Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: lsd alone
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Jeg går og leger lidt med tanken om at tage et lsd trip en dag hvor jeg er helt alene.. har gjort mig mange overvejelser om det, og det at sidde alene og trippe igennnem..

men ville meget gerne ha nogle råd fra nogle der har prøvet det. og om deres første gang de trippede syre alene..

kunne forstille mig at det er MEGET anderledes end når man er sammen med vennerne..

/alt godt

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Hvorfor i alverden vil du tage stoffer alene, det er da en underlig idé :!:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
storken skrev:

Det kan jo være han vil prøve det på en udelukkende introspektiv facon, hvor han ikke skal tage hensyn til andre, men har freden til at dykke ned i sin psyke. Det er mere udbredt end man umiddelbart skulle tro.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg har ved flere lejligheder trippet både svampe og lsd alene - hvis du sørger for dig selv, altså har alt hvad du skal bruge med i tasken hvis du går ud, go' musik i hørebøfferne, så kan du virkelig få noget ud af at trippe alene.. Sørg også for at du har tiden til et helt trip og ikke skal gå og tænke på at du skal nå det og det.. tror ikke det er sjovt at ligge og kvapse rundt i skovbunden med et bodyload på 500kg, uden vand lige i rækkevidden....

Men ja det er meget meget anderledes end at trippe med en flok gode kammerater, der er ikke nogen til at løfte dine ideer og tanker videre og omvendt.. Du skal gøre dig klart at når man er alene på syre, så er man virkelig alene, sørg gerne for at have en ven du kan ringe til, hvis det skulle blive for meget.. Ellers, hvis du kan holde til det, så sluk din telefon og læg alle ure væk - tiden er ligegyldig og det er alt andet for den sags skyld også, det er dig der tripper og det er dig der er førsteprioritet..

Sidst men ikke mindst vil jeg råde dig til at prøve at trippe svampe alene først, det er en anelse mere håndterbart og virkningen fortager hurtigere end syre...

Held og lykke!

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

tak for det gode svar -HopIFjorden- !

men går stadig kun og leger med tanken.. ved ikk om jeg er helt klar til at prøve det alene endnu...

men ja, vil da starte med svampe som du siger ! go ide :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
storken skrev:

man behøves ikke altid tage stoffer for at hygge sig med vennerne.. psychedelika alene er yderst spændende og det kan hjælpe dig med at åbne op for dig selv. - og er ellers meget skægt at filosofere lidt på.

jeg har endnu aldrig trippet svampe med folk, da jeg startede med psychedelika var det ikke på grund af at jeg ville være blæst med venner, men fordi jeg ville bruge det til at åbne op for mig selv, og give mig selv nogen oplevelser jeg ville kunne bruge konstruktivt resten af mit liv.

jeg må indrømme at jeg aldrig har prøvet lsd, men jeg har dog taget ketamin, svampe, 2c-b lsa og mange andre ting alene.

- jeg føler mig også mere sikker med stoffet når jeg er alene.

- men skal bestemt ikke lyde somom at jeg fraråder folk at trippe med andre, det er jo også sindsygt skægt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Har trippet nogen gange på svampe alene.. Og det har helt sikkert været fede oplevelser, man behøver ikke sidde og høre på andre der er helt væk og måske reagere anderledes end en selv.. Det er helt sikkert fedt at kunne sidde alene og nyde sit eget trip fuldt ud uden at blive forstyret af noget eller nogen, så synes jeg et eller andet sted man får mere ud af det..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg har prøvet at hygge med svampe alene en del gange, og hver gang har det været helt anderledes i forhold til sidste gang, men det der går igen, er roen til at tingene på sin egen måde.

Jeg synes ikke, at jeg får så meget griner på, når jeg tripper alene, men det seriøse og konstruktive er meget mere tydeligt ved enden af trippet, i forhold til et trip sammen med vennerne, hvor al energi for det meste er rettet mod morskab.

