Yarw!
Det er nice at se...
Har lige et spørgsmål i den fordindelse, hvis jeg må have lov at bruge tråden

Sad for et par måneder siden til en fest et sted på sydsjælland en fredag eller lørdag aften. Der havde siden eftermiddagen været godt med bajere, pulver, piller, røg og andet godt...
En af de personer der var med havde/har et "forhold" til en pige fra en nærliggende by.
Personen inviterede så pigen og hendes 2 veninder hjem til den omtalte fest.
De 3 piger tog så bussen til og der sidder de ved siden af en ældre herre, som de antaster. Manden er så vidt jeg husker over 80 år.
De 3 piger havde vidst nok fået rigeligt af "den dårlige" og sandsynligvis også godt at drikke. Måske også andet. De begynder at snakke/provokere den ældre mand, som svarer igen og ikke taler pænt til pigerne. Jeg vil gå ud fra at pigerne har talt "forkert" til manden, hvis man kan sige det på den måde.
Da bussen ankommer til byen hvor festen foregår, stiger pigerne og den ældre mand af bussen.
De 3 piger har fulgt efter den ældre mand og slået/sparket ham ned, hvorefter de har taget hans pung, penge osv.
Mener alle pigerne blev tiltalt for grov vold.
Pigerne har derefter taget en taxa ud til festen vi var til, og begyndte så snart de kom ind ad døren, at skvadre løs om den ældre mand og overfaldet. Samtidig smed de en masse "dårlig" på bordet og opførte sig vildt overkørte osv.
Ingen bed egentlig rigtig mærke i pigernes historie, da vi alle havde slået godt til Søren, og regnede med at det sikkert bare var en røverhistorie. Eller bare en historie der var pyntet lidt på

Ca. 30-45 minutter efter pigernes ankomst, kom 2 uniformerede politibetjente ind ad døren. De 3 piger blev slebt ud i bilen og betjentene kom ind igen. Betjentene stod nu i mine venners stue og bad os 1 efter 1 om at oplyse navn og CPR-nummer, som de sandsynligvis skrev ned.
Bordet flød med forskellige euforisernde substanser, deriblandt amfetamin, kokain, ecstasy piller(40 stk. møller ca.), hash og sikkert andet.
Politiet har vidst at pigerne var til den omtalte fest, da taxa chauføren havde ringet og anmeldt pigerne.
Men må de godt bare gå ind?
Og hvordan kan det være at der ikke blev gjort noget ved stofferne?
Er det fordi det var ulovlig indtrængen??
De fleste af os er "kendt" af politiet, mere eller mindre, men ikke alle har hørt noget fra aftenen. Og de der er blevet kontaktet har intet hørt om stoffer?
Nogen der kan forklare??
//blazR