Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Efter at have prøvet mig lidt frem med (semi)lovlige stoffer er jeg endt med at ritalin er super til en lang dag hvor der skal tæves kode (programmeres). Jeg er dog stødt ind i det lille problem at hvis jeg skal ha effekt her og nu så skal det sniffes og min sunde fornuft siger mig at jeg ikke bør indhalere kalk og andet skidt... og så gør det rocker ondt i snydeskaftet!

Min tanke var om man ikke kunne hive de elementer ud af en pille der er vandopløselige og inddampe resultatet til en letindtagelig mængde.

Forslag til metode: Knus piller og hæld 2-3 ml vand over pr. pille, filtrer og inddamp skidtet. Inddampning bør ske i opmålte portioner, da 10 mg er meget lidt at håndtere som pulver.

Jeg har læst modstridende oplysninger om hvor vidt ritalin er opløseligt i vand... alt fra 120mg/ml til 32mg/ml til ikke opløseligt.
Skal opløsningen være sur evt?

TBF

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ifølge Merck-indexet er methylphenidat hydrochlorid(Ritalin) opløseligt i vand, så din metode vil givetvis virke. du skal dog ikke regne med at det er rent stof du får ud af det, men det vil være renset for alle stoffer der er uopløselige i vand.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det smarte er nok, hvis du vil forsøge dig med det, at holde dig på små koncentrationer, f.eks. opløse én tablet i 10 mL vand (eller 10 tabletter i 100 mL) og så arbejde herfra med inddampning osv. De stoffer der givetvis vil opløses sammen med methylphenidat-saltet er ikke skadelige, så det smarteste er nok, for at sikre dig at alt stoffet er opløst, at holde dig så langt væk som muligt, fra opløselighedskonstanten (altså den mængde der er sat som øvre grænse før opløsningen er mættet). Visse bestanddele af tabletten er uopløselige i vand (f.eks. magnesiumstearat) så de vil stadig flyde rundt i din opløsning som hvide klumper. Derfor er det nok en god idé at filtrere din opløsning igennem et kaffefilter el. lign. inden du inddamper.

Titel:
Junior medlem

Tak for de gode tips... Jeg vil gi mig i kast med at fjerne det værste snavs fra pillerne på den måde når jeg lige har et hul i min plan... skriver en rapport over resultatet!

TBF

Titel:
Junior medlem

Så er den afprøvet... min metode kræver lidt øvelse, men gjorde følgende:

2 piller knust i vand ca 40 ml.
blandingen filtreres gennem kaffefilter.
Væsken koges ind i en glas skål.
Her kom jeg så til at koge lidt for længe, da det blev helt tørt og skidtet var super svært at skrabe ud af skålen og et enkelt sted blev det lidt brunt! :s
og så har du en bane lige til næsen.

Slutproduktet var ca 50-70% af startprodukt, men jeg regner med der er lidt spild, da der ikke kom det hele ud af skålen...

Efter at ha prøvet det virker det ca som hvis jeg normalt sniffer 2 piller der bare er knust godt og brændte ca lige så meget, men det var hurtigere ovre end normalt.

Hvis i har lyst, så prøv jer frem der ude!

TBF

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Skal pillerne bare knuses og så ned i vandet, og så igennem kaffefilteret? Uden varme eller noget? Går det hele så ikk til spilde når man hælder det igennem filteret? Altså de knuste piller sætter sig jo i filteret ikk?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Kaffe-Hans skrev:
Skal pillerne bare knuses og så ned i vandet, og så igennem kaffefilteret? Uden varme eller noget? Går det hele så ikk til spilde når man hælder det igennem filteret? Altså de knuste piller sætter sig jo i filteret ikk?

nej ideen er jo at det aktive stof bliver opløst i vandet. derved sætter det sig ikke i filteret.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
En anden administrationsvej der er mere effektiv end oral administration er at tage tabletterne analt, herved undgår det meste af lægemiddelstoffet first-pass-metabolismen. Det er dog ikke alle der bryder sig om denne administrationsvej (personligt hader jeg suppositorier 8) ).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
storken skrev:
En anden administrationsvej der er mere effektiv end oral administration er at tage tabletterne analt, herved undgår det meste af lægemiddelstoffet first-pass-metabolismen. Det er dog ikke alle der bryder sig om denne administrationsvej (personligt hader jeg suppositorier 8) ).

Jeg taler af personlig efaring, og kan bestemt anbefale denne metode^^
husk dog at smør hullet før du stikker pillen/pillerne ind ellers gør det avs!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Så det aktive stof i ritalin, kommer ud i vandet ved at de knuste piller hældes i?

Forstår heller ikk helt det med inddampningen.

Hvilke ritalin piller er det i bruger?

Håber ikk at være for meget til besvær.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hej kaffe. Det aktive stof skulle så være at finde i væsken, men da det er en hurt optagelse, som trådopretter ønsker vil han gerne insuf. stoffet.
Det er nemmere at sniffe hvis du fordamper vandet først. Du kunne også drikke væsken.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Fordamper man vandet ved bare at stille glasskålen med vandet og ritalin'en på en varmeplade, på f. eks. komfur?
Skal jeg bare sætte fuld varme på og så vente til vandet er fordampet og så har jeg et hvidt pulver i skålen som jeg kan skrarpe af?
Hvilke piller er det i bruger?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Du skal nok undgå at bruge komfuret, især på fuld varme. Der er for lille et vindue mellem at vandet er fordampet og pulveret begynder at forkulle eller brænde på. Stil tallerkenen eller hvad du bruger på en radiator eller bare på et bord, så fordamper vandet ganske af sig af sig selv. Når vandet er væk, skraber du materialet af og gør med det hvad du nu vil.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 18:47, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Troll skrev:
Sayeh skrev:
storken skrev:

Jeg taler af personlig efaring, og kan bestemt anbefale denne metode^^
husk dog at smør hullet før du stikker pillen/pillerne ind ellers gør det avs!

Er din erfaring at det virket dobbelt så kraftigt eller hvorledes er det bedre analt :?:

ved ikke om det virker dobbelt så kraftigt, men syns det virker kraftigere og hurtigere end oralt.. Ikke lige så hurtigt som nasalt, men virker længere end nasalt ..(min mening)...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 28 aug 2007 18:46, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Når i er færdige med deres 'anal-snak' vil jeg høre om hvor lang tid der går før vandet fordamper? Både uden varme, og på radiator.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaffe-Hans skrev:
Når i er færdige med deres 'anal-snak' vil jeg høre om hvor lang tid der går før vandet fordamper? Både uden varme, og på radiator.

Du skal bruge så lidt vand som muligt, men stadig mere end det bliver angivet når det omhandler maksimal opløsning, for det er under optimale forhold. Opløseligheden af de forskellige stoffer i vand kan findes rundt omkring på nettet.
Du skal nok forvente at det skal stå et døgns tid for mindre mængder, måske halvandet.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hvor meget vand skal jeg så bruge til dem der hedder 30 mg ritalin uno?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaffe-Hans skrev:
Hvor meget vand skal jeg så bruge til dem der hedder 30 mg ritalin uno?

Der må du på nettet og søge, for her kan jeg ikke være til hjælp.
Men det er der måske andre der kan...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]