Det er en god ide at have en plan forinden, en plan til at komme ud af evt. tanke-loops osv., for det kan være rigtig irriterende og tidsrøvende.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 22:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

yea, jeg ville også gerne høre hvordan man kan bryde et mindloop..

btw, har du prøvet at få et tankeloop når du er alene?? hva kan du fx tænke på?

prøv at forklar hvordan det er? hva du føler når du sidder i sitiuationen..

grunden til jeg er lidt nysgerrig er fordi jeg gerne vil forberede mig hvis jeg skulle sidde i "det"!..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

glade tanker, tanker på den lyse fremtid..

mine mindloops har mere været omkring dårlige aspekter af mit liv - og der har positive tanker hjulpet..

jeg har kun 1 gang i mit liv været urolig over for rusen.. i ca. 3 sekunder

en god portion 2c-b nasalt, fik dr. phibes og levose snak samt mit syn til at stamme/lagge/hakke i det, somom min hjerne var ved at bryde sammen. (gik også over efter et par sekunder)

men eftersom jeg vidste at 2c-b ikke var farligt, og at der intet ville ske, var jeg tilbage på god kurs efter 3 sekunder... skulle bare lige huske at det kun var stoffet.

- men hvis nu at jeg var i den situation at jeg ikke vidste hvad jeg havde indtaget, hvor meget og hvad der skete... så var jeg gået i panik der.

men - at holde hoved koldt, have positive tanker og vide hvad du gør.. det er nøglen - ihvertfald for mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Den med positive tanker synes jeg personligt ikke virker, der er kun én vej ud og det er igennem. Fornægt intet, konfrontér alt du må støde på. Selv det der virker ubehageligt. Det spændende ved det er jo at du ved det er der af en grund. Det er jo dine tanker. De har et udspring i dig, dyk ned i det. Loopet synes jeg opstår hvis jeg ikke tør give slip til tanken.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vil sige som child_of_gaia.. Giv slip og go with the flow så får man helt sikkert den fedeste oplevelse..
Man skal i hvert fald ikke kæmpe imod.. Og bliver det alt for ubehageligt så husk på det ikke er virkelighed, det er bare noget du har taget der spiller din hjerne et pus.. Og du skal nok vågne op og være frisk igen.. Og sørg for guds skyld for ikke at blive forstyrret af noget eller nogen, det ødelægger sgu det hele..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Vil sige som child_of_gaia.. Giv slip og go with the flow så får man helt sikkert den fedeste oplevelse..

"Sad lidt ved skrivebordet og syntes tingene omkring mig rystede påfaldende meget - indtil det gik op for mig, at det var min krop der rystede! Jeg kunne ikke få tanken ud af hovedet om at jeg havde taget alt alt for meget - selvom jeg godt vidste jeg umuligt kunne have taget en farlig dose. Det tankeloop skulle blive ved med at forfølge mig de næste 3-4 timer - selvom jeg forsøgte at fortælle mig selv at det ikke kunne passe. "

fra en tilfældig trip rapport..

go with the flow - så var han endt på sygehuset og havde fået et meget meget dårligt trip.

personligt har jeg også selv haft nogen meget underlige tanker på svampe omkring livets mening.. - jeg kom frem til at livet ikke havde nogen mening, og derfor var der ingen grund til at leve.. go with the flow og jeg havde hoppet ud af mit vindue - men hel dum er man jo heller ikke. - så jeg skiftede til nogen mere positive tanker.

- hvis du får meget dårlige tanker kan du jo ikke bare "gå med dem, lade trippet styre dig".. - så skal du da prøve at få ændret dit trip til noget bedre? - det er som sagt i din hjerne det hele forgår, og du kontrollere mere eller mindre din hjerne.

Titel:
Dedikeret medlem

storken skrev:

IMO giver det en mere klar rus, og jeg kan bedre fordybe mig i rusen, hvis jeg indtager et rusmiddel alene.

Så nope, det er faktisk meget normalt..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tja, jeg har ihvertfald planlagt at tage en masse svampe trips for mig selv. Som de andre siger, giver det en hel anden dybde i trippet..

