Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 16:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: GOA
satte min stemme i shrooms her er hvorfor:

jeg starter weekenden ud med at tage til rave i løkken en hel nat. det gik skam osse fint...fik ingen søvn.

så om lørdagen aftalte jeg med nogle kammerater at vi skulle have fat i svampe og knalder (hvilket vi osse fik)
Vi tog hjem til den ene af mine kammerater men på vej derhen spiser vi lige 1g shrooms hver. Fair nok det begynder at virke når vi er ca. halvvejs hjemme. gudske tak og lov for at vi nået hjem inden det virkelig sparkede ind!

Nå men vi kommer hjem til ham og fyre op for den psychedeliske musik og vi spiser 1g shrooms mere samt 1 knalde...jeg vandre rastløs rundt i 4 timer og venter på det skulle virke ordentligt men det skete bare ikke, så jeg lagde mig til at sove ved 4 tiden om morgenen.

da jeg havde sovet i godt et kvarter vågner jeg bare lige pludselig ved at jeg, i min drøm, er ude at køre bil da jeg pludselig bliver smadret ind i en klippevæg af en af de der store kugler man bruger til at rive bygninger ned med...

Siden den dag har jeg ikke rørt hverken E eller shrooms indtil igår hvor jeg fik lidt tulipaner...

Titel:
Medlem

Har revurderet min mening, og kommet frem til at min værste stof oplevelse stadig er på Hash

Men dertil er der kommet en ny forfærdelig oplevelse til igår.
Se her: http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=18576

Titel:
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Amf. Rører ikke det lort igen.
Hver gang er nærmest en dårlig
oplevelse. Altså det er fedt nok
man kan feste igennem osv, men
dagen derpå er det bare ike det
værd. Man får heller ikke engang
en speciel rus ud af lortet. Nærmere
søvnløshed og spise forstyrrelser.

Dette er generelt det rusmiddel jeg
får det dårligst af, men det er mere generelt.
Den dårligste oplevelse jeg har haft
var sjovt nok på hash, (som egentlig
er et af mine yndlings rusmidler) men i en
combo med absinthe.
Jeg var på studietur og havde drukket
af den søde fe hele natten og var godt blæst
da jeg ud på morgenen vælger at gå op og
ryge pinde med nogle venner på hotellet. Dette
viste sig at blive så katastrofalt at jeg ikke kunne
bevæge mig, samtidig med at jeg brækkede mig.
Jeg var så skæv jeg ikke kunne finde min jakke
hvori min nøgle lå, så måtte overnatte på gangen. :?

Titel:
Dedikeret medlem

hahah lyder som en god griner ;) ja jeg kan kun give dig helt ret i det med amf'en.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Mojn

Senest rettet af hehēlios 12 jun 2007 12:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Madblindboy skrev:
Citat:
Madblindboy skrev:
Vi løb tør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citat:
Prøv at bidrage med tråden med noget relevant. Ellers hold dig til Fuck forummet.
Skrev Fanny

Det er fandme relevant, jeg ved godt den er tvisted, men det virker som om du aldrig har prøvet det som man kalder for afhænglighed.

Du har ganske ret. Jeg har aldrig været afhængig af nogen stoffer.
Hvis du gerne ville være blevet taget seriøst, men din bemærkning "Vi løb tør!!!!!...!" skulle du måske have uddybet det en smule, så man ikke bare troede at det var en dårlig onliner-bemærkning fra en tåget hjerne.

Citat:
jeg er for ophidset til at finde det rigtige ord.

Hjammen dog. Så prøv at tælle til 10 inden du skriver videre.

Citat:
Men når du ikke harf mere heroin efter en forbrug over længere tid, så finder man ud af at det er en lorte beslutning man tog dagen inde da det sidste røg i lokummet, fordi jeg fandt ud af jeg var blevet hooked og der var ligesom en grænse jeg aldrig ville overskride troede jeg indtil min bedste ven lå smadret på asfaldten og jeg stak af ind i dølleland.

Så er jeg glad for at jeg ikke er din "ven". Du har fuldstændig ret i, at du er langt ude, når du kan finde på at smadrer din ven for heroin?
Du skyder skylden for dine handlinger på abstinenserne... Mon du ikke hellere skulle prøve at vise lidt rygrad ved at tage ansvaret selv, istedet for at tude?

Citat:
Flyt dig selv til fuck du gad sku heller ik svare på den med c-vitaminerne selvom jeg gav dig ret og mulighed for det i de private beskeder WUSS
:x :x :x :x :x

Fat så dette mester: Lær at tal ordentligt eller du ryger ud.
Og en anden ting: Jeg har svaret dig, at jeg ikke tror på det med C-vitaminerne, men hvis det kan glæde dig, vil jeg da gerne tage en kop brusende 1g næste gang jeg er på trip!

