Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 20:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Ekstrabladets artikel..
Det måtte jo komme før eller siden.. Og det var altså det de unge havde taget da de brændte skolen.. Hmm..
-Mathias

[ 24 Januar 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ja jeg havde også set det [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Endnu en grund til at tæske de spassere i Århus... De bærer sq en stor del af ansvaret for at de blev opdaget...

Site Admin

God DAMN Henrik Rindom skulle skamme sig!!!!

Han fremstiller det som en downer hvis man har været hurtigt, hvad fanden er meningen? Hvad hvis nogle unge nu tror at de kan ta 15 dexo'er for at komme ned!!

Henrik Rindom er på mange måder mere uansvarlig end vores egen EGO aka. Elven raver var i tidernes morgen!!

Nogen der har hans email? Jeg kunne godt tænke mig at debatere lidt med ham!

MVH
Ken Ishii

Dedikeret medlem

nå, hurtigt væddemål på hvor langt tid der er tila t vi hører om en ung der er røget på afdeling p, ved at være vold dopet på psykidelika og derefter have ædt 30 dexoer?
jeg smider en hund på bordet på inden for en måned..... [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

jeg skal da vist lige have nogen på lager så æv bæ.hvad blive ulovlig efter det .kaffe .enegidrak .måske smøger
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej nej nej! Jeg brækker mig!

Hvor er det gennemført latterligt...

Ja, lad os endelig give de SLEMME hallucinogene svampe skylden for de 3 møgungers adfærd, for vores LOVLIGE hostemedicin har kun en SVAG narkotisk effekt...

Det ville jo være en katastrofe for dem, hvis det kom frem hvor seriøst fucked man kan blive af DXM - som tilmed er lovlig håndkøbsmedicin.

Og igen bliver et stof sammenlignet med Ecstasy... det er jo efterhånden en klassiker, at manden ikke kan kende forskel på et hallucinogen og MDMA.

Ken Ishii > Hvad med at lave et personligt interview med ham? Jeg vil meget gerne hjælpe til...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
tsk tsk - han burde holde sin mund, den kære ringorm.

Det er hverken svampe, hashen eller dxm der har været skyld i deres handlinger. De har jo lavet massere af hærværk i Århus området, og det ville være lidt underligt hvis de hver eneste gang har været påvirket af de stoffer.
Bare en dårlig undskyldning. Ligeså dårlig som at give alkoholen skylden for den vold der ofte begåes. Men det er jo så nemt at give stofferne skylden i håb om at få nedslag i dommen. Idioter.

Men tilbage til topic. Der har da får været noget debat om DXM i medierne i forbindelse med den artikel chili bragte.

[ 24 Januar 2003: Besked ændret af: TruckerMuffin ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
DXM (eller "dex" som det kaldes blandt folk) blev jo kendt gennem chili (som TM siger), og der var også en post her på boardet, faktisk kaldet "DEX" hvor personen fortæller om at de havde fundet en ny måde at blive skæv på! Det virker umiddelbart ikke somom det er noget de har lært om igennem vores site!

Link: http://www.psychedelia.dk/forum/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000753

[ 24 Januar 2003: Besked ændret af: N|DK ]

[ 24 Januar 2003: Besked ændret af: N|DK ]

Insane psychedelia user!

Det måtte jo komme at pressen fandt ud af at man kunne bruge Dexofan til at få en euforiserende virkning, men hvorfor HELVEDE laver EB sådan en artikel?!

De siger hvor mange kan købe det, hvad en dosis er, hvor meget de koster og så videre! Imorgen vil samtlige unge mennesker med hang til stoffer jo styrte ned til det lokale apotek og lamme sig i DXM!

Og gud hjælp den person der er følsom over for DXM, er under påvirkning af andre stoffer og så lige sluger en hel pakke! Han kommer da i en noget helbredsmæssig alvorlig tilstand! www.psychedelia.dk kunne krafeddeme trykke 100 synteser på nemme stoffer og ikke gøre nær så meget skade som EB lige har gjort!

De burde da for helvede vide bedre en at trykke sådan en artikel!

Det er ikke kun Ringdom der skal have ris, men også EB!