Then again, jeg gør det fordi at jeg har et formål med det, udover at have det sjovt ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
ths skrev:

"Sad lidt ved skrivebordet og syntes tingene omkring mig rystede påfaldende meget - indtil det gik op for mig, at det var min krop der rystede! Jeg kunne ikke få tanken ud af hovedet om at jeg havde taget alt alt for meget - selvom jeg godt vidste jeg umuligt kunne have taget en farlig dose. Det tankeloop skulle blive ved med at forfølge mig de næste 3-4 timer - selvom jeg forsøgte at fortælle mig selv at det ikke kunne passe. "

go with the flow - så var han endt på sygehuset og havde fået et meget meget dårligt trip.

personligt har jeg også selv haft nogen meget underlige tanker på svampe omkring livets mening.. - jeg kom frem til at livet ikke havde nogen mening, og derfor var der ingen grund til at leve.. go with the flow og jeg havde hoppet ud af mit vindue - men hel dum er man jo heller ikke. - så jeg skiftede til nogen mere positive tanker.

- hvis du får meget dårlige tanker kan du jo ikke bare "gå med dem, lade trippet styre dig".. - så skal du da prøve at få ændret dit trip til noget bedre? - det er som sagt i din hjerne det hele forgår, og du kontrollere mere eller mindre din hjerne.

Så ubehagelige tanker har jeg nu aldrig haft.. Og ville nok genoverveje det at tage svampe hvis det var den slags ting jeg sad og tænkte på, for så er det vel et eller andet sted ikke det værd..

Og læste du hel mit indlæg ?

ths skrev:
Og bliver det alt for ubehageligt så husk på det ikke er virkelighed, det er bare noget du har taget der spiller din hjerne et pus.. Og du skal nok vågne op og være frisk igen..

Altså sidder du og tænker på at hoppe ud af vinduet eller noget i den stil, så mind lige dig selv om at det ikke er virkelighed, men bare noget du taget der fucker med dig... Men igen hvorfor tage noget der for dig til at tro du lige så godt bare kan springe ud af vinduet fordi livet ikke giver mening ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ths skrev:
spiffeh skrev:
ths skrev:

Så ubehagelige tanker har jeg nu aldrig haft.. Og ville nok genoverveje det at tage svampe hvis det var den slags ting jeg sad og tænkte på, for så er det vel et eller andet sted ikke det værd..

ths skrev:
Og bliver det alt for ubehageligt så husk på det ikke er virkelighed, det er bare noget du har taget der spiller din hjerne et pus.. Og du skal nok vågne op og være frisk igen..

Altså sidder du og tænker på at hoppe ud af vinduet eller noget i den stil, så mind lige dig selv om at det ikke er virkelighed, men bare noget du taget der fucker med dig... Men igen hvorfor tage noget der for dig til at tro du lige så godt bare kan springe ud af vinduet fordi livet ikke giver mening ?

nu sprang jeg heller ikke ud af vinduet - men de tanker kørte stadig igennem mit hoved. - folk får meget underlige tanker på svampe... før eller senere oplever du nok også at de ting du tænker kan være dybt mærkværdige.. - og det var ikke ubehageligt.. jeg sad bare og tænkte det.. - du vil måske fortælle mig meningen med livet, og hvorfor man skal leve det?

og ja hvorfor tage noget der får dig til at tænke at livet ikke giver mening?.. - så hellere tage noget så du glemmer det og vælter rundt i tager på piger i din alkoholbrandert? - alle oplever underlige tanker under en rus.. generelt altid.. du har måske heller aldrig stået ved kanten til en dyb afgrund og overvejet hvordan det ville være at opleve de få sekunders frit fald? eller hvordan det ville være at være død? - så længe det er tanker sker der ikke meget.. også derfor at man ikke bare skal "go with the flow"

jeg bliver facineret af den slags oplevelser.. der er ingen grund til at proppe sig med stoffer bare for blive blive blæst.. selvom det også kan være sjovt.