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Mojn

Senest rettet af hehēlios 12 jun 2007 13:01, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Sms skrev:
Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle stemme hash eller alkohol. Min(e) værste oplevelser har helt klart været mens jeg har været påvirket af både hash og alkohol. Har haft nogen ret så slemme oplevelser hvor jeg har ligget og kastet blod op to gange har jeg været på hospitalet på grund af alkohol og hash. En af grundene til at jeg ikke drikker mere. Idag ville jeg godt kunne drikke og ryge hash men jeg kan ikke lig den rus man får. Jeg kan der lige fortælle om en grim oplevelse jeg havde for mange år siden.

Jeg er oppe hos en af mine kammerater og vi er en 10 12 stykker der sidder og drikker godt igennem. En af dem begynder at rulle en joint og sender den rundt og jeg ryger jo bare med. Der bliver lavet flere joints og røget endnu mere. Jeg begynder lige pludselig at blive meget mærkelig oven i hovedet begynder at få svedeture bliver svimmel og får det meget meget dårligt. Jeg skynder mig op på toilettet og kaster lidt op deroppe. Troede det ville hjælpe på det. men det bliver bare meget værre. På det her tidspunkt kan jeg slet ikke gå på mine ben og jeg kan ikke holde ud at folk de snakker til mig. Jeg ber en af mine kammerater om at bære mig uden for (Det er vinter og midt om natten) og det gør han så. Jeg sidder udenfor i måske 1 time og mine kammerater kommer og tjekker til mig regelmæssigt. Jeg kan ikke åbne mine øjne der jeg bare for det dårligere af det. Der er så en der bærer mig ind igen og op på toilettet. Og det er nu jeg begynder at kaste blod op. Og jeg kaster bare hele tiden op. Hvis ikke jeg lægger stille kaster jeg op hvergang jeg bare bevæger mig det mindste kaster jeg op. Men det ender med at der er nogen der ringer efter en ambulance og jeg kommer på hospitalet og lægger der til næste dag.

Det var nok en af de slemmeste oplevelser jeg har haft

oplevede det samme ca nytårs aften...jeg havde mere eller mindre forberedt mig selv på at skulle dø... hele lortet kørte rundt og hver gang jeg åbnede øjnene brækkede jeg mig... men tror min krop sagde fra efter en masse druk, bong og amf... ved ikke hva det var men har aldrig rigtig rørt combo'en siden...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Der var en dag jeg ikke lige havde penge til hash, se det er skidt :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
min må klart være en blanding af 2c-b og hash..

havde et vildt fedt trip med min kæreste, og 4 timer inde i trippet røg vi en ordenlig joint.

lige efter vi havde røget jointen blev det hele underligt! vi misforstod hele tiden hinanden.. min kæreste begyndte at græde og griner skifteshvis.. og ingen af os kunne finde ud af noget.. meget ubehagligt.

og har også kunne mærke det i min hverdag efterfølgene...

kan ikke ryge hash mere! hver gang jeg ryger hash bliver jeg forvirret

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Må være engang på 2c-i hvor jeg følte alle mine venner udnyttede mig :(

Og ellers ja, en masse gange på alkohol...

Senest rettet af Winta 21 aug 2007 13:08, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
jeg har stemt E, mig og en ven intog en uforsvarlig mænde kiks, 3-5 over en time, og endte med at da vi var taget fra en lejlighed af, er alt sort. det næste vi husker er at jeg har hans jakke og tlf. har selv ingen tlf. men vågner op inde på nørreport. min ven vågner op 40 km væk i den by vi var i til at starte med, dog vågner han op ude på en græsplæne foran et sygehus. han har lidt flashbacks omkring at han har vadet rundt inde på gangene og har talt med lægerne. jeg selv husker intet, andet end da jeg vågner op på nørreport, der er min tanke bare hvor er min ven, og sidder bare samme sted indtil det første morgen tog går 4-5 timer efter. og direkte hjem til hans hus. hvor han så befandt sig noget rystet over oplevelsen også.

????
WTF

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Champost@ Det lyder som en grim oplevelse. Håber at du og andre kan lære noget af den. Det er generelt en dårlig ide at tage kiks, da mængden af MDMA varierer fra mærke til mærke og der kan være mange andre stoffer i som gør, at man ikke ved hvilken retning rusen vil gå. Hvis man vil nyde MDMA bør man få fat på nogle rene krystaller, og ikke tage over 150 mg.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
oohh, kære fanny, dumheden er over os alle en gang i mellem. har lært meget af mine fejl. og min grund til at indtage de forskellige stoffer. <- dengang den oplevelse var, var der ingen respekt for stoffer. eller jo, men respekten for skaderne var minimal. efter denne tur har jeg været meget opmærksom på hvilke stoffer man indtager og i hvlike mængder. nu hvor du snakker om at man burde få fat på MDMA i krystal form. så er denne tilgængelighed ikke den samme som en lille rund. desværre. renheden ved et krystal trip er jo desideret rare, ikke den sammen flakken. men mere MDMA agtig. nå det er altid noget at ens klappe forbrug er røget ned på max 1 gang md. dog er det faktisk sjældnere. :)
[/url]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Jeg havde valget mellem MDMA og Svampe. Valget endte på MDMA grundet omstændighederne...
Mig og min daværende kæreste havde været til en god psy fest i Nordsjælland for ca 4 år siden.
Vores trofaste følgesvend blev denne aften... dum dum duuuum MDMA forklædt i en rød "Passat"
Vi mærkede intet til det der skulle ske mandag morgen resten af aftenen/natten.
Desværre indtraf tidspunket hvor det var på tide at komme ud af fejrene mandag morgen og på arbejde.
10 min efter står kæresten på toilettet og børster bisser, da jeg høre et ordentlig brag.. Jeg styrter derud, og finder hende liggende på gulvet sammen med en hylde fra væggen.
Den mandag morgen fik jeg brugt min førstehjælp til noget for første gang.
Hun tilbragte heldigvis kun 3 dage på hospitalet til orbservation, og hun har det godt i dag.
Rørte dog aldrig det skidt igen efter.

