En
uge gået! Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Nu kan man vel roligt sige at det værste er overstået. Selvom at jeg faktisk synes det er gået ret smertefrit. Er MEGET overrasket. Især når jeg læser hvordan abstinenssymptomerne skyller indover Anarkrig.
Jeg glæder mig til at ryge en joint igen, på ingen måde fordi at jeg sidder og har trang, slet ikke, men fordi jeg glæder mig til at få den der helt anderledes rus, som jeg ikke har oplevet i meget lang tid! Men det kommer tidsnok. Ingen hast på det område!
Har fået lejlighed igen igen, bor hos min far nu pga. problemer med at betale husleje i min gamle lejlighed, men her d. 31. får jeg nøglerne til en ny, der er til at betale. Jeg har bestemt mig for at vente til godt ind i næste månede med at ryge en joint, da jeg vil være sikker på at have så meget overskud som muligt når jeg skal til at flytte.
Er meget overrasket over mig selv. Først stoppede jeg med mit amfetaminmisbrug, hvilket også havde taget overhånd, men det gik dog mindre smertefrit. Men det er jeg ude af, og nu har jeg ikke røget urt i en uge. Ikke for på nogen måde at være selvfed, men jeg er ret stolt af mig selv lige nu. Hvis jeg kunne klare det her, så kan jeg også klare mange andre ting her i livet.
Rygestoppet/pausen har været en oplevelse for mig i sig selv, og jeg synes godt nok jeg er blevet en helt anden i løbet af de her dage.
Ved ikke hvor mange ændringer der sker mere, men nu er jeg stille og roligt begyndt at hygge mig herhjemme uden at ryge, hvilket jeg virkelig eftersøgte for nogen dage siden. Men nu er det så småt ved at være en realitet.
Jeg fortsætter løbende med at skrive, måske ikke hver dag, men jeg følger løbende op hvis jeg synes der er noget der er værd at berette om!

Og lige en edit: Nu kan jeg se at agjoey skriver at jeg stadig kun er på vej. Det er bare ikke den følelse man selv sidder med.
Men vil i anbefale mig at vente til endnu længere end næste månede med at ryge? Det ville slet ikke være noget problem, jeg troede bare ikke det ville give nogen komplikationer hvis jeg ventede i ca. en månede endnu.