://www.benzoinfo.dk

Titel:
Junior medlem

jamen ved godt det er en benzo, men mere om der var nogen kendte det nævnte nitrat/klorid lidt mere end bare en benzo, for det er utroligt kraftigt i forhold til normale benzo'er

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Mener du også at det virker stækere sammenlignet med andre Diazepam mærker?

Det er åbenbart meget forskelligt hvilke benzoer folk foretrækker. Der er ligeså mange holdninger til det som der er forskellige typer benzoer.

Af de typer benzoer jeg har prøvet, synes jeg også at Diazepam er den type med størst rekreationel værdi. En ulempe ved den lange halveringstid er så at ved doser på ca 30 mg, kan jeg sove det meste af dagen efter væk.

Som Stonez skriver er benzoer vanedannende og jeg synes det er en høj pris at betale for det forholdsvis ringe udbytte man får af dem. OK, hvis du virkelig lider af angst eller social fobi kan de have sin berettigelse, men er stadigvæk ikke en holdbar løsning på langt sigt. Hvis dine kammerater har fået symptomer der minder om depression kan det skyldes abstinenssymptomer fra længerevarende brug. Jeg har selv mærket en lille smule til det efter kun lidt over en måneds næsten dagligt brug af benzoer med lang halveringstid, det var ikke videre behageligt.

Jeg vil råde dig til at nøjes med at bruge benzoer til at komme ned efter brug af stimulanser og psykedelika. Det er let at blive lokket ind i et hverdagsforbrug på grund af de subtile effekter.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.....

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 20:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Øhh det skulle være noget kraftigere end alm stesolid. det er i pulver form og hernede blir det kaldt for kinakål!?

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.....

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 20:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Tror du ikke nærmere der er tale om nitrazepam og clonazepam?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kan sagtens være ren Diazepam,men det kan også være 10 andre Benzodiazepiner(HVIS det er en Benzo).
Prøv at smage på det.Hvis du får en sur sød smag er det Benzos.Og pas meget på med doserimgen.Der er mange der er kommet galt afsted med pharmaceutisk Benzo.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]