Titel: mexican svamp
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
sopp. svampa. mexicanske.

den forferdelige trippen kom riktignok efter en meget skjønn og filosofisk en, dagen forut. det var i camden town i London og det var som en scene fra Fear and loathing i las vegas.

vi hadde hatt det rett så deilig både jeg og min kjæreste + noen venner, da vi alle, minus en sitter, gnagde ned forskjellige typer svamp på en utecafe i londons hippe strøg.
så fett var det så jeg og min kjæreste ville gjøre det om igjen, alene dagen etter...

vi åt.
så skulle vi finne noe grønt på broen der, og kom i kontakt med en bror som hadde. det var her det begynte å kicke inn.
den engelske bror var svært rastløs og sa at det var kameraer over det hele. jeg skulle bare gi pengene til hans venn på den andre siden av gaten, så skulle jeg gå tilbake til ham hvorefter han skulle legge sakene i min ryggsekk. det hele skjedde fort og svetten hadde begynt å renne som en liten foss. men jeg gikk med på det. for noiaen var stor. avleverte pengene og fikk en pose med gress plassert i min ryggsekk.
så gikk vi for å finne et hotell, da trippen begynte å bli faen så streng.
det var som å gå opp et rett fjell veien bortover chalk farm og mot hampstead der det lå noen hotell.

jeg kunne ikke skrive navnet mitt i hotellboken, og kjæresten måtte si jeg var åndsvak. teppene i hotellet blev slanger og de var flammende røde. jeg -en vandrende fontene.
jeg krøp med cobraer opp trappen.

vel i seng.
hun tok en dusj og ba meg lage til noe å røyke på. så skulle hun lage et badekar av vann så lenge.
det var før jeg trodde trippen ikke kunne bli værre.
mens jeg hørte dusjvannet renne ned i badet, åpnet jeg posen fra mannen på broen. og se! ut drysset det blader fra løvtrær! jeg tror jeg gråt.
jeg gikk og satt meg i badekaret.
fortalte henne om løvet. at jeg hadde blitt lurt. at vi ikke hadde noe.
jeg blev klam som en snegle uten skall og ikke stort større.
skam, sinne, anger, fravær av kjærlighet, diare` alt ganget seg med 125.

jeg sov ikke om natten. svettet, vred, summet med hodet.
jeg lå å tenkte på alle de åpenbare idiotfeil jeg hadde begått. alt.
'aldri mer' var ordene som tilslutt sendte meg til den befriende drømmeverden da solen sto opp over hampstead.

1. aldri sopp 2 dager på rad
2. aldri sopp i en verdensmetropol!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark's Narkoby Nr 1
Det værste jeg har prøvet var efter 3 dage på MDMA (ca 3g)
da jeg kom hjem og lå i min seng, blev jeg lammede i hele kroppen, kunne overhovedet ikke bevæge mig eller snakke, det var kun lige nogle få sekunder men det føles som rigtig lang tid.

Og så selvfølgelig også min første nedtur på MDMA efter nytårs aften, hvor jeg lå og lignede udskidt æblegrød på sofaen, så bankeede det på pludselig på døren, og der stod der 3 civile betjente som gerne ville rensage min lejlighed.... TAK FOR LORT!

Spurgte også om de ikk kunne komme tilbage senere :)

Titel:
Junior medlem

Amfetamin. P C .. Havde taget alt for meget på for kort tid, samtidig med at jeg havde røget en masse W W Skunk, og ædt en pille jeg ikke aner hvad var

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:03, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

min værste oplevelse har været en aften med noget rigtig godt ryger.
det startede med at mig og nogen andre venner var samlet til en ryger aften hos en af mine gode venner. vi havde dårligt nok suget det første hoved, før en ven kom ned med noget han sagde var super god ryger. vi andre tvivlede lidt, da det røg han plejer og have er af tvivlsom kvalitet. de andre røg et stort hovede hver, og så var det min tur. fyldte hovedet helt op (med top), efter 10 minutter fandt jeg ud af at det nok var det bedste røg jeg nogensinde har prøvet og nok også kommer til. resten af aftenen havde jeg den vildeste noia på, og troede at alle var civil betjente eller ville banke mig, selv mine venner. og de få jeg syntes jeg kunne stole på var lige så skæve som mig. det hele var en meget underlig oplevelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]