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Det måtte jo komme at pressen fandt ud af at man kunne bruge Dexofan til at få en euforiserende virkning, men hvorfor [b]HELVEDE laver EB sådan en artikel?!

De siger hvor mange kan købe det, hvad en dosis er, hvor meget de koster og så videre! Imorgen vil samtlige unge mennesker med hang til stoffer jo styrte ned til det lokale apotek og lamme sig i DXM!

De burde da for helvede vide bedre en at trykke sådan en artikel!

Det er ikke kun Ringdom der skal have ris, men også EB!

[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img][/B]<HR></BLOCKQUOTE>

Præcis,det er sygelig dumt det de gør der.
Typisk EB journalistik.Overfladisk og fordummende.

[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
@Ken Ishii: Hvis du tjekker www.dgs.dk, så kan du finde hans nummer ved at søge under "Henrik Rindom". Sværere er det heller ik at få fat på manden. Der står godtnok kun opgivet mobil nummer, men det er da bedre end ingenting.

-Psyko

Ps. Jeg har snakket med ham før, så jeg ved at nummeret virker!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
hahahah, jeg siddet og fået det syge grine flip, DXM som downer omfg!!?? stakkels den person der har taget 40 svampe og så lige æder 20 dex for at tage rusen, han får sig sku da en overaskelse i form af kraftige hallucinationer ego-død og dissociation, general mindfuck. Jeg prøvet dxm før alt det der Chili lort begynde og medierne fik øje på Dextromethorphan, ingen vidste hvad det var, hvis man sagde dexofan blev man mødt med et spørgende udtryk "Hvad fanden er det?" det er også noget lort fordi flere unge bliver nysgerrige når de læser sådan en artikel, og måske æder 20-30 piller om ugen, det er sku ikke noget legetøj, og det er fandme heller ikke nogen downer... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Well, det bliver ikke ligefrem bedre.. Jeg kunne ikke finde artiklen, men jeg så at der er et blad der idag havde "Hostemedicinen ødelagde mit liv" som headline..
Damn [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]!
-Mathias

ja det har jeg også set..

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Både ekstra bladet og de 3 spassere fra jylland sku ha tæsk med et jern-bat! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man kan da håbe at det at en stor gruppe unge prøver at lamme sig med dexofaner gør at de fleste faktisk regner ud af det ufejbarlige system har løjet om stoffer. Og kan de lyve om en ting, kan de også lyve om en anden... Med lidt held bliver det måske en oplysende oplevelse for nogle, bare syndt at det lige skulle være DXM der giver dem det(IMO ikke et sjovt stof at tage hvis man regnede med det gav en svag downer-effekt, vel? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] ).

Peace,
Tias.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg læste også en artikel i EB for et par dage siden hvor de interviewede en "dexofan-misbruger" der sagde, at "En Dose Dexofan er 10 piller" - denne yderst farlige udtalelse fik ingen kommentar fra redaktøren el.l.

Selvom artiklen gav et negativt billede af DXM kunne man dog godt lige nævne at dosen rent faktisk starter omkring 3-4 piller for mange for at undgå OD'er blandt misinformerede eksperimenterende dope-fiends.

En sådan udtalelse ville jo møde kraftig kritik her på siden - endnu engang viser psychedelia.dk sig som det mest lødige og objektive sted at finde information om stoffer (på dansk)

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Problemet med nutidens aviser er, at enhver journalist betragtes som en ekspert på alle områder selvom han ikke aner en skid om hvad det er han snakker om!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=191443 ... ved ikke om i har læst den, manden tager 80-100 piller om dagen!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød... Tror jeg?
WOOOTT?!?!?! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Det troede jeg sgu ikke engang var muligt.
Her for omkring 3 år siden kendte jeg en der også var helt vild med dexo'er, de var i hans tilfælde en slags "Fre/Lørdags -spise".
Dem nød han vist ret godt af i et stykke tid.
Dem fik han da ordnet et par stykker af, af gangen. En 10-12 stk. så var han parat...

Dexo'er er godt nok lige i overkanten synes jeg... Jeg synes der er en kende for "narkobumset"...

C U

PS: Jeg kunne godt tænke mig at få fat på Kåre Quist nu, så han kunne se hvor "pænt" vi opføre os... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]