- efter den oplevelse forstår jeg også hvordan nogen folk kan miste tiltroen til eksitensen.. - jeg har dog ikke selv mistet troen.. bare oplevet hvordan det er.

- og hvis du kigger på den tilfældige triprapport, så tror vedkommende at han måske kan dø på grund af en overdosis? hvorfor tage et stof der får dig til at tro det?..

Titel:
Flueknepper kongen

Man skal sgu ikke altid go with the flow.

For eksempel kan jeg nævne et glimrende eksempel fra Middelfart, hvor spiffeh, spaffeh og jeg selv trippede 4-AcO-DMT.

Vi så et program om dinosaurer, og da jeg på et tidspunkt stod udenfor og røg en smøg, hørte jeg ordene "Om 3 minutter rammer meteoren jorden."

Da jeg hørte de ord tænkte jeg "Pis også, nå - skulle man hoppe udover altanen og gøre det forbi med det samme?". Hvis jeg havde fulgt den tankerække havde jeg en brækket ryg eller lignende i dag.

Så man skal også lige styre sig lidt med at lade sig rive bort. Det kan have grimme konsekvenser.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

spiffeh skrev:
ths skrev:
spiffeh skrev:
ths skrev:

ths skrev:

nu sprang jeg heller ikke ud af vinduet - men de tanker kørte stadig igennem mit hoved. - folk får meget underlige tanker på svampe... før eller senere oplever du nok også at de ting du tænker kan være dybt mærkværdige.. - og det var ikke ubehageligt.. jeg sad bare og tænkte det.. - du vil måske fortælle mig meningen med livet, og hvorfor man skal leve det?

og ja hvorfor tage noget der får dig til at tænke at livet ikke giver mening?.. - så hellere tage noget så du glemmer det og vælter rundt i tager på piger i din alkoholbrandert? - alle oplever underlige tanker under en rus.. generelt altid.. du har måske heller aldrig stået ved kanten til en dyb afgrund og overvejet hvordan det ville være at opleve de få sekunders frit fald? eller hvordan det ville være at være død? - så længe det er tanker sker der ikke meget.. også derfor at man ikke bare skal "go with the flow"

jeg bliver facineret af den slags oplevelser.. der er ingen grund til at proppe sig med stoffer bare for blive blive blæst.. selvom det også kan være sjovt.

- efter den oplevelse forstår jeg også hvordan nogen folk kan miste tiltroen til eksitensen.. - jeg har dog ikke selv mistet troen.. bare oplevet hvordan det er.

- og hvis du kigger på den tilfældige triprapport, så tror vedkommende at han måske kan dø på grund af en overdosis? hvorfor tage et stof der får dig til at tro det?..

Jo jeg har da osse haft mærkelige tanker, men aldrig noget der kunne have fået mig slået ihjel.. Ubehagelige / fucked tanker , så tænk lige på at det altså kun er noget du har taget der fucker med dig og det er ikke nødvendigt at springe... Og nej jeg vil sgu ikke fortælle dig meningen med livet hvor fanden skulle jeg lige kende den fra ? Og har vist heller aldrig givet udtryk for at være istand til at fortælle dig den..

Hvorfor begynder du nu at snakke om alkohol og kællinger ?
Og nej jeg stiller mig ALDRIG ud til kanten af noget som helst, hader højder :wink: Og jo jeg har da overvejet hvordan det ville være at dø, men aldrig mens jeg var på et trip og er altid kommet frem til at det er sgu ikke helt det værd...

Læs nu hvad jeg skriver : Tænker du ubehagelige / vanvittige tanker om at springe ud af vinduet eller tror du er ved at dø fordi du har taget for meget, så mind dig selv om at det er noget du har taget der fucker godt og grundigt med din hjerne og at du nok skal vågne op og være frisk igen !!! Altså går du helt i selvsving skal du ikke go with the flow.. Det regnede jeg egentlig med at var til at læse ud af min tekst i hvert fald hvis man lige læste den igennem 2 gange !!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]